reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
12:15 02.02.2021
... dzięki temu 36%. Największą dynamikę ponownie zanotowała reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+13%) oraz w modelu programmatic (+15%). Formaty te są obecnie kluczowymi motorami rozwojowymi reklamy online. Analizując wyniki badania warto zwrócić także uwagę na kategorię „reklama natywna oraz content marketing”, dotychczas nie prezentowaną ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
12:14 08.12.2020
... sklepach, a nawet pozyskiwania zupełnie nowych klientów. Euromonitor International przewiduje, że kategoria zakupów online wzrośnie w tym roku o 25%, podczas gdy sprzedaż w sklepach stacjonarnych spadnie ... . Zenith przewiduje, że do 2023 roku reklama cyfrowa będzie stanowić 58% światowych wydatków na reklamę. Reklama na urządzeniach typu Smart TV ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Jakie będą media 2021? Są prognozy Kantar
10:48 20.11.2020
Media ulegają transformacji. Co czeka nas na tym rynku w 2021 roku? Które z zachowań odbiorców mają szansę się utrwalić? Jak będzie kształtować się dynamika całej branży? Odpowiedzi na te pytania dostarcza kolejna odsłona raportu Kantar Media Trends & Predictions 2021. Ten rok zaowocował m.in. wzrostem konsumpcji mediów w domach przy równoczesnym ...
Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja -
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
00:36 19.11.2020
... komunikacji z klientem (CRM). Konsument przed obejrzeniem oferty „w realu”, analizuje średnio pięć parametrów online. Jeśli trzy z nich będą negatywne, szansa sprzedaży spada o 70 ... wykonać developer. Istnieje dużo innych skutecznych rozwiązań: * Samodzielne reklama w Google (płatna i bezpłatna) * Remarketing * Kampania na konkurencję (jeżeli np. ...
Tematy: deweloperzy, sprzedaż mieszkań, rynek nieruchomości, oferta deweloperów -
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
10:17 16.11.2020
... dynamika wydatków na reklamę online, które poniesiono w całym I półroczu br., okazała się również ujemna (-4,5%) - pisze IAB Polska. Spadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamy online, oprócz marketingu w wyszukiwarkach. Przed większymi spadkami zaś uchroniła cyfrowy segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada
10:54 14.10.2020
... spadek. Podobna sytuacja miała miejsce również w Europie. Spadków nie uniknęła również reklama wideo. Po wzroście w pierwszej połowie roku, w III kwartale wskaźniki widoczności reklam ... w jakości i efektywności reklamy mogą być bardzo duże w zależności od tego gdzie dana reklama wideo jest wyświetlana. Różnic tych nie można zidentyfikować, obserwując ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
12:43 28.08.2020
... zanotowała wzrost, dzięki dużym wydatkom PKN Orlen oraz Grupy Lotos. Kanały komunikacji W pierwszym półroczu spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała nieznacznie większy budżet, bo o 0,2%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 21,0% oraz 13,6%, zaś dzienniki i magazyny 29,9% i 35,3%. Najsilniejszą ujemną ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
12:25 28.07.2020
... państwa o zawieszeniu działalności sal kinowych. Reklama online na rynku polskim w pierwszym kwartale 2020 charakteryzowała się większą dynamiką wzrostu niż rynek w całości, co przełozyło się na wzrost udziałów w rynku reklamowym jedynie dla tej kategorii. Udział budżetów lokowanych w reklamy online wzrósł o 2,5 punktu procentowego, z 35,9% do ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
11:07 14.07.2020
... badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni ... przez 2 sekundy. Ostatnie miesiące miały ogromny pozytywny wpływ na jakość reklam online w Polsce. Podczas gdy wskaźniki na rynkach międzynarodowych poprawiły się tylko częściowo ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
11:31 30.04.2020
... Analiza pytań otwartych wskazuje, że zdecydowana większość pracowników dostrzega pozytywne aspekty związane z takim trybem pracy. Wysoki poziom cyfryzacji oraz kompetencje online mają teraz kluczowe znaczenie. W bieżącej sytuacji umożliwiają one płynne wykorzystanie zasobów ludzkich oraz projektowych. Jak czytamy w komunikacie z badania IAB Polska ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama