dobra luksusowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Luksusowe jachty symbolem prestiżu
01:12 17.01.2010
... jachtów z najwyższej półki przepych jest na porządku dziennym, nie dziwią więc marmurowe kolumny, zdalnie sterowane okna panoramiczne, biblioteki czy windy. Luksusowe jachty niczym pałace na wodzie dumnie suną po morskiej tafli przyciągając zazdrosne spojrzenia. Na pokładach tych najbardziej ekskluzywnych znajdują się ...
Tematy: jacht, zakup jachtu, luksusowe jachty, dobra luksusowe -
Vistula&Wólczanka przejmie W.KRUK
00:21 10.06.2008
Vistula&Wólczanka może przejąć kontrolę nad spółką W.KRUK. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że koncentracja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji na rynku. Spółka Vistula&Wólczanka zajmuje się produkcją i sprzedażą detaliczną odzieży sygnowanej m.in. markami: Lantier, Lettfield, Luigi Vasari i Andre Renard. Zdecydowana większość ...
Tematy: Vistula&Wólczanka, W.KRUK, dobra luksusowe, rynek odzieżowy -
Rynek spożywczy 2008: produkty luksusowe
00:59 29.04.2008
... odgrywa wódka. PMR szacuje, iż w 2007 roku wartość sprzedaży wódek luksusowych wyniosła w Polsce ponad 480 mln zł. W nadchodzących latach produkty luksusowe na rynku wódki będą nadal zyskiwać na znaczeniu, jednak tempo wzrostu nie będzie tak dynamiczne jak obecnie. To właśnie w głównej ...
Tematy: rynek spożywczy, rynek żywności, branża spożywcza, przemysł spożywczy -
Więź klienta z luksusową marką
13:02 19.04.2007
... nie musi być jednak konieczne. Bez względu na to, czy firma produkuje dobra luksusowe, czy te z niższej półki, ma ten sam cel – utrzymać się na rynku, rozwijać ... znaczenia, gdzie śpią, co robią, jak wyglądają. Najważniejszy był motocykl i dobra zabawa. Dziś Harley stał się kultowym motocyklem dla bogatych biznesmenów, prawników, księgowych, którzy w ...
Tematy: marki luksusowe, dobra luksusowe, zwyczaje konsumentów, preferencje zakupowe -
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
20:02 23.10.2004
Konsumenci proszeni o opisanie marki Tiffany jako osoby prawie jednomyślnie szkicują Audrey Hepburn i jej powściągliwą wytworność. Lata dziewięćdziesiąte przyniosły wiele zmian na światowym rynku dóbr luksusowych. Zmienili się konsumenci - zaczęli dysponować większą siłą nabywczą oraz przetargową, stali się bardziej wymagający i krytyczni. ...
Tematy: marki luksusowe, reklama, promocja marki, zwyczaje konsumentów