eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama online

reklama online - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama kontekstowa 2011

    Reklama kontekstowa 2011

    12:15 28.05.2012

    ... z kampaniami kontekstowymi, zaś zaledwie 5% wskazało na jego obniżenie. Zwrot z wydatków na reklamę kontekstową wzrósł o 4,5% w porównaniu do 2010 roku. Sektory, w których reklama kontekstowa jest wskazywana jako najskuteczniejsza to motoryzacja, turystyka, dobra FMCG czy odzież. Finanse i ubezpieczenia, mimo iż wskazywane były o ponad 1/3 ...

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Rynek reklamy online w Polsce 2011

    Rynek reklamy online w Polsce 2011

    13:41 26.03.2012

    ... jest to wzrost o ponad jedną piątą). Wzrastają wydatki na reklamę online w mniej aktywnych sektorach gospodarczych (odzież i dodatki, farmaceutyki, chemia ... Wzrosty notują praktycznie wszystkie segmenty rynku, a szczególnie reklama wideo, SEM i reklama kontekstowa, a także – w tym roku po raz pierwszy – reklama w urządzeniach mobilnych. Swój udział w ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011

    Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011

    11:38 08.02.2012

    ... dnia zmienia się zainteresowanie internautów daną kreacją, jak również umożliwiają porównywanie kampanii online z kampaniami realizowanymi w innych mediach dla tego samego produktu i pozwalają ocenić ich wpływ na siebie. Reklama mailingowa W raporcie gemiusAdMonitor znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Polskie mikrofirmy a marketing internetowy

    Polskie mikrofirmy a marketing internetowy

    09:42 07.02.2012

    Zaledwie jedna trzecia mikro firm ogłasza się w Internecie, aby pozyskać klientów lub kontrahentów - wynika z badania przeprowadzonego przez Tax Care. Jeśli już to robią, to w serwisach branżowych. Drobni przedsiębiorcy sporadycznie korzystają natomiast z serwisów społecznościach, na przykład Facebooka. Zamieszczanie ogłoszeń bądź reklam w ...

    Tematy: badania przedsiębiorców, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online
  • Marketerzy a reklama online

    Marketerzy a reklama online

    10:25 16.01.2012

    ... może kluczowym elementem jest zasięg? Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizował projekt, w którym badaniu poddane zostały trzy typy reklamy online: "standard banner", "rich-media" oraz "rich-media z wideo". Grono firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska postanowiło przyjrzeć się trzem typom reklamy internetowej, które ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Media cyfrowe - trendy na 2012 rok

    Media cyfrowe - trendy na 2012 rok

    10:44 13.12.2011

    ... ("gryfikacja"), virtual togetherness (wirtualne bycie razem) i podejmowanie decyzji online w czasie rzeczywistym. Trendy te radykalnie zmienią sposób interakcji między marketerami ... zrozumieć, w jakim stopniu dany program TV „wędruje” wśród widzów. Reklama internetowa – wiodąca rola decyzji podejmowanych w czasie rzeczywistym W roku 2012 pojawi ...

    Tematy: media cyfrowe, reklama online, virtual togetherness, gamification
  • Internauci a konsumpcja mediów i reklamy

    Internauci a konsumpcja mediów i reklamy

    11:53 05.12.2011

    Reklama online, pomimo dekoniunktury gospodarczej odnotowuje co kwartał dwucyfrowe wzrosty przychodów w dynamice rok do roku, będąc zarazem drugim po telewizji udziałowcem w całkowitym ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011

    Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011

    12:51 02.12.2011

    ... reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna ... reklama efektywnościowa (model CPA) ma nadal około 9% udziału w rynku. Wydatki na reklamę online w podziale na sektory Finanse, motoryzacja oraz telekomunikacja to sektory wciąż generujące prawie 40% wydatków na reklamę online ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011

    Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011

    09:40 26.10.2011

    ... .) oraz finansowej (15,7 proc.). To kolejny kwartał, gdzie dla wymienionych branż odnotowano największą udział emisji reklam online. Autorzy raportu gemiusAdMonitor przeanalizowali również, w których z branż kampanie online osiągają najwyższe średnie wskaźniki CTR (Click Through Ratio)1. W III kwartale 2011 r. były to: „czas wolny” (1,72 ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły

    Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły

    12:26 05.08.2011

    GG Network, producent popularnego komunikatora Gadu-Gadu oraz Grupa Allegro, operator największej platformy e-commerce w Polsce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden, silny zespół. Celem nowego biura reklamy jest stworzenie oferty bez precedensu, z ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

poprzednia  

1 ... 10 ... 18 19 20 ... 23

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: