kreowanie wizerunku - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki na działania PR nie spadają
13:49 25.06.2012
... komunikację i angażuje się w inicjatywy w tym obszarze, ponieważ dostrzega, że wpływa ona bezpośrednio na osiągane wyniki finansowe. Dotyczy to zarówno budowania wizerunku marki i zarządzania reputacją, jak również kształtowania otoczenia, w którym dana organizacja działa, oraz poprawy stosunków z kluczowymi interesariuszami. Głównie z tego względu ...
Tematy: public relations, wizerunek firmy, działania PR, kreowanie wizerunku -
PR a kreowanie wizerunku polityka i partii politycznej
13:36 08.09.2011
... partii politycznej w świadomości elektoratu tworzy się na podstawie całości informacji zarówno dotyczących partii, jak i ogółu jej członków. Metody, jakie w kreowaniu wizerunku partii politycznych są stosowane w ramach działalności public relations, można podzielić na: materialną, w ramach której można wyróżnić formę pośrednią i bezpośrednią, jak ...
Tematy: kreowanie wizerunku, kreowanie wizerunku polityka, partie polityczne, wizerunek partii -
Internetowy Public Relations dla MŚP
13:57 31.08.2011
... to umiejętność rozpowszechniania informacji w sieci, a co za tym idzie wpływanie na opinie społeczności internautów. Celem internetowego PR-u jest wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy, co w konsekwencji ma również przyczynić się do zwiększenia popularności (w tym również sprzedaży) danego produktu czy usługi. Właściwe wykorzystanie licznie ...
Tematy: PR, e-PR, public relations, kreowanie wizerunku -
Czy istnieje język przywództwa politycznego?
13:48 27.06.2011
... , Gerhard Schröder, złożył do sądu przeciwko agencji informacyjnej Deutsche Depeschendienst, domagając się zaprzestania rozpowszechniania sugestii (wyrażanej przez konsultantkę ds. wizerunku politycznego, Sabine Schwind von Egelstein), jakoby farbował na inny kolor swoje siwe włosy. Fragment pochodzi z książki „Przywództwo polityczne. Teoria ...
Tematy: politycy, przywództwo polityczne, lider polityczny, debaty polityczne -
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
13:51 16.06.2011
... piarowskich należą zaś takie techniki, jak: sponsoring, lobbing, kreowanie tożsamości, branding (kreowanie marki), organizacja wieców, festynów, konwencji, zarządzanie kryzysowe (zob. Kasińska-Metryka 2005, s. 95– 96). Kampania bezpośrednia lidera politycznego Kreacja wizerunku lidera politycznego nie zawsze dokonuje się poprzez przekaz medialny ...
Tematy: politycy, reklama polityczna, reklama, kreowanie wizerunku -
Identyfikacja Wizualna Firmy
13:37 14.07.2010
... Identyfikacji Wizualnej pozwala na uniknięcie pomyłek podczas np. drukowania dokumentów firmowych, oszczędza czas i pieniądze. Księga pozwala także na zachowanie ciągłości wizerunku, bez jego zachwiania w procesie tworzenia materiałów reklamowych. Dodatkowym atutem jest możliwość wglądu do aktualnych działań oraz ewentualność ich doskonalenia dla ...
Tematy: firma, kreowanie wizerunku firmy, wizerunek firmy, dbanie o wizerunek firmy -
Marka regionu: warto kreować
13:53 17.12.2009
Miasta i regiony konkurują ze sobą o turystów, inwestorów, mieszkańców. Dobra oferta turystyczna czy ułatwienia gospodarcze dla potencjalnych przedsiębiorców już nie wystarczają. Aby miejsce było identyfikowane, musi mieć markę. Ważna rola w jej budowaniu przypada samorządom, które coraz aktywniej podejmują takie inicjatywy. Po co miejscu marka? ...
Tematy: marka regionu, marka miasta, kreowanie marki, marka -
Zainwestuj w event marketing
10:26 10.12.2009
Nie ulega wątpliwości, iż dzisiejszego konsumenta należy zaskoczyć. Natarczywe i bezustanne namawianie go do czegoś czy wciskanie do ręki ulotki czy nawet "nachodzenie" za pośrednictwem skrzynki mailowej doprowadziło do buntu konsumenta, który zaczął mówić NIE. Dlaczego warto inwestować w eventy? Chociażby dlatego, że już od dziecka nauczeni ...
Tematy: marketing, event marketing, strategia marketingowa, wizerunek firmy -
Polski branding narodowy w powijakach
00:25 20.08.2009
Kraj to ważny element tożsamości rynkowej. Każda firma na świecie jest postrzegana właśnie w kontekście kraju, z którego pochodzi. Kraje, które chcą się liczyć i konkurować na skalę międzynarodową, muszą mieć silne marki. Dzięki marce kraj buduje swój wizerunek, autorytet, bogactwo i dobrobyt. Dlatego tak ważne jest dbanie o konkurencyjność marki ...
Tematy: wizerunek państwa, kreowanie wizerunku, międzynarodowy wizerunek Polski, branding narodowy -
Promocja firmy: czas na event marketing
08:25 15.07.2009
Połączenie ważnego wydarzenia z elementami rozrywki nie jest już niczym nowym dla wszystkich zajmujących się strategią promocyjną firm. Każde ważne dla przedsiębiorstwa wydarzenie może stać się jego wizytówką w promocji organizacji na zewnątrz oraz realizacji jego strategii. Lata 90-te przyniosły koncepcję event marketingu, czyli zarządzanie ...
Tematy: promocja firmy, event marketing, sposoby promocji firmy, wizerunek firmy