e-mail marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing
00:40 24.02.2017
... przepisów jest głównym powodem nieścisłości w interpretacji prawa. Słowem kluczowym jednak, które warunkuje prawidłowe podejście do komunikacji e-mail marketingowej, jest „zgoda”. Prowadzenie działań e-mail marketingowych w oparciu o zasadę double opt-in, czyli podwójnej zgody, daje marketerom szansę zmniejszenia ryzyka prawnego. Potwierdzenie to ...
Tematy: Prawo telekomunikacyjne, marketing internetowy, e-mail marketing, świadczenie usług drogą elektroniczną -
Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej
11:55 22.02.2017
... (22 kwietnia) mogą być doskonałym powodem do przeprowadzenia akcji charytatywnej oraz szerzenia idei dbania o środowisko. Czytaj także: - Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu - Personalizacja to już za mało Wskaż trendy, twórz trendy Wraz z kolejną porą roku, konsumenci otwierają się na nowe trendy ...
Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing -
Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?
13:33 17.01.2017
... pocztowego, poważnie nadszarpnięta reputacja domeny i IP. Praca nad cofnięciem skutków takiego działania jest niezwykle trudna i czasochłonna. Czytaj także: - Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych - Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam? Gdyby DOI było ogólnie przyjętym, światowym standardem budowania baz ...
Tematy: double opt-in, e-mail marketing, newsletter, skuteczny marketing -
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
10:58 19.12.2016
... zarezerwowany tylko dla działań w mediach społecznościowych? Otóż nie. Z przyjemnością bowiem obserwuję, że coraz więcej marek wpisuje real-time marketing w kalendarz swoich działań e-mail marketingowych. Real-time marketing to działanie tu i teraz. Okazje, którymi w tym przypadku inspirują się marki, to istotne dla dużej społeczności i posiadające ...
Tematy: real-time marketing, newsletter, mailing, e-mail marketing -
E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice
00:40 02.12.2016
... zdalnej, tradycyjne godziny odbierania poczty w godzinach 9-17 straciły na znaczeniu. Czytaj także: - Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu - 10 sposobów na świąteczny e-mail marketing Kontrola nad wysyłką Higiena listy mailingowej jest jednym z kluczowych czynników, pomagającym w utrzymaniu jak najwyższej dostarczalności wysyłanych ...
Tematy: e-mail marketing, strategia marketingowa, B2B, mailing -
Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe
09:44 16.11.2016
... Narodzenie, aż po Czarny Piątek. Są to momenty, w których konsumenci zdecydowanie chętniej wchodzą w interakcje z markami, ponieważ wyszukują w tym czasie promocji, a e-mail jest najprostszym i najbardziej efektywnym kanałem dotarcia do potencjalnych i obecnych klientów. Prostym sposobem na ożywienie mailingu może być wprowadzenie go w ruch ...
Tematy: e-mail marketing, e-mailing, newslettery, e-marketing -
10 sposobów na świąteczny e-mail marketing
00:12 01.11.2016
... równie atrakcyjna co kolejne "Last Christmas" w radiu, sięgnij do naszej listy i dowiedz się, jak w 10 krokach stworzyć skuteczne, świąteczne kampanie e-mail marketingowe, które oczarują Twoich odbiorców. 1. Zdobądź nowych subskrybentów newslettera: liczba klientów w większości sklepów w okresie przedświątecznym wzrasta. Wiąże się to oczywiście ...
Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing -
5 błędów, których należy się wystrzegać wysyłając newsletter
13:46 26.10.2016
E-mail marketing uważany jest za jedną z najbardziej opłacalnych form marketingu. Wraz ... subskrybentów w stosunku do wiadomości. Według badań Direct Marketing Association korzyści z konwersji uzyskanej dzięki segmentacji sięgają nawet 760% wzrostu przychodów w kampaniach e-mail marketingowych. Najczęstszymi segmentami, które stosowane są przy wysyłce ...
Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing -
Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu
00:15 20.08.2016
... , takie jak SpamAssassin, używają tych metod, by segregować wiadomości w naszych skrzynkach na te pożądane i niepożądane (SPAM). Podczas gdy email marketing funkcjonuje w oparciu o pewne podstawowe reguły, sztuczna inteligencja pozwala pójść o krok dalej i przewidywać, jakie treści serwować subskrybentom w oparciu o zaawansowane, wcześniej ...
Tematy: sztuczna inteligencja, e-mail marketing, e-mailing -
Personalizacja to już za mało
00:40 17.07.2016
... przez danego klienta. Idealne byłoby zautomatyzowanie procesu wysyłki dzięki funkcji Marketing Automation. Taki zabieg pozwala na indywidualne dopasowanie wysyłki w zależności od ... są bardzo elastyczne i zapowiadają dużą zmianę w podejściu do e-mail marketingu. W przeszłości personalizacja oznaczała przygotowanie treści przed wysyłką. W kontraście ...
Tematy: e-mail marketing, masowa wysyłka, hiperpersonalizacja, komunikacja z klientem
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- e-commerce
- oferty pracy
- rok 2016
- social media
- sytuacja na rynku pracy
- sklepy internetowe
- ochrona danych osobowych
- media społecznościowe
- sztuczna inteligencja
- spam
- reklama
- ochrona danych
- badania internautów
- dane osobowe
- reklama internetowa
- RODO
- działania marketingowe