eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematycustomer experience

customer experience - wiadomości i porady tematyczne

  • Nie ignoruj customer experience

    Nie ignoruj customer experience

    11:24 05.02.2019

    ... powinno znaleźć się wyżej na liście priorytetów każdej organizacji. Powinna wspierać je cała struktura firmy” – podkreślił Nemo Verbist, Group Executive Customer Experience w Dimension Data. –„Liczne organizacje przyznają, że doświadczenia klientów są bardzo ważne, jednak niewiele podmiotów wyznacza osoby na szczeblu zarządu, odpowiedzialne ...

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Marketing liderem w budowaniu customer experience

    Marketing liderem w budowaniu customer experience

    13:38 31.01.2019

    ... kluczowe z punktu widzenia klienta. Firmy, które posiądą doskonałość na tym polu, wygrają z resztą rynku – poprzez umiejętne zarządzanie Customer Experience. Wyzwania firm potęguje jeszcze to, że w Customer Experience nie chodzi tylko o właściwą reakcję. Firma musi być przecież aktywna, wychodzić do klientów i ich zdobywać. To oznacza ...

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, customer experience
  • Coraz bieglejsi w customer experience

    Coraz bieglejsi w customer experience

    09:04 28.01.2019

    ... badań w 20 innych krajach. Podstawą porównań pomiędzy markami, branżami i krajami jest indeks CEE (ang. Customer Experience Excellence). Wskaźnik obliczany jest na podstawie oceny Sześciu FilarówTM Customer Experience z uwzględnieniem ich indywidualnego wpływu na budowę doświadczeń klientów w danym kraju. W przypadku równej wartości wskaźnika CEE ...

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Trendy w e-commerce na 2019 rok

    Trendy w e-commerce na 2019 rok

    00:44 28.01.2019

    ... . Nie należy się jej bać – warto zacząć z niej korzystać. Customer Experience i personalizacja Customer Experience jest to nic innego jak doświadczenie klienta w styczności z marką. A ... , łączące świat online i offline, tak aby maksymalnie ułatwić klientom customer journej i dać im możliwość wybrania najatrakcyjniejszej drogi. Sklepy internetowe będą ...

    Tematy: nowe technologie, trendy technologiczne, e-commerce, handel internetowy
  • Detaliści muszą inwestować w nowe technologie

    Detaliści muszą inwestować w nowe technologie

    10:38 25.01.2019

    Zamknięcie sklepów Toys R US czy Mothercare to wyraźny dowód, jak bardzo w dzisiejszych czasach liczy się dbałość o cyfrowe doświadczenia konsumentów. Jasne staje się, że współczesny retail nie może polegać już jedynie na tradycyjnych metodach. Potwierdzeniem tego może być badanie zrealizowane przez amerykańską agencję Riverbed - aż 79 proc. jego ...

    Tematy: retail, customer experience, doświadczenia zakupowe, zachowania konsumentów
  • Zwrot towaru buduje lojalność klienta?

    Zwrot towaru buduje lojalność klienta?

    00:45 05.01.2019

    ... , tacy jak Zappos czy Ikea, wykorzystują to zjawisko na swoją korzyść, wliczając doświadczenie oddania towaru jako jeden z kluczowych aspektów całościowego customer experience w sklepie. Portal DlaHandlu podaje, że 66% klientów dokonuje zakupów po sprawdzeniu polityki zwrotów w sklepie, a 15% porzuca sprzedawcę, jeśli zasady są ...

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • 3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy

    3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy

    09:58 07.12.2018

    ... doświadczeń zakupowych zapewnianych przez dostawców. Chodzi zarówno o doświadczenia w kontaktach z samą firmą, jak i jej produktami i usługami. Ogół tych doświadczeń (tzw. Customer Experience) jest przez klientów rozumiany dwojako: z jednej strony są to indywidualne wrażenia w całym procesie sprzedaży i obsługi po zakupie (i to dotyczy bardzo ...

    Tematy: rozwój firmy, customer experience, innowacyjność
  • Customer experience równie ważny jak sam produkt

    Customer experience równie ważny jak sam produkt

    10:05 28.11.2018

    ... z produktem. W przeciwnym razie o budowę konsumenckiej lojalności może być niezwykle trudno. Potwierdzeniem tego jest opracowany przez Salesforce raport "Trends in Integrated Customer Experience". Wynika z niego, że aż 57% klientów gotowych jest przejść do konkurencji, jeśli ta zagwarantuje im lepsze doświadczenia lub zachowa się ...

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, elacje z klientami
  • Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX

    Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX

    11:22 11.10.2018

    ... pomaga Jednym z najważniejszych zagadnień w sektorze handlu detalicznego jest obecnie customer experience (CX), czyli doświadczenie konsumenta. Jest to jego subiektywna ... , ale szansę. Sprzedaż on-line może bowiem w znaczący sposób dopełniać customer experience. - Nasze rozmowy podważyły mit, że z zakupów w internecie w Polsce korzystają tylko ...

    Tematy: handel detaliczny, customer experience, galerie handlowe, centrum handlowe
  • Rekrutacja wpływa na zachowania konsumentów?

    Rekrutacja wpływa na zachowania konsumentów?

    13:11 01.10.2018

    Wprawdzie o customer experience, czyli doświadczeniach klienta, zwykło mówić się przeważnie w kontekście zakupów, to jednak wyraźnie widać, że ma ono znaczenie również na innych ...

    Tematy: rekrutacja, decyzje zakupowe, zachowania konsumentów, candidate experience

poprzednia  

1 ... 4 5 6 ... 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: