kampanie reklamowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online
12:29 04.07.2006
Dealerzy samochodowi przesuwają budżety reklamowe z form tradycyjnych na internetowe kampanie marketingowe. Jak podaje National Automobile Dealers Association (NADA), w 2005 roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję. ...
Tematy: reklama w motoryzacji, wydatki na reklamę w motoryzacji, wydatki na reklamę, kampanie reklamowe -
Kiedy marketing mobilny jest efektywny?
10:40 31.03.2006
... się takich działań. Dzięki temu marketing mobilny może zaistnieć jako pozycja przychodowa w budżecie marketingowym. Na podkreślenie zasługuje także fakt, że kampanie marketingu mobilnego można przeprowadzić w każdym segmencie rynku. Nie jest ważne, czy produkt kierowany jest do milionów użytkowników, czy tylko do ...
Tematy: marketing mobilny, akcje marketingowe, akcje sms-owe, kampanie reklamowe -
Reklama w podcastach
00:42 20.11.2005
... nie oceniało ich jako poważnych narzędzi promocji. Natomiast w tym roku stało się tak, iż wszyscy zapragnęli sprawdzić jak to działa - kampanie przeprowadzało Volvo, GM, Warner Bros. Nowe medium stało się obiektem zainteresowania Ad:Tech, a o możliwości, jakie daje dyskutowano podczas sesji "Przyszłość ...
Tematy: podcast, reklama w internecie, reklama, podcasty -
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
13:38 09.04.2005
Co zrobić w epoce spadku efektywności telewizji jako medium, rosnącego clutteru, fragmentaryzacji kanałów komunikacji, coraz większej odporności konsumentów na przekaz reklamowy? Wiele już powiedziano w kwestii treści komunikacji w reklamie. Racja, że to, co mamy do przekazania i sposób, w jaki to czynimy, decyduje o jej skuteczności. Każdy z nas ...
Tematy: skuteczność kampanii reklamowej, marketing, reklama, kampanie reklamowe -
Nowy broker internetowy
00:03 06.04.2005
Niedawno na polskim rynku rozpoczęła działalność firma Galposter Online specjalizująca się w planowaniu i zakupie powierzchni reklamowej w Internecie. Nowy broker internetowy oferuje klientom w standardowej ofercie możliwość bieżącego monitorowania efektów prowadzonej kampanii oraz jej szczegółową postanalizę. Galposter Online ma nadzieję stać się ...
Tematy: broker internetowy, reklama internetowa, Galposter Online, kampanie reklamowe -
Reklamy powinny być cool
13:12 17.03.2005
... nadaje się do uprawiania sportu (55 proc.). Poza tym cool jest wszystko, co kojarzy się z zabawą i spokojem. Rzecz jasna agencje reklamowe nie mogły zignorować nowego słowa i wykreowanego przez nie stylu życia. Luke Sullivan, zapytany kiedyś, jaką reklamę uznałby za cool, odparł ...
Tematy: reklama, marketing, kampanie reklamowe, kreowanie marki -
Kreatywna kampania LUKAS Bank
00:22 26.10.2004
... dla internautów przygotowano konkurs oraz wykonane przez agencję Brain filmy reklamowe. Strona udostępnia mechanizm "poleć znajomym", a także forum dyskusyjne. Celem serwisu ... czekaj na wakacje" to szansa wygrania niezapomnianego wyjazdu. Wystarczy zobaczyć 3 filmy reklamowe i pozostawić swoje dane. Sekcja "Załatwiaj nie czekając" to przewodnik po ...
Tematy: LUKAS Bank, OS3, kampanie reklamowe, reklama -
Klient złapany w sieć
14:48 22.09.2004
... światełko w tunelu. W Stanach Zjednoczonych, będących zawsze wyznacznikiem tego co się będzie działo w sieci na całym świecie, w 2003 roku wydatki na kampanie reklamowe oparte o targetowanie behawioralne stanowiły zaledwie 3,8% (275 milionów dolarów). Jednak szacuje się, że w bieżącym roku wykroją one już siedmio procentowy kawałek ...
Tematy: reklama, kampanie reklamowe, targetowanie reklamy, planowanie kampanii reklamowych w Internecie -
Skuteczność reklamy online
11:26 17.09.2004
... spowodowanych kontaktem z reklamą. Przy okazji tego projektu zbadane zostały także nowe formy reklamowe" – powiedział Adam Kwaśniewski, odpowiedzialny za projekt ze strony Ad ... Nuta, Nauka). W kampanii wykorzystano po raz pierwszy na taką skalę niestandardowe formy reklamowe jak billboard, brandmark, favourite ad (reklama otwierająca się w oknie ...
Tematy: skuteczność reklamy internetowej, reklama internetowa, kampanie reklamowe, napój owocowy Pomelo -
Badania cross-mediowe
00:24 26.05.2004
Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB) oraz firma badawcza Gemius SA opracowały metodologię pozwalającą optymalizować wydatki na kampanie reklamowe prowadzone w kilku mediach jednocześnie. gemiusCrossEffect – badanie typu cross-media – to narzędzie badawcze służące do optymalizacji wydatków na Internet w media planie ...
Tematy: badania cross-mediowe, kampanie reklamowe, reklama internetowa