dział marketingu - wiadomości i porady tematyczne
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
10:47 04.06.2019
... ciągłego nadzoru system naczyń połączonych. Jednym z najważniejszych jego elementów jest dział marketingu. Im lepiej on funkcjonuje, tym mniejsze jest ryzyko porażki na wyjątkowo dziś nasyconym rynku. Dział marketingu - definicja pojęcia Dział marketingu to wyodrębniona komórka danej organizacji, w której zatrudnienie znajdować może nawet ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
Wyzwania CMO 2014
11:45 05.06.2014
... trzech lat. Blisko trzy czwarte CMO wskazało, że najbardziej pożądane umiejętności dotyczą marketingu mobilnego. Drugi obszar, który wymaga inwestycji w wiedzę, to analityka marketingowa (65%). Social media wskazało 57% szefów marketingu, podobnie jak content marketing. Zdaniem połowy badanych konieczne będzie stałe zdobywanie nowych ...
Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, CMO -
Praca w marketingu: wymagania rosną
00:29 10.05.2010
... kierownicze – 367 ofert. Do najczęściej poszukiwanych stanowisk w analizowanym okresie należały: specjalista ds. marketingu, project manager, merchandiser i brand manager. Praca czekała też na przeszło sześćdziesięciu dyrektorów marketingu. Zgodnie z najnowszymi trendami widać zapotrzebowanie na specjalistów i menedżerów ds. e-marketingu, zaczynają ...
Tematy: marketingowcy, oferty pracy, rynek pracy specjalistów, nowe miejsca pracy -
Dział marketingu a zarządzanie wiedzą
11:23 22.11.2008
Firma Divante przy współpracy z Mediarun.pl przeprowadziła badanie zarządzania wiedzą i pomysłami w działach marketingu i firmach marketingowych. Wynika z niego, że w prawie połowie firm zajmujących się marketingiem istnieją systemy informatyczne wspomagające takie procesy jak tworzenie, udostępnianie ...
Tematy: dział marketingu, zarządzanie wiedzą, zarządzanie informacją, zarządzanie informacjami -
Niedostępny dział marketingu
16:11 04.07.2004
... . W długiej perspektywie dział marketingu na podstawie badań powinien trafnie prognozować przyszłe oczekiwania klientów. W konsekwencji powinien osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku oraz zapewnić sobie silną pozycję w świadomości nabywców. Jednak w polskich realiach, a do przesady już w dużych firmach, pracownicy działu marketingu to nie tylko ...
Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, obsługa klienta