eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematykontakty międzyludzkie

kontakty międzyludzkie - wiadomości i porady tematyczne

  • Konflikt w pracy nie jest zły. Dlaczego?

    Konflikt w pracy nie jest zły. Dlaczego?

    12:03 09.12.2024

    Pojawianie się konfliktów w zespole jest naturalnym zjawiskiem i nie należy za wszelką cenę go unikać czy łagodzić. Grunt to wiedzieć, jak nim odpowiednio zarządzać - uważa Witold Rychłowski, ekspert w dziedzinie zarządzania konfliktem. Czym jest konflikt w firmie? Z konfliktem w firmie mamy do czynienia wtedy, kiedy między pracownikami, zespołami ...

    Tematy: konflikt w pracy, konflikt w miejscu pracy, konflikt, konflikty
  • Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji

    Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji

    00:18 18.05.2024

    Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych działań jest realistyczne dążenie do ich osiągnięcia z pełną świadomością otaczającej rzeczywistości, często ...

    Tematy: makiawelizm, komunikacja interpersonalna, relacje interpersonalne, manipulacja
  • Przebojowy jak introwertyk

    Przebojowy jak introwertyk

    00:22 28.03.2014

    ... rozmowach, które mają znaczenie strategiczne i budują Twoją pozycję w danej społeczności – radzi Małgorzata Majewska. Bądź osobą, która zawsze ma ważne informacje i kontakty. Daj się poznać jako ekspert Znajdź sposób, jak sprawić, by Twoja wiedza stała się znana innym. Poszukaj instytucji, dla których ...

    Tematy: introwertyk, komunikacja, relacje interpersonalne, komunikacja interpersonalna
  • Asertywna odmowa: jak mówić nie?

    Asertywna odmowa: jak mówić nie?

    00:16 18.10.2013

    Ile razy postąpiłeś niezgodnie z własną wolą, bo nie potrafiłeś odmówić? Jeżeli przynajmniej kilka – koniecznie zapoznaj się z poniższym poradnikiem. Naucz się podstaw asertywnego zachowania, dzięki któremu będziesz potrafił mówić stanowcze „nie” w sytuacjach, w których twoje prawa i interesy są naruszane. Podstawą asertywnego zachowania jest nie ...

    Tematy: asertywność, trening asertywności, zachowania asertywne, relacje między pracownikami
  • Atmosfera w pracy: jak radzić sobie z trudnym szefem?

    Atmosfera w pracy: jak radzić sobie z trudnym szefem?

    09:23 29.05.2013

    W tzw. "czasach kryzysu" o pracę nie jest łatwo. Jeśli ktoś już ją znajdzie (po tonach wysłanych aplikacji), zazwyczaj stara się utrzymać w niej za wszelką cenę. Taką ceną w wielu wypadkach jest szef. Jak poradzić sobie w trudnych kontaktach z przełożonym? Każdy człowiek jest inny – różnią nas cechy charakteru, wartości, oczekiwania, plany, sposób ...

    Tematy: rynek pracy, atmosfera w pracy, praca, atmosfera w firmie
  • Po co asertywność w pracy?

    Po co asertywność w pracy?

    00:33 31.03.2013

    ... emocje. Zwłaszcza w przypadku osób, na których spoczywa duża odpowiedzialność, kierujących pracownikami, brak takiej umiejętności może bardzo utrudniać pracę i kontakty służbowe. ,,Panowanie nad emocjami i umiejętność asertywnego, konstruktywnego ich wyrażania sytuacjach trudnych i konfliktowych, to warunek skuteczności oraz czerpania satysfakcji ...

    Tematy: asertywność, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami
  • Zbyt bliskie relacje z szefem

    Zbyt bliskie relacje z szefem

    08:10 28.02.2013

    Czy powinienem mieć swojego szefa w znajomych na Facebooku? Co ze wspólnym wyjściem na drinka po pracy? Takie pytania zadajemy sobie coraz częściej. Niektórzy twierdzą, że aby przekonać do siebie szefa, trzeba się z nim zaprzyjaźnić. Według zwolenników bliskich relacji, poprawi to atmosferę w pracy, jak również przełoży się na realne korzyści w ...

    Tematy: relacje w firmie, relacje przełożony - podwładny, kontakty międzyludzkie, relacje interpersonalne
  • Umiejętność słuchania cenna w biznesie

    Umiejętność słuchania cenna w biznesie

    00:31 29.11.2012

    Według American Society for Training and Development amerykańskie firmy i organizacje wydają łącznie sporo ponad sto miliardów dolarów rocznie na rozwijanie umiejętności swoich pracowników. Mniej więcej 20% z tej gigantycznej sumy przeznacza się na szkolenia z zakresu komunikacji. Z niemal 300 kursów dotyczących komunikacji, oferowanych przez ...

    Tematy: komunikacja, komunikacja interpersonalna, komunikacja w biznesie, kontakty międzyludzkie
  • Trening asertywności

    Trening asertywności

    00:25 22.04.2012

    Każdego człowieka cechuje określony typ zachowań. Prawdą jest, że niektóre z nich mogą stanowić poważną barierę w relacjach z innymi osobami, zarówno w stosunkach służbowych, jak i prywatnych. Tymczasem odpowiedni trening, poznanie tajników asertywnego postępowania może znacząco zmienić własną samoocenę oraz sposób postrzegania nas przez innych. ...

    Tematy: zachowania asertywne, trening asertywności, kontakty międzyludzkie, relacje między pracownikami
  • Czas spędzany w Internecie a kontakty międzyludzkie

    Czas spędzany w Internecie a kontakty międzyludzkie

    00:13 25.03.2012

    ... godzin to osobiste kontakty z ludźmi. Cztery lata później (w 2008 roku) z sieci korzystano już 8 godzin tygodniowo – tyle samo, co czas przeznaczony na kontakty osobiste. Spadło za ... się czas spędzany w Internecie – do 15 godzin tygodniowo. Ucierpiały na tym kontakty osobiste – ich czas skurczył się z 8 do 6 godzin tygodniowo. Jednak czas spędzany z ...

    Tematy: Internet, dostęp do internetu, statystyki internetu, badania internautów

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: