e-commerce - wiadomości i porady tematyczne
-
Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego?
00:15 19.04.2014
Każdy szanujący się sklep internetowy powinien posiadać regulamin. A każdy regulamin szanującego się e-sklepu powinien być wolny od błędów. I nie chodzi tu wyłącznie o rzetelność i budowanie zaufania klientów, ale również o uniknięcie kar. A te potrafią być wysokie. Umieszczenie w regulaminie niedozwolonych klauzul może kosztować e-przedsiębiorcę ...
Tematy: regulamin sklepu internetowego, sklepy internetowe, e-commerce, prawa konsumentów -
Jak międzynarodowy jest e-commerce?
00:23 05.04.2014
... ofercie przesyłki zagranicznej, wyboru języka strony internetowej lub możliwości płacenia w obcej walucie. Zagraniczni klienci są coraz częściej obecni na platformach e-commerce, jednak jeśli ich wymagania logistyczne lub dotyczące języka, w jakim dokonywać oni będą zakupów, nie zostaną dostosowane do ich oczekiwań, ten ...
Tematy: sklepy internetowe, e-handel, zakupy za granicą, e-commerce -
Opinie w Internecie: wygrywają hejterzy czy pochlebcy?
12:13 28.03.2014
... , jak ważna jest równowaga między osiąganym wzrostem i poziomem obsługi, i że to właśnie klient stoi za rosnącymi słupkami sprzedaży. Dziś w branży e-commerce panuje swoisty kult rywalizacji na jakość obsługi klienta. Kto tego nie rozumie, po prostu wypada z ryku. Dlatego e-sklepy na różne ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, internauci, e-commerce -
Promocje w sklepach internetowych - najczęstsze mity
12:43 19.03.2014
... ogranicza naszych praw konsumenckich? Na to pytanie odpowiada Julia Mandel, prawniczka w firmie Trusted Shops, specjalizująca się m.in. w zagadnieniach związanych z e-commerce. Brak możliwości zwrotu towaru zakupionego w ramach oferty promocyjnej czy wyłączenie odpowiedzialności e-sklepu za opóźnienia w dostawie lub ewentualne uszkodzenia przesyłki ...
Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, zakupy online, promocje prawa konsumentów -
Urządzenia mobilne a zakupy
11:26 17.03.2014
Urządzenia mobilne szturmem zdobyły serca konsumentów na całym świecie. Służą komunikacji, przeglądaniu sieci, graniu w gry i coraz częściej wykorzystywane są również do robienia zakupów w Internecie. Z analizy Sociomantic Labs wynika, że w Stanach Zjednoczonych przez tablety i smartfony kupuje aż 2/3 użytkowników w wieku 25-34 lata. W kanale ...
Tematy: urządzenia mobilne, smartfony, tablety, zakupy online -
Najczęstsze błędy w e-commerce
11:30 13.03.2014
Utrudniony kontakt ze sprzedawcą, nieprofesjonalna obsługa klienta, źle zabezpieczona przesyłka, znaczne opóźnienia w realizacji zamówień czy stwarzanie problemów z uznaniem reklamacji to tylko niektóre z czynników skutecznie odstraszających klientów od sklepu internetowego. A jest ich zdecydowanie więcej. Serwis Opineo.pl przyjrzał się błędom, ...
Tematy: zakupy online, e-commerce, bezpieczeństwo transakcji, jak sprawdzić firmę -
Zakupy online: liczy się bezpieczeństwo i czas dostawy
10:20 24.02.2014
... czas dostawy to kluczowe kryteria przy wyborze sklepów internetowych. Poczta Polska oraz Trusted Shops, firmy specjalizujące się w usługach dla branży e-commerce opracowały rozwiązania, które odpowiadają na główne obawy kupujących online. Bezpieczeństwo przede wszystkim Jak pokazują najnowsze badania, bezpieczeństwo jest dla Polaków ...
Tematy: zakupy online, e-commerce, bezpieczeństwo transakcji, jak sprawdzić firmę -
Klauzule niedozwolone w e-commerce: coraz więcej pozwów
00:16 20.02.2014
Ponad 30 tysięcy pozwów sądowych dostały już e-sklepy za stosowanie klauzul niedozwolonych w 2013 r. Złożyli je konsumenci oraz pro-konsumenckie organizacje, które uczyniły z tego intratny biznes. Tylko w ciągu roku liczba ta wzrosła 2,5-krotnie. Rekordziści dostają nawet blisko 179 pozwów jednorazowo. Co ciekawe, sprzedawcy stosujący, często ...
Tematy: klauzule niedozwolone, e-sklepy, e-commerce, sklepy internetowe -
Formy obsługi klienta w e-commerce
10:06 10.02.2014
... , udane zakupy często zależą od dobrego doradztwa. Tak uważają nie tylko klienci w centrach handlowych, lecz – jak potwierdzają badania przeprowadzone przez E-Commerce Center Köln we współpracy z oferentem live chatu iAdvize – również ci, którzy decydują się na zakupy w sieci. 65% ankietowanych klientów przyznało ...
Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, obsługa klienta, formy obsługi klienta -
Co nakręca e-commerce 2014?
00:12 08.02.2014
... Content Marketingu mówi się od dłuższego czasu, tymczasem z jego zapowiadanym na rok 2014 tryumfem zgadza się tylko dwie piąte przedstawicieli e-commerce. Zaskakująco duża jest liczba badanych, którzy nie mają na temat Content Marketingu zdania (54 proc.). Tak wysoki odsetek wynika najczęściej ...
Tematy: e-sklepy, e-commerce, sklepy internetowe, badania przedsiębiorców
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- smartfony
- działalność gospodarcza
- nowe inwestycje
- cyberprzestępcy
- długi
- zagrożenia internetowe
- podatek VAT
- dłużnicy
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- banki
- wysokość wynagrodzenia
- ataki hakerów
- oferty pracy
- phishing
- monitoring mediów