kultura osobista - wiadomości i porady tematyczne
-
Nowoczesny savoir-vivre w biznesie
12:08 15.07.2019
Spotkanie biznesowe to nie lada wyzwanie, a o sukcesie zdecydować może również to, jakie wrażenie zrobimy na rozmówcy. W tym kontekście coraz rzadziej jednak używa się pojęcią „savoir-vivre”. Jedną z przyczyn jest być może fakt, że kojarzone jest ono ze stosowaniem sztywnych reguł i przedkładanie ich ponad naturalną swobodę. Jeżeli jednak ...
Tematy: biznesowy savoir vivre, kultura biznesu, spotkanie biznesowe, otoczenie biznesowe -
Dobre wychowanie obowiązuje też w biznesie: 12 zasad savoir vivre
00:22 04.07.2016
Zajmuję się zarządzaniem od początku mojej kariery zawodowej. Można powiedzieć, że zacząłem przygodę z biznesem od najwyższego stanowiska, co pozwoliło mi współpracować z wieloma osobami i zbierać ciekawe doświadczenia. Otoczenie biznesowe rządzi się swoimi prawami, wśród których szczególne miejsce zajmują zasady dobrego zachowania, obowiązujące ...
Tematy: biznesowy savoir vivre, kultura biznesu, spotkanie biznesowe, otoczenie biznesowe -
Polscy pracownicy a przeklinanie w pracy
00:10 12.06.2011
... aż tak źle. „Żartem można powiedzieć, że wymienione 6% zapewne nie pracuje w sytuacjach stresujących, pod presją czasową. A tak całkiem na poważnie, kultura biznesu, jeżeli rozpatrujemy ją tylko pod postacią słowa, nie jest zatem w najgorszej kondycji – pomimo tych 41% przeklinających rodaków. Widać, że ...
Tematy: rynek pracy, pracownicy, kultura osobista, komunikacja w pracy -
Grzeczna i skuteczna komunikacja w pracy
13:24 20.05.2009
W polskiej tradycji grzeczność szef-podwładny polega głównie na umniejszaniu własnej pozycji, zasług i umiejętności względem szefa. Czyli - chcesz w spokoju pracować, zegnij kark. Polakom jest szczególnie łatwo przyjąć pozycję podwładnego. Jest to bowiem zgodne z tradycyjnie pojmowanym polskim sposobem bycia. Sposób ten polega na eksponowaniu ...
Tematy: kultura osobista, kontakty międzyludzkie, komunikacja interpersonalna, komunikacja w pracy -
Wystąpienia publiczne a kultura osobista prelegenta
14:01 07.10.2008
Na udane wystąpienie publiczne, prezentację lub przemówienie składa się wiele elementów. Podstawową sprawą jest mieć do powiedzenia coś interesującego dla słuchaczy. Przydadzą się też zrozumiałe i miłe dla oka slajdy. Wszystko to jednak na nic, gdy mówca nie będzie w stanie zapanować nad swoim zachowaniem. Oto 10 najczęstszych błędów w zachowaniu ...
Tematy: przemówienie, sztuka przemawiania, wygłaszanie przemówień, sztuka prezentacji
Podobne tematy:
- rynek pracy
- badania pracowników
- pracownicy
- komunikacja interpersonalna
- komunikacja w pracy
- kontakty międzyludzkie
- sztuka prezentacji
- wystąpienia publiczne
- techniki prezentacji
- wygłaszanie przemówień
- występ przed publicznością
- sztuka przemawiania
- spotkanie biznesowe
- przemówienie
- otoczenie biznesowe
- kultura biznesu
- biznesowy savoir vivre