gry internetowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Atak hakerski na Crytek
13:00 09.08.2013
Producent popularnej serii gier Crysis, firma Crytek, poprosiła użytkowników swoich serwisów internetowych o zmianę loginów i haseł. To efekt wykrycia podejrzanej aktywności na serwerach tego producenta. Eksperci z firmy antywirusowej ESET zwracają uwagę, że atak na Crytek to kolejny już szturm przypuszczony na witryny producentów gier, celem ...
Tematy: ESET, gry internetowe, ataki internetowe, kradzież danych -
Gry internetowe a prawa autorskie
00:32 06.08.2013
... pewno wielu z Was pożyczało sobie również płytki z grami komputerowymi. UWAGA! Łamaliście prawa autorskie producenta. W przypadku programów komputerowych (a nimi właśnie są gry) dozwolony użytek nie ma zastosowania. Niemniej jednak fizycznie dało się to robić. Teraz w przypadku cyfrowych „egzemplarzy” ściśle powiązanych z kontem danego ...
Tematy: gry internetowe, prawa autorskie, ochrona praw autorskich, naruszenie praw autorskich -
Gry internetowe a bezpieczeństwo
10:53 23.03.2012
... urządzenia mobilne do rozrywki: aż 15% badanych relaksuje się podczas gry na PC. Prawie tyle samo respondentów (13%) deklaruje korzystanie z gier w telefonie komórkowym, ... masz zamiar pobrać pliki. Zachowaj szczególną czujność w kwestii emaili otrzymywanych od dostawcy gry, z której korzystasz - szczególnie, gdy pojawiają się w nich prośby o podanie ...
Tematy: zagrożenia internetowe, bezpieczeństwo w sieci, ataki internetowe, ochrona danych -
Gry online: 200 mln użytkowników w Azji
00:04 18.10.2008
comScore - firma specjalizująca się w badaniach cyfrowego świata, przedstawiła 14 października 2008 r. raport, dotyczący użytkowników gier online w regionie Azji Pacyfiku, oparty na danych zebranych przez comScore World Metrix Service. Raport wskazał, że 51% użytkowników Internetu z regionu Azja - Pacyfik odwiedziło w sierpniu 2008 r. strony z ...
Tematy: gry online, gry internetowe, gracze, gry sieciowe -
Gry internetowe łączą ludzi
00:03 15.10.2006
Gry internetowe przyciągają coraz większą publiczność, głównie dzięki swoim społecznościowym aspektom - wynika z raportu Nielsen Entertainment. 56 proc. grupy aktywnych graczy (tych, którzy ...
Tematy: gry internetowe, społeczność internetowa, gry sieciowe, gry online
1 2
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ataki hakerów
- ataki internetowe
- ochrona danych
- kradzież danych
- bezpieczeństwo w sieci
- prawa autorskie
- ESET
- kradzież danych osobowych
- ochrona praw autorskich
- gry komputerowe
- TikTok
- gry online
- piractwo
- gracze
- gry wideo
- streaming
- naruszenie praw autorskich