reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama kontekstowa 2011
12:15 28.05.2012
... z kampaniami kontekstowymi, zaś zaledwie 5% wskazało na jego obniżenie. Zwrot z wydatków na reklamę kontekstową wzrósł o 4,5% w porównaniu do 2010 roku. Sektory, w których reklama kontekstowa jest wskazywana jako najskuteczniejsza to motoryzacja, turystyka, dobra FMCG czy odzież. Finanse i ubezpieczenia, mimo iż wskazywane były o ponad 1/3 ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Rynek reklamy online w Polsce 2011
13:41 26.03.2012
... jest to wzrost o ponad jedną piątą). Wzrastają wydatki na reklamę online w mniej aktywnych sektorach gospodarczych (odzież i dodatki, farmaceutyki, chemia ... Wzrosty notują praktycznie wszystkie segmenty rynku, a szczególnie reklama wideo, SEM i reklama kontekstowa, a także – w tym roku po raz pierwszy – reklama w urządzeniach mobilnych. Swój udział w ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
11:38 08.02.2012
... dnia zmienia się zainteresowanie internautów daną kreacją, jak również umożliwiają porównywanie kampanii online z kampaniami realizowanymi w innych mediach dla tego samego produktu i pozwalają ocenić ich wpływ na siebie. Reklama mailingowa W raporcie gemiusAdMonitor znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
09:42 07.02.2012
Zaledwie jedna trzecia mikro firm ogłasza się w Internecie, aby pozyskać klientów lub kontrahentów - wynika z badania przeprowadzonego przez Tax Care. Jeśli już to robią, to w serwisach branżowych. Drobni przedsiębiorcy sporadycznie korzystają natomiast z serwisów społecznościach, na przykład Facebooka. Zamieszczanie ogłoszeń bądź reklam w ...
Tematy: badania przedsiębiorców, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online -
Marketerzy a reklama online
10:25 16.01.2012
... może kluczowym elementem jest zasięg? Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizował projekt, w którym badaniu poddane zostały trzy typy reklamy online: "standard banner", "rich-media" oraz "rich-media z wideo". Grono firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska postanowiło przyjrzeć się trzem typom reklamy internetowej, które ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Media cyfrowe - trendy na 2012 rok
10:44 13.12.2011
... ("gryfikacja"), virtual togetherness (wirtualne bycie razem) i podejmowanie decyzji online w czasie rzeczywistym. Trendy te radykalnie zmienią sposób interakcji między marketerami ... zrozumieć, w jakim stopniu dany program TV „wędruje” wśród widzów. Reklama internetowa – wiodąca rola decyzji podejmowanych w czasie rzeczywistym W roku 2012 pojawi ...
Tematy: media cyfrowe, reklama online, virtual togetherness, gamification -
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
11:53 05.12.2011
Reklama online, pomimo dekoniunktury gospodarczej odnotowuje co kwartał dwucyfrowe wzrosty przychodów w dynamice rok do roku, będąc zarazem drugim po telewizji udziałowcem w całkowitym ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
12:51 02.12.2011
... reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna ... reklama efektywnościowa (model CPA) ma nadal około 9% udziału w rynku. Wydatki na reklamę online w podziale na sektory Finanse, motoryzacja oraz telekomunikacja to sektory wciąż generujące prawie 40% wydatków na reklamę online ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011
09:40 26.10.2011
... .) oraz finansowej (15,7 proc.). To kolejny kwartał, gdzie dla wymienionych branż odnotowano największą udział emisji reklam online. Autorzy raportu gemiusAdMonitor przeanalizowali również, w których z branż kampanie online osiągają najwyższe średnie wskaźniki CTR (Click Through Ratio)1. W III kwartale 2011 r. były to: „czas wolny” (1,72 ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły
12:26 05.08.2011
GG Network, producent popularnego komunikatora Gadu-Gadu oraz Grupa Allegro, operator największej platformy e-commerce w Polsce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden, silny zespół. Celem nowego biura reklamy jest stworzenie oferty bez precedensu, z ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama