reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
10:37 27.04.2021
... , Zenith. "Oznacza to połączenie telewizji, płatnej reklamy w wideo online, wirtualnego placementu w platformach SVOD, a może nawet obecności w grach oraz wykorzystania first-party i second-party data, aby zapobiec powielania i zoptymalizować przyrostowy zasięg. Reklama Out-of-home jest wyjątkiem w zmniejszającym się zasięgu tradycyjnych mediów ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
09:16 23.03.2021
... będzie zwiększać swoje wydatki na reklamę digital w latach 2019-2023 w tempie średnio 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od dobrych, szybkich i niezawodnych połączeń internetowych. Firmy ...
Tematy: rekama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
09:22 08.03.2021
... miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% oraz 9,5%, ... telewizję. W całym analizowanym okresie odsetek budżetów przeznaczanych na reklamę online wzrósł aż o 5,2 pkt proc. z 35,9% do 41,1%. Pozostałe media zmniejszyły swój ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
12:07 09.02.2021
... z nich postawiły na pionierskie rozwiązania w zakresie wykorzystania wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, aby umożliwić konsumentom wypróbowanie i sprawdzanie produktów online” – powiedział Christian Lee, globalny dyrektor zarządzający, Zenith. „Postępująca innowacja w technologii e-commerce w obszarze poprawy doświadczeń konsumentów będzie ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
12:15 02.02.2021
... dzięki temu 36%. Największą dynamikę ponownie zanotowała reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+13%) oraz w modelu programmatic (+15%). Formaty te są obecnie kluczowymi motorami rozwojowymi reklamy online. Analizując wyniki badania warto zwrócić także uwagę na kategorię „reklama natywna oraz content marketing”, dotychczas nie prezentowaną ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
12:14 08.12.2020
... sklepach, a nawet pozyskiwania zupełnie nowych klientów. Euromonitor International przewiduje, że kategoria zakupów online wzrośnie w tym roku o 25%, podczas gdy sprzedaż w sklepach stacjonarnych spadnie ... . Zenith przewiduje, że do 2023 roku reklama cyfrowa będzie stanowić 58% światowych wydatków na reklamę. Reklama na urządzeniach typu Smart TV ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Jakie będą media 2021? Są prognozy Kantar
10:48 20.11.2020
Media ulegają transformacji. Co czeka nas na tym rynku w 2021 roku? Które z zachowań odbiorców mają szansę się utrwalić? Jak będzie kształtować się dynamika całej branży? Odpowiedzi na te pytania dostarcza kolejna odsłona raportu Kantar Media Trends & Predictions 2021. Ten rok zaowocował m.in. wzrostem konsumpcji mediów w domach przy równoczesnym ...
Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja -
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
00:36 19.11.2020
... komunikacji z klientem (CRM). Konsument przed obejrzeniem oferty „w realu”, analizuje średnio pięć parametrów online. Jeśli trzy z nich będą negatywne, szansa sprzedaży spada o 70 ... wykonać developer. Istnieje dużo innych skutecznych rozwiązań: * Samodzielne reklama w Google (płatna i bezpłatna) * Remarketing * Kampania na konkurencję (jeżeli np. ...
Tematy: deweloperzy, sprzedaż mieszkań, rynek nieruchomości, oferta deweloperów -
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
10:17 16.11.2020
... dynamika wydatków na reklamę online, które poniesiono w całym I półroczu br., okazała się również ujemna (-4,5%) - pisze IAB Polska. Spadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamy online, oprócz marketingu w wyszukiwarkach. Przed większymi spadkami zaś uchroniła cyfrowy segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada
10:54 14.10.2020
... spadek. Podobna sytuacja miała miejsce również w Europie. Spadków nie uniknęła również reklama wideo. Po wzroście w pierwszej połowie roku, w III kwartale wskaźniki widoczności reklam ... w jakości i efektywności reklamy mogą być bardzo duże w zależności od tego gdzie dana reklama wideo jest wyświetlana. Różnic tych nie można zidentyfikować, obserwując ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy