inwentaryzacja - wiadomości i porady tematyczne
-
Remanent a zapisy w PKPiR
13:29 16.01.2015 PORADA
Prowadzę działalność gospodarczą, która nie wiąże się ze sprzedażą. W jakiej rubryce wpisać remanent do PKPiR (rok 2014 i 2015), gdy wartość inwentaryzacji wynosi 0 zł? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Tematy: działalność gospodarcza, PKPiR, zapisy w PKPiR, remanent -
Jakie będzie wynagrodzenie za nocną inwentaryzację?
19:39 21.07.2014 PORADA
Witam, pracuję w hipermarkecie na pół etatu, ostatnio miałam nocną inwentaryzację w godzinach od 19.45 do 6.00. Jak powinnam mieć zapłacone, bo usłyszałam, że będzie tylko jakiś drobny dodatek nocny? Pozdrawiam
Tematy: praca w nocy, inwentaryzacja, market, czas pracy -
Rozwiązanie umowy na zastępstwo
13:14 29.04.2014 PORADA
Firma zatrudnia pracownika na umowę na zastępstwo. Wiadomo, że rozwiązanie umowy następuje w momencie powrotu pracownika. Planowany jest powrót pracownika będącego obecnie na zwolnieniu chorobowym, ale ów pracownik chce wykorzystać jeszcze zaległy urlop z zeszłego roku. Czy w tej ...
Tematy: umowa na zastępstwo, rozwiązanie umowy o pracę, zwolnienie chorobowe, wykorzystanie urlopu -
Ryczałt ewidencjonowany bez VAT - wycofanie towaru handlowego
23:16 18.02.2014 PORADA
Witam, W jaki sposób należy udokumentować przekazanie towaru handlowego na cele prywatne, cele promocyjne lub towar, który uległ zniszczeniu? Pytanie dotyczy działalności opodatkowanej w formie zryczałtowanego podatku, zwolnionej z VAT. Nie udało mi się znaleźć nic na ten temat w ...
Tematy: towar handlowy, ryczałt ewidencjonowany, zwolnienie z VAT, podatek VAT -
Zabranie zaległego urlopu za zły wynik inwentaryzacji
13:42 14.02.2014 PORADA
Witam, czy pracodawca może zabrać zalegly urlop za zły wynik inwenteryzacji? Pozdrawiam
Tematy: zaległy urlop wypoczynkowy, urlop wypoczynkowy, inwentaryzacja, uprawnienia pracodawcy -
Spłata zaległej inwentaryzacji
11:03 13.02.2014 PORADA
Witam, pracuję w sklepie, gdzie w 2011 była przeprowadzana inwentaryzacja, która zakończyła się spłatą. Kwota została rozdzielona na 6 rat. Oczywiście od tamtego czasu do tej pory było ich jeszcze wiele. Mój problem polega na tym, że w tym miesiącu został potrącony mi niedobór ...
Tematy: praca w sklepie, inwentaryzacja, odpowiedzialność materialna, odpowiedzialność materialna pracownika -
Obowiązki związane z zakończeniem roku obrotowego
20:13 12.02.2014 PORADA
Prowadzę działność usługową i KPiR na zasadach ogólnych. Jakie są moje obowiązki zwiazane z zakończeniem roku obrotowego? Jak ma wyglądać moja inwentaryzacja jeżeli nie mam na stanie środków trwałych i tylko świadczę usługi? Czy w takim razie wszystko zaczynam od zera w nowym ...
Tematy: działalność usługowa, PKPiR, zasady ogólne opodatkowania, inwentaryzacja -
Wprowadzenie materiałów własnych przy rozpoczęciu działalności
10:06 29.01.2014 PORADA
Witam, chciałbym się dowiedzieć, jak mam wykazać w remanencie początkowym materiały nieudokumentowane, które posiadałem przed rozpoczęciem działalności. Otwieram zakład stolarski, w którym chciałbym wykorzystać prywatne materiały, jakie mi zostały z mojego domowego warsztatu - ...
Tematy: rozpoczęcie działalności, remanent, remanent początkowy, rozliczenia podatkowe -
Czy muszę uregulować to manko?
15:54 27.01.2014 PORADA
Po przeprowadzonej inwenteryzacji przepracowałam 1 dzień, po czym zachorowałam. Po 40 dniach została przeprowadzona kolejna inwentaryzacja, gdzie wyszedł niedobór. Czy muszę go spłacić, czy mogę ubiegać się o niespłacenie?
Tematy: odpowiedzialność materialna pracownika, odpowiedzialność pracownika, manko, inwentaryzacja -
Wyliczenie marży z inwentaryzacji
20:37 26.01.2014 PORADA
Może banalne, ale: 1. Jaka będzie marża z poniższych danych? 2. Jak w razie kontroli urząd wyliczy - jaką stosuję marżę? Inwentaryzacja początkowa: 12 821,62 Zakup towarów: 175 207,64 Inwentaryzacja końcowa: 17 695,84 Pozostałe wydatki: 90 727,62 Przychód: 268 124,59
Tematy: marża, inwentaryzacja, rozliczenia z urzędem skarbowym, kontrola skarbowa
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- rozliczenia podatkowe
- podatki
- środki trwałe
- prowadzenie działalności gospodarczej
- obowiązki podatnika
- rozliczenie roczne
- rok 2023
- PKPiR
- dowody księgowe
- wydatki a koszty
- podstawa opodatkowania
- księgi rachunkowe
- outsourcing
- sprawozdanie finansowe
- ustawa o rachunkowości