eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematydziałania marketingowe

działania marketingowe - wiadomości i porady tematyczne

  • Kobiety a marketing

    Kobiety a marketing

    13:56 24.05.2010

    ... jest kontrolowanych przez kobiety. Dlaczego więc w tak małym stopniu firmy nakierowują swoje działania właśnie na kobiety? Dlaczego poza żywnością, środkami czystości czy odzieżą w tak małym stopniu firmy nakierowują swoje działania na osoby, które w rzeczywistości coraz częściej zarządzają funduszami w domu w takich obszarach, jak ...

    Tematy: marketing, działania marketingowe, marketing relacji, marketing kobiecy
  • Marketing a różnice płci

    Marketing a różnice płci

    13:02 12.05.2010

    Niektórzy uważają, że w dzisiejszych czasach płeć nie ma znaczenia. Dowodzą, że to nie geny, a wychowanie, stereotypy i nasze oczekiwania wpływają na zachowanie dzieci. Jednak... Każdy z nas doświadcza różnorodności płciowej. Skoro więc to zróżnicowanie jest dla nas oczywiste, na co dzień doświadczane, opisywane w książkach, to pojawia się pytanie ...

    Tematy: marketing, różnice płci, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą

    Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą

    09:51 23.03.2010

    ... - wytyczenie celu, w kierunku którego powinny realizować się jej rozproszone, wielowymiarowe działania, suma doświadczeń jej wyznawców. Realna wartość to odpowiedź ... naszego budżetu zainwestować w słuchanie - zwrotny kanał informacji od klienta (badania marketingowe, ePR, budowanie i rozwój społeczności wokół marki). Dodatkowo ciągle musimy pamiętać o ...

    Tematy: komunikacja marketingowa, działania marketingowe, strategia marketingowa, nowy marketing
  • Slogan reklamowy a tożsamość marki

    Slogan reklamowy a tożsamość marki

    10:55 15.02.2010

    Xenna i Goplana - każda na swój sposób rozumie kobiety. Mały wielki kraj to zarówno Chorwacja, jak i Słowacja, a Telekomunikacja Polska jest bliżej, choć nie wiadomo kogo lub czego. Każdy slogan reklamowy służy tożsamości marki, choć nie każdy się jej przysłuży. W roku 1941 Forrest Mars wraz ze swoim wspólnikiem Brucem Murriem wprowadził na rynek ...

    Tematy: slogany reklamowe, hasła reklamowe, promocja produktu, promocja marki
  • Kreowanie marki w polskich realiach

    Kreowanie marki w polskich realiach

    10:40 21.12.2009

    ... sięga po wiedzę? Dlaczego tak mało przedsiębiorców rozumie istotę analizy potrzeb konsumenckich, strategie cenowe i w ogóle marketingowe zarządzanie produktem? Te działania odgrywają przecież arcyważną rolę w konstruowaniu przekazów reklamowych, budowaniu specyfiki miejsca sprzedaży oraz wartości samego produktu. Dlaczego ...

    Tematy: marka, najlepsza marka, kreowanie marki, promocja marki
  • Marketing social media

    Marketing social media

    13:53 08.12.2009

    ... strategia. Działania powinny być nastawione nie tylko na wysyłanie komunikatów do klientów, ale przede wszystkim na słuchanie ich opinii poprzez badania marketingowe. Gromadzenie oddanych ... robią inni. Grzech 5 marketerów – obżarstwo Gdy marka już zdecyduje się na działania w przestrzeni social media, często robi to zbyt zachłannie, co ...

    Tematy: marketing social media, działania marketingowe, strategia marketingowa, kampanie marketingowe
  • Badania marketingowe a wybór marki

    Badania marketingowe a wybór marki

    10:22 16.10.2009

    ... , powinny być stosowane umiejętnie i prowadzić do diagnozy oraz rekomendacji. Niewłaściwy dobór badania może przecież doprowadzić do konstatacji kompletnie błędnej. Badania marketingowe mają swoich zwolenników i przeciwników. Ci ostatni to najczęściej marketerzy, którzy "sparzyli się" podczas badań niedopasowanych do sytuacji. Oto najczęstsze ...

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Komunikacja marketingowa: crossmedia

    Komunikacja marketingowa: crossmedia

    00:43 29.09.2009

    Badania, jakie przeprowadziły firmy Eyeblaster oraz TNS, pokazują, że 85 proc. marketerów na świecie dostrzega potencjał integracji kampanii w różnych kanałach medialnych. Marketerzy i planerzy mediowi coraz bardziej zdają sobie sprawę, że rosnąca lawinowo ilość informacji w sieci zmniejsza efektywność prowadzonych tam działań marketingowych. ...

    Tematy: działania marketingowe, crossmedia, plan marketingowy, komunikacja marketingowa
  • Kreatywność w marketingu

    Kreatywność w marketingu

    11:01 28.09.2009

    ... zawsze byli zmotywowani do skrupulatnego zbierania pieczątek już od samego początku działania programu. Zmieniło się to radykalnie na korzyść, w momencie gdy… zmieniony ... coś w tym było. W wydanej w ubiegłym roku w USA książce „Brain Rules”, opisującej 12 zasad działania mózgu, jej autor John Medina, neurolog, psycholog i psychiatra, zwraca uwagę na ...

    Tematy: komunikacja marketingowa, marketing, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż
  • Cele i wartość marketingu

    Cele i wartość marketingu

    01:15 04.09.2009

    ... finansów, produkcji, IT czy zakupów, ale nie wiedzą, co dają im wydatki marketingowe" - Philip Kotler, Marketing and the CEO: Why CEOs are fed up ... CRM, postrzegają je jak analityczny program komputerowy, do którego można wprowadzić wydatki marketingowe jako nakłady, a rezultaty sprzedaży jako wyniki. Oczywiście, w porównaniu z sytuacją, w której ...

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 21 22

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: