firma w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
00:15 27.07.2021
... komunikatem do użytkownika i wyróżnić się spośród natłoku innych, podobnych? Warto więc się zastanowić, w jaki sposób Twój potencjalny klient poszukuje informacji w internecie. O ile inspirację można z powodzeniem czerpać z mediów społecznościowych, o tyle jeśli poszukujemy wiedzy, produktów lub usług, to w większości wypadków kierujemy się do ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, SEO, działania SEO -
Domeny, hosting i e-sklepy od Orange
17:07 26.05.2015
... pl, umożliwiającą rozpoczęcie działalności w internecie. Pakiety hostingowe, domeny, kreator stron www, wirtualne biuro – Office 365, e-sklepy oraz ... ich własną internetową markę. Propozycja Orange pozwala na prowadzenie różnych typów działalności w internecie. Usługi świadczone na platformie http://chmura.orange.pl zachowują najwyższe standardy, ...
Tematy: Orange, oferta Orange, domeny internetowe, domeny -
Pinterest czy Twitter - która platforma jest lepsza dla biznesu?
09:15 04.07.2014
W obecnych czasach, pytanie "czy warto działać w mediach społecznościowych" jest nie na miejscu. Obecnie jednym właściwym jest nie "czy", tylko "gdzie". Wybór z perspektywy specjalistów ds. marketingu jest naprawdę szeroki – który jest właściwy? Tym razem przyjrzymy się dwóm platformom bazującym na krótkim i prostym przekazie - pod lupę trafiają ...
Tematy: Twitter, Pinterest, media społecznościowe, komunikacja marketingowa -
Jak usprawnić SEO na Google+
00:45 25.06.2014
... zwiększy widoczność poszczególnych stron na Twoim koncie. Pozwoli również ocenić Google wartość poszczególnych stron dla osób które poszukują Twojej działalności w Internecie. Linki te pomogą również odwiedzającym na szybką identyfikację Twojego profilu i zakresu działalności jaką prowadzisz (być może prowadząc do kliknięcia na ...
Tematy: SEO, Google+, działania SEO, firma w internecie -
Strona internetowa w obcym języku może odstraszać
00:22 17.05.2014
... jest otrzymanie informacji na ten temat w ich języku rodzimym. Z kolei 45,8% uważa, że taka informacja jest ważna przy zakupie ubrań w internecie. Gdy konsument rozumie treść, wie dokładnie, co kupuje i ma poczucie, że mniejsze jest prawdopodobieństwo dokonania nieprawidłowego zakupu. Zatem nasuwa się ...
Tematy: e-commerce, firmowa strona www, firma w internecie -
Strona biznesowa na Google+: jak zwiększyć jej popularność?
09:58 29.04.2014
Obecność na Google+, pozytywnie wpływa na pozycję strony w wynikach wyszukiwarek. Działania na tej platformie, pomagają zarówno wypromować markę, jak i pozytywnie podziałają na SEO. Jako dodatkową zachętę potraktuj to, że testy przeprowadzone przez współpracowników byłego SEOmoz wykazały, że obecność na Google+, pozytywnie wpływa na pozycję strony ...
Tematy: Google+, strona firmowa, firmowa strona www, firma w internecie -
Firmowa strona internetowa: co przyciągnie potencjalnych klientów?
08:10 28.03.2014
Twoja strona internetowa jest miejscem, w którym rozgrywa się bitwa o nowych klientów. Zachęcenie do podjęcia akcji (ang. calls-to-action lub CTA) to kluczowy element strony, pozwalający na zwiększenie zainteresowania ofertą. Jak dobrze wiesz, witryna WWW jest często pierwszym punktem kontaktu odbiorcy z firmą. Upewnij się, że posiada ona wiele ...
Tematy: strona internetowa, strona www, firmowa strona internetowa, firmowa strona www -
Firma w Internecie to nie tylko strona www
10:15 13.02.2014
... przedsiębiorców pierwszy krok w Internecie. Znajdują się na niej podstawowe informacje o firmie, dane kontaktowe i prezentacja oferty. Przygotowując taką „wizytówkę”, trzeba pamiętać, że oszczędzanie na domenie i hostingu przez korzystanie z darmowych rozwiązań to nie jest najlepszy pomysł. Jeżeli chcemy, żeby firma była uważana za poważną ...
Tematy: promocja w sieci, firma w internecie, e-marketing, marketing internetowy -
Budowanie marki w Internecie: o czym pamiętać?
08:10 29.01.2014
... Internecie Argumentem, który najmocniej przemawia za otwarciem sklepu w Internecie jest to, że coraz więcej użytkowników spodziewa się, że znajdzie swoją ulubioną markę sklepu w Internecie i ... wykonawca oprogramowania powinien nam udostępnić; gwarancja i pomoc techniczna – sprawdźmy, czy firma może nam zagwarantować pomoc nie tylko na każdym etapie ...
Tematy: wizerunek marki, firma w internecie, kreowanie wizerunku firmy, wizerunek firmy -
Małe firmy a e-marketing
11:41 18.11.2013
... internetowych o tematyce biznesowej. Badanie miało charakter otwarty – respondenci spontanicznie udzielali odpowiedzi na zadawane pytania. MŚP najchętniej reklamują się w internecie w... Google – to właśnie ta wyszukiwarka jest wciąż najpopularniejszym miejscem promocji polskich mikroprzedsiębiorców. Reklamuje się tam - przy pomocy adwords lub ...
Tematy: e-marketing, małe firmy, MSP, SEO