gry online - wiadomości i porady tematyczne
-
Gry online: rośnie zagrożenie atakami
13:39 12.11.2008
... i www.wor1dofwarcraft.com na pierwszy rzut oka przypominają adres oficjalnej strony gry World of Warcraft; jednakże obie witryny zawierają szkodliwe pliki. Aby ochronić się ... . World of Warcraft, gangi awatarów czekają, aż nowi gracze przyłączą się do gry, a następnie zabijają niczego nie podejrzewających nowicjuszy za pomocą wirtualnych mieczy lub ...
Tematy: gry online, ataki internetowe, phishing, oszustwa internetowe -
Gry online: 200 mln użytkowników w Azji
00:04 18.10.2008
... w regionie odnotowano w Chinach Chiny zostały w sierpniu 2008 r., liderem w regionie Azji i Pacyfiku, pod względem liczby odwiedzin stron internetowych z grami online. Blisko 55% populacji online w Chinach odwiedziło, w ciągu miesiąca, strony z grami, co dało łącznie ponad 90 milionów użytkowników. Na kolejnych miejscach w regionie znalazły się ...
Tematy: gry online, gry internetowe, gracze, gry sieciowe -
Gry online a złośliwe oprogramowanie 2007
01:06 20.03.2008
... hasła do kilku gier online jednocześnie (liczba atakowanych gier waha się od dwóch do dziesięciu). Poprzez oszacowanie udziału każdego trojana atakującego określoną grę online we wszystkich trojanach, których celem są gry online, można ustalić, jakie są najpopularniejsze gry online wśród autorów trojanów. Popularność gry Lineage 2 (atakowanej przez ...
Tematy: gry online, gry sieciowe, wirusy, trojany -
Gry MMORPG: phisherzy atakują World of Warcraft
01:56 18.02.2008
... z odpowiedzią na tzw. „sekretne pytanie”. Ostatecznie użytkownicy wracali na oficjalną witrynę gry. Jednak oszuści, którzy dysponowali już kompletem danych, kradli w grze zdobyte ... oni stać celem ataków ze strony internetowych przestępców. Rynek gier online jest dla cyberprzestępców bardzo cenny – gracze dysponują coraz większą ilością wirtualnych ...
Tematy: World of Warcraft, gry online, gry sieciowe, ataki typu phishing -
QuickTime zagrożeniem dla Second Life?
02:53 06.12.2007
... QuickTime 7.3. Z użyciem tej popularnej aplikacji, użytkownicy Second Life mogą wgrywać pliki wideo w różne obiekty ze świata gry. „Ofiara musi mieć włączoną obsługę wideo w ustawieniach Second Life. Następnie, gdy znajdzie się na terytorium ... sposobem na poradzenie sobie z nim, jest wyłączenie opcji odgrywania strumieniowego wideo w trakcie gry ...
Tematy: QuickTime, Second Life, ataki hakerów, gry online -
Gry online: socjotechnika jedną z metod kradzieży haseł
00:22 29.09.2007
... ramię ze złem. Jednak w gry online grają także złodzieje i naciągacze, którzy zarabiają prawdziwe pieniądze, kradnąc wirtualną własność innych ludzi, jak wynika z artykułu "Gry online i oszustwo: źródło łatwych pieniędzy" autorstwa Sergeya Golovanova, analityka wirusów firmy Kaspersky Lab. Gry online polegają na odkrywaniu światów wirtualnych oraz ...
Tematy: gry online, gry sieciowe, trojany, robaki -
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
12:03 31.07.2007
Second Life to nie tylko świat awatarów. Możemy w nim spotkać rzeczywiste firmy, które zdecydowały się i tam zaistnieć, wietrząc zysk. Ich marketerzy są w awangardzie, skoro wirtualny świat przenika do prawdziwego życia - czemu nie odwrotnie. Hiroyashi Koba z Second Life budzi się zwykle po 22:00. Zaraz po przebudzeniu wygląda przez okno – widok z ...
Tematy: Second Life, świat wirtualny, gry online, gry komputerowe -
Gry online coraz popularniejsze
01:42 29.07.2007
... , quizów, gier zręcznościowych oraz gier planszowych, z czego puzzle oraz gry karciane są najczęściej wybierane przez użytkowników w obu przypadkach. Najszybciej rozwijającą się stroną o tematyce gier online była strona WildTangent Network, amerykańskiej firmy tworzącej gry online oraz do ściągnięcia, która odnotowała 398 proc. wzrost z roku na ...
Tematy: gry online, gry sieciowe, rynek gier -
Google tworzy "AdSense for Games"
10:38 24.07.2007
... zintegrowania systemu, który umożliwi czerpanie zysku. W ofercie AdSense znajdą się reklamy tekstowe i reklamy wideo. Początkowo system będzie testowany jedynie w grach online, ale Google zamierza rozszerzyć obszar jego działania na gry komputerowe i gry na konsolach.
Tematy: Google, Google AdSense, Google AdSense for Games, gry komputerowe -
Rośnie wartość rynku gier online
13:28 24.03.2007
Jak wynika z badań niezależnej firmy analitycznej Screen Digest, wartość rynku gier sieciowych sięgnęła jednego miliarda dolarów, do czego w głównej mierze przyczyniły się dwa tytuły: World of Warcraft i Second Life. Szacowana wartość rynku sieciowej rozrywki pochodzi przede wszystkim z opłat subskrypcyjnych. Dodatkowo, w grę wchodzą nieokreślone ...
Tematy: rynek gier, gry online, wartość rynku gier, gry sieciowe
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ataki hakerów
- phishing
- cyberataki
- nowe technologie
- złośliwe oprogramowanie
- zakupy online
- media
- cyberbezpieczeństwo
- szkodliwe oprogramowanie
- cyberzagrożenia
- ransomware
- trojany
- wirusy
- źródła przychodów podatkowych
- prawa konsumenta
- social media
- sztuczna inteligencja