customer experience - wiadomości i porady tematyczne
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
13:48 10.10.2017
... , że przyjemna, markowa atmosfera w sklepie, skłoniłaby ich do pozostania i robienia zakupów w sklepie dłużej. Czytaj także: - Jak zostać królem customer experience? - Po co nam Customer Journey Mapping? W niemal wszystkich przypadkach na całym świecie, osoby pomiędzy 18. a 24. rokiem życia ocenili “atmosferę i doznania” jako ważniejsze ...
Tematy: handel detaliczny, zachowania konsumentów, in-store experience, customer experience -
W FMCG liczy się jakość produktu oraz customer experience
10:47 05.10.2017
... danych, dzięki której firmy produkcyjne i handlowe są w stanie w bardziej efektywny sposób odpowiadać na potrzeby konsumentów oraz pozytywnie przekładać się na customer experience, czyli sumę wszystkich doświadczeń klienta. Powyższe działania prowadzą do zdobywania zaufania i lojalności coraz szerszych grup konsumenckich, co zostało wskazane jako ...
Tematy: customer experience, FMCG, dobra konsumpcyjne, rozwój firmy -
6 sposobów na usprawnienie customer experience
10:46 03.10.2017
... podczas robienia zakupów przez Internet. Customer experience: 3 razy TAK Do 2020 r. customer experience ma stać ... customer experience, chcąc zdobyć lojalnych klientów, powinny pamiętać o kilku zasadach budowania CX w kanałach mobile – podpowiada Marek Safiejko, 9bits. Jak zdobyć lojalnych klientów, czyli 6 sposobów na usprawnienie customer experience ...
Tematy: customer experience, e-commerce, zakupy przez internet, zakupy online -
Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?
10:45 05.07.2017
Jakość obsługi na bardzo wysokim poziomie. Operatorzy komórkowi oraz kablowi powinni zdawać sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach nie ma właściwie nic ważniejszego. Powinni też pamiętać, że o lojalności klienta przesądzają w znacznej mierze jego doświadczenia z marką, w tym przede wszystkim realizacja jego potrzeb i wymagań. A tych ostatnich ...
Tematy: customer experience, usługi elektroniczne, operatorzy kablowi, telekomy -
3 gorące trendy w e-commerce
10:06 04.07.2017
Pnące się w górę wymagania klientów, coraz niższa lojalność, spadające marże, a do tego masa produktów i niezwykle silna konkurencja. To warunki, w których działają przedstawiciele współczesnej branży e-commerce. W takich realiach kwestią niemal pierwszoplanową staje się zagwarantowanie kupującym jak najlepszych doświadczeń. Jednocześnie trzeba ...
Tematy: e-commerce, jak podnieść sprzedaż, obsługa klienta, sklep internetowy -
Jak zostać królem customer experience?
10:14 31.05.2017
... , a tym samym zdobywać przewagę na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Czytaj także: - 7 branż, które czeka rewolucja customer service - Po co nam Customer Journey Mapping? Wiarygodność kluczem do customer experience Z analiz KPMG wynika, że filarem kluczowym dla klienta w Polsce jest wiarygodność w kontekście budowania zaufania i dotrzymywania ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki -
W której branży najlepiej założyć sklep internetowy?
11:19 02.05.2017
Na polskim rynku e-commerce funkcjonuje już przeszło 20 tys. sklepów. W erze nowych technologii i powszechnego dostępu do internetu założenie tego rodzaju działalności nie jest niczym nader skomplikowanym, a już z pewnością jest mniej kosztochłonne niż w przypadku tradycyjnego sklepu. Nie oznacza to jednak, że otwierając sklep internetowy nie ...
Tematy: sklep internetowy, jak założyć sklep internetowy, własny biznes, pomysł na biznes -
Co wpływa na wzrost sprzedaży?
00:15 15.04.2017
... Internetu w ostatnich latach dokonały się w zakresie modeli zakupowych. Zarządzanie customer experience powinno przede wszystkim uwzględniać te zmiany. Drugi trend to ... managerów. Jednocześnie firmy przyznają, że wciąż uczą się mierzyć i monitorować customer experience (odwołują się do wskaźników satysfakcji klientów lub NPS – Net Promoting ...
Tematy: sprzedaż, strategia sprzedażowa, customer experience, rozwój firmy -
Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?
13:34 29.03.2017
... w zdecydowanym centrum, co z kolei wymaga uwzględnienia takich kwestii jak customer experience. – Amazon, Uber czy Netflix to przykłady firm, które w udany ... przeznaczą na nie ponad jedną trzecią wszystkich wydatków informatycznych (35 proc.). Customer experience stał się głównym obszarem konkurencyjności firm ze względu na tzw. systemy samouczące ...
Tematy: customer experience, rozwój firmy, przewaga konkurencyjna, cyfryzacja -
Po co nam Customer Journey Mapping?
11:13 02.03.2017
... klientami pokaże, czy podjęte działania mają faktyczne przełożenie na ich zachowania i doświadczenie. Dlaczego warto poprawiać doświadczenia klienta? (Customer Experience) Customer Journey Mapping daje możliwości poprawy Customer Experience (CX), czyli sumy wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką czy firmą. Nie można ignorować ...
Tematy: customer Journey Map, customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi klienta