e-mail marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Płatność danymi osobowymi - kiedy informacje o nas stają się walutą
14:36 26.08.2022
... by spodziewać się, że może nastąpić przetwarzanie danych w tym celu. Najczęstszym przykładem sytuacji, o której mowa w motywie 47 RODO jest chociażby marketing bezpośredni usług lub produktów administratora danych osobowych lub podmiotów z nim powiązanych. Warunkiem dopuszczalności takich działań jest z kolei odpowiednie poinformowanie osób ...
Tematy: dane osobowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, RODO, ochrona danych osobowych -
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
11:05 23.07.2020
... rozwoju branży, zainteresowanie w Internecie frazą: analiza danych również wzrosło. W marcu ten temat był wspominany 3 razy częściej, niż w styczniu. E-mail marketing nadal najpopularniejszym kanałem komunikacji Wielokanałowe i zautomatyzowane działania marketingowe oparte na danych to rozwiązania, z których z chęcią korzystają marki. Posiadając ...
Tematy: e-commerce, działania marketingowe, marketing, jak podwyższyć sprzedaż -
Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?
10:17 06.02.2019
... do informacji. Zdaniem Artura Maciorowskiego, Redaktora Prowadzącego Magazyn Online Marketing: Na uwagę zasługuje fakt, iż na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy na popularności mocno zyskały newslettery o charakterze lojalnościowym i serwisów zakupowych. (...) To dowodzi, iż e-mail marketing jako kanał komunikacji i zakupów wciąż ma duży potencjał ...
Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy -
Czy RODO oznacza kres digital marketingu?
10:36 06.06.2018
... , że poważne naruszenia danych lub niewłaściwe zarządzanie nimi mogą prowadzić do wysokich grzywien, a nawet kar pozbawienia wolności. Wpływ regulacji na marketing cyfrowy jest niezaprzeczalny. Z pewnością dotychczasowe praktyki zarządzania danymi nie mogą już mieć miejsca. Kwestia zaufania Jako konsumenci wszyscy jesteśmy poddawani ...
Tematy: Business Intelligence, RODO, ochrona danych, e-mail marketing -
E-maile nakręcają zakupy
10:54 04.05.2018
... e-mail marketing to jedna z najbardziej skutecznych metod na pozyskiwanie nowych klientów. Potwierdzeniem słuszności tych ... nowe regulacje to dla wielu firm idealny moment do przemyślenia swojej strategii e-mail marketingowej – mówi Marek Kaczmarek, marketing manager w REDLINK. Promocje e-mailowe większym wabikiem na kobiety O tym, że rabat ...
Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy -
Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?
11:08 12.04.2018
... wiadomości do wszystkich – mówi Tomasz Pakulski, dyrektor zarządzający w REDLINK. Przez e-mail do serca odbiorcy E-maile marketingowe pojawiają się w naszych skrzynkach każdego dnia. Z ... podjąć odpowiednią akcję, np. przejść do sklepu internetowego – mówi Marek Kaczmarek, marketing manager w REDLINK. SPAM taki straszny, jak go malują Co trzecia ...
Tematy: kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail, mailing -
Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?
10:44 17.10.2017
... idzie grafika w nagłówku wiadomości, czyli header. Musi się on więc nienagannie prezentować, niezależnie od tego, na jakim urządzeniu zostanie otwarty e-mail. Umieszczone grafiki, najlepiej w wysokiej jakości, powinny być zatem zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, na których coraz częściej otwierane są newslettery ...
Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy -
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
00:41 24.09.2017
... E-mail marketing jest kanałem dotarcia do klientów, który nie tylko od lat pozostaje niezaprzeczalnym numerem jeden jeśli chodzi o efektywność działań. Jest też narzędziem, którego wyniki można w łatwy sposób mierzyć na wielu płaszczyznach i etapach komunikacji marki z odbiorcą. Jedną z zalet e-mail ...
Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing -
E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta
12:28 06.08.2017
... Lifecycle marketing, czyli komunikacja zgodna z cyklem życia klienta, opiera się na dopasowaniu wysyłanych komunikatów do indywidualnych preferencji konkretnego użytkownika. Ma to związek z jego zainteresowaniami oraz segmentem, w którym się znajdują (więcej informacji na ten temat przeczytasz w dalszej części artykułu). Wdrożenie lifecycle e-mail ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta, e-mail marketing -
Skuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania
00:25 23.06.2017
... Research Partners, 45% marketerów ocenia e-mail marketing jako najbardziej skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów, a dla 28% z nich stanowi on trudność. Jak sprawić, by e-mail marketing przy możliwie najmniejszym wysiłku przyczynił się do wzrostu wskaźników? Co zrobić, by e-mail marketing sprawiał jak najmniej problemów i pomagał efektywniej ...
Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- e-commerce
- oferty pracy
- rok 2016
- social media
- sytuacja na rynku pracy
- sklepy internetowe
- ochrona danych osobowych
- media społecznościowe
- sztuczna inteligencja
- spam
- reklama
- ochrona danych
- badania internautów
- dane osobowe
- reklama internetowa
- RODO
- działania marketingowe