komunikacja w firmie - wiadomości i porady tematyczne
-
Skype for Business vs. Amazon Chime. Który lepszy?
11:50 24.03.2017
Efektywna i wydajna praca bez sprawnej komunikacji pomiędzy współpracownikami nie jest właściwie możliwa. W dzisiejszych czasach szybkiemu przekazywaniu informacji sprzyjają najróżniejsze rozwiązania, w tym komunikatory. Dobrym przykładem jest tu bijący rekordy popularności Skype for Business. Od niedawna jednak ma on konkurencję w postaci - ...
Tematy: Skype for Business, Skype, Amazon Chime, komunikatory -
Zdanie pracodawcy ważniejsze niż pracownika
09:28 26.10.2015
... . Zdaniem portalu GoWork.pl, ta sytuacja jest pokłosiem codziennego lekceważenia ich zdania przez pracodawców. Polscy pracodawcy najczęściej utrzymują, że komunikacja interpersonalna w ich firmie ma się świetnie. Tyle teorii. Praktyka pokazuje bowiem, że bywa inaczej. Jak? Sprawdził to portal opinii o pracodawcach GoWork.pl ...
Tematy: komunikacja w firmie, komunikacja interpersonalna, modele zarządzania, zarządzanie zasobami ludzkimi -
Plotki w biurze? 5 tricków by nie dać się wciągnąć
00:10 01.09.2014
... firmie na pewno nie brakuje powodów, by uciąć sobie miłą pogawędkę ze współpracownikami. Plotki, ... czy przyszedłeś zrobić tylko herbatę – możesz nieświadomie usłyszeć strzępek jakiejś historii lub opowieści, która krąży po firmie. Chociaż trudno udawać, że tego nie słyszeliśmy – warto przezwyciężyć pokusę wysłuchania jej do końca i szybko opuścić ...
Tematy: plotki, plotki w pracy, komunikacja w firmie -
Praca w grupie: jak sobie radzić?
00:55 03.04.2014
... każdemu zadań, aby omówić ich efekty - podkreśla Małgorzata Majewska, ekspert monsterpolska.pl. Dobra komunikacja to podstawa Jednym z najważniejszych, a często zaniedbywanych, aspektów współpracy jest dobra komunikacja z zespołem. Niestety wspólny projekt może budzić natychmiastową potrzebę konkurencji wśród bezpośrednich współpracowników, a duch ...
Tematy: komunikacja w firmie, praca w grupie, praca zespołowa, komunikacja w pracy -
Komunikacja w organizacji: liczy się dialog
00:26 16.03.2014
... wymagane Jak zatem rozpocząć konstruktywny dialog w organizacji? – Nie w każdej firmie jest to łatwe. Szczególnie w silnie zhierarchizowanych kulturach organizacyjnych ... tylko z inicjującymi, członkowie grupy będą zajmować się wyłącznie swoimi pomysłami, a komunikacja zmieni się w serię monologów. Gdy zabraknie oponenta, nie będziemy mogli ...
Tematy: komunikacja w organizacji, komunikacja w pracy, dialog, rozmowa -
Angielski w biznesie to norma
13:24 12.03.2014
... za pomocą wskaźnika BEI (Business English Index), oceniającego komunikatywność w języku angielskim w dziedzinie biznesu w skali 1-10, można zweryfikować, w którym kraju taka komunikacja będzie mniej lub bardziej problemowa. W ubiegłorocznym badaniu wzięło udział 137 tysięcy respondentów z całego świata. Działy HR kluczem w rozwoju W skali 1-10 ...
Tematy: znajomość języków obcych, nauka języków obcych, języki obce, nauka języków -
Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa
12:33 11.03.2014
... być copywriterem czy kopisarzem, a w najlepszym wypadku słowomistrzem”. Traci język – zyskuje komunikacja Na żargon biurowy często oburzają się językowi puryści. Skoro można powiedzieć ... zaangażowania pracownika i tego, jak będzie się on czuł w nowej firmie. Choć znajomość stosowanego w firmie slangu może pozornie wydawać się mało istotna, to jeśli ...
Tematy: korporacje, praca w korporacji, komunikacja w pracy, komunikacja w firmie -
Public relations wewnętrzny
13:46 21.05.2012
... się tą wiedzą dzielić. Możliwości jest wiele. Nie wszystkie trzeba wprowadzać w każdej firmie. Wybór należy do osób zarządzających. Mogą mieć różnoraki charakter, np. ... się także lekceważyć znanej od lat tablicy ogłoszeń, będącej ważnym elementem w firmie - widocznej i przypominającej o wielu istotnych rzeczach. Można ją nawet rozbudować o opcję ...
Tematy: public relations, PR wewnętrzny, działania PR, komunikacja w firmie -
Intranet społecznościowy
11:57 18.04.2012
W ciągu zaledwie kilku lat portale intranetowe przekształciły się z prostego repozytorium informacji w jedno z głównych narzędzi regulacji procesów biznesowych, kultury korporacyjnej oraz adaptacji i szkoleń nowych pracowników. Dziś Intranet coraz częściej przybiera formę sieci społecznościowej, dając szerokie możliwości zarządzania motywacją i ...
Tematy: intranet, sieci firmowe, komunikacja w firmie, komunikacja wewnętrzna -
Firmy popularyzują Intranet 2.0
00:15 20.02.2012
... nadal mają obawy przed ich stosowaniem – częściej niż brak odpowiedniego wsparcia IT (12%) występują „inne - ważniejsze sprawy, które mają pierwszeństwo w firmie” (18%). Według danych z badania, 30% organizacji ocenia wprowadzenie Intranetu 2.0 jako dobre lub bardzo dobre posunięcie, zaś 26% uznaje te narzędzia ...
Tematy: sieci firmowe, komunikacja w firmie, komunikacja wewnętrzna, sieci intranet
Podobne tematy:
- rynek pracy
- tendencje na rynku pracy
- ataki hakerów
- nowe technologie
- cyberbezpieczeństwo
- koronawirus
- media społecznościowe
- praca zdalna
- COVID-19
- pandemia
- zmiana pracy
- obowiązki pracodawcy
- badania pracowników
- Microsoft
- HR
- bezpieczeństwo i higiena pracy
- home office
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- Netia
- atmosfera w pracy