relacje między pracownikami - wiadomości i porady tematyczne
-
Przemoc w pracy to nie tylko mobbing
13:00 30.09.2024
... do nasilenia stresu, niepewności i braku poczucia bezpieczeństwa, a tym samym zaburzyły relacje w miejscu pracy – podkreśla Maja Ostrowska. Ile kosztuje przemoc w firmie? ... na poważne straty wizerunkowe, które mogą odbić się na relacjach z pracownikami, partnerami biznesowymi i klientami – podkreśla Maja Ostrowska. Jak przeciwdziałać przemocy ...
Tematy: mobbing, przemoc, cyberprzemoc, hejt -
Jak zadbać o dobrostan pracowników?
00:21 30.06.2024
... budowaną przyjazną atmosferę pracy. Otwartość oraz umiejętność dawania budujących feedbacków członkom zespołu przekładają się natomiast na zaufanie i empatię pomiędzy pracownikami. Takie podejście umożliwia tworzenie relacji przyjacielskich, bazujących na zrozumieniu i akceptacji drugiej strony, co z kolei przekłada się w dalszej perspektywie na ...
Tematy: dobrostan psychiczny, dobrostan pracowników, zdrowie psychiczne, zdrowie psychiczne pracowników -
Praca w zespole: wyzwaniem jest różnorodność
00:50 29.03.2017
... Jednak dobra atmosfera i budowanie pozytywnych relacji nie wystarczą, jeśli brakuje jasnego podziału obowiązków oraz procedur porządkujących współpracę. – Dobre relacje nie zapobiegną konfliktom pomiędzy pracownikami lub działami, gdy przez brak standardowych wzorców działania dojdzie w firmie do sytuacji kryzysowej. Potrzebne są jasno określone ...
Tematy: praca zespołowa, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, komunikacja w pracy -
Nowa praca: jak się zintegrować z zespołem?
00:20 07.04.2016
... rozmowy, w żadnym wypadku nie wolno wypytywać. Dobrze wiedzieć, kogo łączą romantyczne relacje, by niechcący nie wejść między partnerów. Prędzej czy później zacznie się integrowanie także poza ... . W pracy nie chodzi o to, by wszystkich lubić. Liczą się efektywne, zawodowe relacje. Emocje i uczucia trzeba odłożyć na bok. Każdy ma swoje ograniczenia W ...
Tematy: nowa praca, zespół pracowników, relacje w pracy, relacje między pracownikami -
Nowy pracownik: wróg czy przyjaciel?
00:32 04.02.2016
... członkowie zespołu, do którego dołączy nowy pracownik. W większości przypadków współpraca starych i nowych pracowników przebiega bez problemów, niestety czasami pojawia się między nimi rywalizacja, niechęć, a nawet otwarta wrogość. Istnieją dwie kategorie nowych pracowników: Pracownicy posiadający już doświadczenie zawodowe (niekiedy nawet bardzo ...
Tematy: nowy pracownik, adaptacja pracownika, relacje w pracy, relacje między pracownikami -
Przyjaźń w pracy - czy to dobry pomysł?
00:22 28.12.2015
... dobrana grupa przyjaciół może być nieocenionym wsparciem w Twojej karierze. Ale źle dobrana wywrze przeciwny efekt. Dotyczy to zwłaszcza przyjaźni z przełożonymi. Relacje osobiste między ludźmi z różnych szczebli firmowej hierarchii są bowiem względnie mało trwałe. Ponadto, gdy zaprzyjaźniasz się z szefem, koledzy mogą kwestionować szczerość ...
Tematy: przyjaźń w pracy, relacje w pracy, relacje między pracownikami, relacje przełożony - podwładny -
Czarna owca w zespole to Ty? Sprawdź, co możesz zmienić
00:20 19.12.2015
... nie chcą pracować. Postrzegasz kierownictwo jako swoich przeciwników Uważasz że pracownicy którzy dobrze dogadują się ze swoimi szefami to lizusy a relacje podwładny-menedżer zawsze traktujesz jako "my kontra oni". Pod uwagę powinieneś wziąć więc to, że taka postawa może dotrzeć do twojego ...
Tematy: relacje w pracy, atmosfera pracy, komunikacja interpersonalna, konflikt w pracy -
Milczenie jest złotem - tematy tabu w pracy
10:37 18.05.2015
... każdy naciągnięty czy podkoloryzowany fakt może sprawić, że pozornie błaha i nieistotna informacja może stać się z czasem głównym tematem rozmów w firmie między pracownikami. Spróbuj więc inaczej zintegrować się ze swoimi współpracownikami i po prostu nie rozsiewaj plotek, a nawet unikaj ich. Są jak zaraza i nikomu ...
Tematy: konflikt w miejscu pracy, atmosfera w pracy, konflikt w pracy, relacje między pracownikami -
4 sygnały, że Twoi pracownicy nie darzą Cię sympatią
00:40 22.03.2015
Dobra atmosfera w biurze wpływa na stosunek pracowników do wykonywanych przez nich zadań, a umiejętność utrzymywania dobrych i pełnych szacunku stosunków z kolegami z pracy to również czynnik, od którego zależy nasze zadowolenie. Jeśli jednak masz z jakiegoś powodu wrażenie, że nie jesteś zbytnio lubiany przez zespół, przeanalizuj kilka poniższych ...
Tematy: atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny -
Nowa praca jak pierwszy dzień w szkole
00:59 21.01.2015
Początki na nowym stanowisku przypominają pierwszy dzień w szkole. Można poczuć się jak zdezorientowane dziecko, bo wszystko jest dla nas obce i nie mamy pojęcia od czego zacząć. Pierwsze tygodnie przystosowania do nowych warunków, zdecydują jednak o postrzeganiu nas przez szefa i współpracowników. Możesz osiągnąć sukces zawodowy i zdobyć respekt ...
Tematy: szacunek w pracy, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, nowa praca
Podobne tematy:
- obowiązki pracodawcy
- badania pracowników
- pracownicy
- internet rzeczy
- atmosfera w pracy
- wypalenie zawodowe
- zdrowie psychiczne
- relacje w pracy
- nowa praca
- komunikacja w firmie
- awans
- ERP
- dobrostan psychiczny
- komunikacja interpersonalna
- kondycja psychiczna
- relacje przełożony - podwładny
- cyberprzemoc
- mobbing
- konflikt w pracy
- systemy ERP