eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematye-commerce

e-commerce - wiadomości i porady tematyczne

  • Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego?

    Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego?

    00:15 19.04.2014

    Każdy szanujący się sklep internetowy powinien posiadać regulamin. A każdy regulamin szanującego się e-sklepu powinien być wolny od błędów. I nie chodzi tu wyłącznie o rzetelność i budowanie zaufania klientów, ale również o uniknięcie kar. A te potrafią być wysokie. Umieszczenie w regulaminie niedozwolonych klauzul może kosztować e-przedsiębiorcę ...

    Tematy: regulamin sklepu internetowego, sklepy internetowe, e-commerce, prawa konsumentów
  • Jak międzynarodowy jest e-commerce?

    Jak międzynarodowy jest e-commerce?

    00:23 05.04.2014

    ... ofercie przesyłki zagranicznej, wyboru języka strony internetowej lub możliwości płacenia w obcej walucie. Zagraniczni klienci są coraz częściej obecni na platformach e-commerce, jednak jeśli ich wymagania logistyczne lub dotyczące języka, w jakim dokonywać oni będą zakupów, nie zostaną dostosowane do ich oczekiwań, ten ...

    Tematy: sklepy internetowe, e-handel, zakupy za granicą, e-commerce
  • Opinie w Internecie: wygrywają hejterzy czy pochlebcy?

    Opinie w Internecie: wygrywają hejterzy czy pochlebcy?

    12:13 28.03.2014

    ... , jak ważna jest równowaga między osiąganym wzrostem i poziomem obsługi, i że to właśnie klient stoi za rosnącymi słupkami sprzedaży. Dziś w branży e-commerce panuje swoisty kult rywalizacji na jakość obsługi klienta. Kto tego nie rozumie, po prostu wypada z ryku. Dlatego e-sklepy na różne ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, internauci, e-commerce
  • Promocje w sklepach internetowych - najczęstsze mity

    Promocje w sklepach internetowych - najczęstsze mity

    12:43 19.03.2014

    ... ogranicza naszych praw konsumenckich? Na to pytanie odpowiada Julia Mandel, prawniczka w firmie Trusted Shops, specjalizująca się m.in. w zagadnieniach związanych z e-commerce. Brak możliwości zwrotu towaru zakupionego w ramach oferty promocyjnej czy wyłączenie odpowiedzialności e-sklepu za opóźnienia w dostawie lub ewentualne uszkodzenia przesyłki ...

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, zakupy online, promocje prawa konsumentów
  • Urządzenia mobilne a zakupy

    Urządzenia mobilne a zakupy

    11:26 17.03.2014

    Urządzenia mobilne szturmem zdobyły serca konsumentów na całym świecie. Służą komunikacji, przeglądaniu sieci, graniu w gry i coraz częściej wykorzystywane są również do robienia zakupów w Internecie. Z analizy Sociomantic Labs wynika, że w Stanach Zjednoczonych przez tablety i smartfony kupuje aż 2/3 użytkowników w wieku 25-34 lata. W kanale ...

    Tematy: urządzenia mobilne, smartfony, tablety, zakupy online
  • Najczęstsze błędy w e-commerce

    Najczęstsze błędy w e-commerce

    11:30 13.03.2014

    Utrudniony kontakt ze sprzedawcą, nieprofesjonalna obsługa klienta, źle zabezpieczona przesyłka, znaczne opóźnienia w realizacji zamówień czy stwarzanie problemów z uznaniem reklamacji to tylko niektóre z czynników skutecznie odstraszających klientów od sklepu internetowego. A jest ich zdecydowanie więcej. Serwis Opineo.pl przyjrzał się błędom, ...

    Tematy: zakupy online, e-commerce, bezpieczeństwo transakcji, jak sprawdzić firmę
  • Zakupy online: liczy się bezpieczeństwo i czas dostawy

    Zakupy online: liczy się bezpieczeństwo i czas dostawy

    10:20 24.02.2014

    ... czas dostawy to kluczowe kryteria przy wyborze sklepów internetowych. Poczta Polska oraz Trusted Shops, firmy specjalizujące się w usługach dla branży e-commerce opracowały rozwiązania, które odpowiadają na główne obawy kupujących online. Bezpieczeństwo przede wszystkim Jak pokazują najnowsze badania, bezpieczeństwo jest dla Polaków ...

    Tematy: zakupy online, e-commerce, bezpieczeństwo transakcji, jak sprawdzić firmę
  • Klauzule niedozwolone w e-commerce: coraz więcej pozwów

    Klauzule niedozwolone w e-commerce: coraz więcej pozwów

    00:16 20.02.2014

    Ponad 30 tysięcy pozwów sądowych dostały już e-sklepy za stosowanie klauzul niedozwolonych w 2013 r. Złożyli je konsumenci oraz pro-konsumenckie organizacje, które uczyniły z tego intratny biznes. Tylko w ciągu roku liczba ta wzrosła 2,5-krotnie. Rekordziści dostają nawet blisko 179 pozwów jednorazowo. Co ciekawe, sprzedawcy stosujący, często ...

    Tematy: klauzule niedozwolone, e-sklepy, e-commerce, sklepy internetowe
  • Formy obsługi klienta w e-commerce

    Formy obsługi klienta w e-commerce

    10:06 10.02.2014

    ... , udane zakupy często zależą od dobrego doradztwa. Tak uważają nie tylko klienci w centrach handlowych, lecz – jak potwierdzają badania przeprowadzone przez E-Commerce Center Köln we współpracy z oferentem live chatu iAdvize – również ci, którzy decydują się na zakupy w sieci. 65% ankietowanych klientów przyznało ...

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, obsługa klienta, formy obsługi klienta
  • Co nakręca e-commerce 2014?

    Co nakręca e-commerce 2014?

    00:12 08.02.2014

    ... Content Marketingu mówi się od dłuższego czasu, tymczasem z jego zapowiadanym na rok 2014 tryumfem zgadza się tylko dwie piąte przedstawicieli e-commerce. Zaskakująco duża jest liczba badanych, którzy nie mają na temat Content Marketingu zdania (54 proc.). Tak wysoki odsetek wynika najczęściej ...

    Tematy: e-sklepy, e-commerce, sklepy internetowe, badania przedsiębiorców

poprzednia  

1 ... 10 ... 50 ... 57 58 59 ... 70 ... 74

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: