decyzje konsumenckie - wiadomości i porady tematyczne
-
Zakupy na Wielkanoc 2025. Jakie wydatki Polaków na żywność?
09:08 15.04.2025
Nadchodząca Wielkanoc to dla Polaków kolejna okazja do większych zakupów. Na tradycyjnie zastawionym stole świątecznym nie zabraknie m.in. jajek, białej kiełbasy, chrzanu, żurku, wędlin, mazurka czy wielkanocnej baby. Grupa BLIX postanowiła przyjrzeć się przedświątecznym zachowaniom konsumentów. Co planujemy kupić i jakie mamy podejście do zakupów ...
Tematy: Wielkanoc, Wielkanoc 2025, wydatki Polaków, zakupy wielkanocne -
Doświadczenia, emocje, przeżycia. W to inwestują polscy konsumenci
10:07 02.04.2025
Doświadczenia, emocje, przeżycia. Polacy inwestują w nie coraz chętniej. Potwierdzeniem tego jest najnowsze badanie Mastercard, z którego wynika, że aż dla 87% polskich konsumentów kwestią priorytetową jest inwestowanie w spełnianie marzeń. Motywacją do tego jest przede wszystkim chęć budowania niezapomnianych wspomnień, odkrywania świata oraz ...
Tematy: zachowania konsumentów, decyzje konsumenckie, zakupy, podróże -
Czy łatwo sprzedać i warto kupić odnowiony smartfon?
00:40 01.01.2022
Wprawdzie 3 na 4 Polaków deklaruje, że nigdy nie kupiło telefonu z drugiej ręki, to jednocześnie aż 6 na 10 z nas przyznaje, że rozważyłoby zakup odnowionego smartfona, o ile stanem przypominałby do złudzenia nowy egzemplarz. Motywacją do podjęcia takiej decyzji byłaby przede wszystkim niższa cena, względy ekologiczne nie są da nas aż tak ważne, ...
Tematy: zachowania konsumentów, smartfony, telefony komórkowe, zakup smartfona -
Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni
12:53 28.05.2015
... na wyprzedaże. Większość decyzji zakupowych podejmują kobiety, jednak ich siła nabywcza pozostaje niedoceniana. Współczesne Polki w wieku 25-34 lat podejmują samodzielne decyzje zakupowe w większej ilości kategorii produktów niż mężczyzna. Coraz wyższe zarobki kobiet i nastawienie na ciągłą edukację będą prawdopodobnie pogłebiać ten trend ...
Tematy: decyzje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe -
Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces
10:06 22.05.2015
O tym, że negatywne opinie klientów mogą być bronią masowego rażenia i doprowadzić do znacznego nadwątlenia reputacji internetowego sprzedawcy, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Rzecz jednak w tym, aby z negatywów nie tylko wyciągać wnioski, ale i robić z nich użytek. Dane przedstawione przez Opineo.pl wskazują, że zdaje sobie z tego sprawę już ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, obsługa klienta, decyzje konsumenckie -
Po co e-sklepom opinie konsumentów?
00:23 05.04.2015
Pozytywna opinia buduje, negatywna rujnuje. W tym stwierdzeniu nie ma nic odkrywczego. Brzmi jak truizm. Szczęśliwie polscy e-sprzedawcy wydają się zdawać z tego sprawę i wiedzieć, jak ważne jest zdanie klientów i jak można je wykorzystać w praktyce - wynika z ankiety przeprowadzonej przez serwis Opineo.pl Ankieta została przeprowadzona w lutym i ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
08:05 28.12.2014
... serwisu www.opineo.pl w okresie 11.08.2014-11.09.2014 na próbie 1000 osób). Prawdziwe koszty negatywnych wspomnień Analizując opinie konsumenckie wystawione przez klientów sklepów internetowych w Opineo.pl, można zauważyć, że wiele z nich, zwłaszcza negatywnych, ma w sobie duży ładunek emocji. Przykłady ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Marketing internetowy? Zaangażuj klientów
13:01 09.10.2014
Zaprojektuj sobie Porsche, powiedz jak się bawisz i pracujesz w kultowych dżinsach, stwórz reklamę ulubionych chipsów, namów bank, by Cię promował, oceniaj i opiniuj do woli. Dzisiaj możesz to wszystko. Bo to czas prawdziwych użytkowników. Użytkownicy Internetu nie są już tylko biernymi odbiorcami informacji serwowanych przez media czy producentów ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Opinie klientów lepsze niż reklama
10:13 12.06.2014
... te właśnie recenzje mają kluczowy wpływ na jego decyzje zakupowe ― podsumowuje Paweł Kucharzak. Według danych iPerceptions, 63% klientów jest bardziej skłonnych do kupienia produktu w e-sklepie, który udostępnia opinie (np. pochodzące z serwisu gromadzącego opinie konsumenckie). Ludzie lubią bowiem wiedzieć, który produkt jest „polecany ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Zwyczaje zakupowe Polaków: konsument digitalny
00:49 11.05.2014
Cyfrowa rzeczywistość w znaczący sposób zmienia nasze życie. Codzienne używanie nowych technologii sprawia, że znaczna część z nas może już przedstawiać się jako "konsument digitalny", którego cechom i preferencjom przyjrzeli się autorzy raportu zatytułowanego "Zwyczaje zakupowe konsumenta digitalnego". Przedstawione badania to pierwszy tego typu ...
Tematy: decyzje konsumenckie, zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, badania konsumentów