relacje między pracownikami - wiadomości i porady tematyczne
-
Czarna owca w zespole to Ty? Sprawdź, co możesz zmienić
00:20 19.12.2015
... nie chcą pracować. Postrzegasz kierownictwo jako swoich przeciwników Uważasz że pracownicy którzy dobrze dogadują się ze swoimi szefami to lizusy a relacje podwładny-menedżer zawsze traktujesz jako "my kontra oni". Pod uwagę powinieneś wziąć więc to, że taka postawa może dotrzeć do twojego ...
Tematy: relacje w pracy, atmosfera pracy, komunikacja interpersonalna, konflikt w pracy -
Milczenie jest złotem - tematy tabu w pracy
10:37 18.05.2015
... każdy naciągnięty czy podkoloryzowany fakt może sprawić, że pozornie błaha i nieistotna informacja może stać się z czasem głównym tematem rozmów w firmie między pracownikami. Spróbuj więc inaczej zintegrować się ze swoimi współpracownikami i po prostu nie rozsiewaj plotek, a nawet unikaj ich. Są jak zaraza i nikomu ...
Tematy: konflikt w miejscu pracy, atmosfera w pracy, konflikt w pracy, relacje między pracownikami -
4 sygnały, że Twoi pracownicy nie darzą Cię sympatią
00:40 22.03.2015
Dobra atmosfera w biurze wpływa na stosunek pracowników do wykonywanych przez nich zadań, a umiejętność utrzymywania dobrych i pełnych szacunku stosunków z kolegami z pracy to również czynnik, od którego zależy nasze zadowolenie. Jeśli jednak masz z jakiegoś powodu wrażenie, że nie jesteś zbytnio lubiany przez zespół, przeanalizuj kilka poniższych ...
Tematy: atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny -
Nowa praca jak pierwszy dzień w szkole
00:59 21.01.2015
Początki na nowym stanowisku przypominają pierwszy dzień w szkole. Można poczuć się jak zdezorientowane dziecko, bo wszystko jest dla nas obce i nie mamy pojęcia od czego zacząć. Pierwsze tygodnie przystosowania do nowych warunków, zdecydują jednak o postrzeganiu nas przez szefa i współpracowników. Możesz osiągnąć sukces zawodowy i zdobyć respekt ...
Tematy: szacunek w pracy, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, nowa praca -
Niezdrowa rywalizacja w pracy, czyli złodzieje pomysłów
00:20 15.01.2015
Współczesne środowiska biurowe coraz częściej rządzą się twardymi regułami. W dobie konkurencji i szybkiego rozwoju rynku, pracownicy są skłonni rywalizować między sobą w zdobyciu nie tylko silnej pozycji, ale również uznania przełożonego. Czasami ich działania przyjmują jednak formę nieuczciwych praktyk, a nawet plagiatu ...
Tematy: kradzież intelektualna, plagiat, rywalizacja w pracy, relacje między pracownikami -
Relacje w pracy: 9 zachowań, które nie przysporzą Ci sympatii
00:40 19.10.2014
Czy w Twojej karierze spotkałeś kogoś, który wręcz doprowadzał Cię do szału tym co robił?. Oto kilka przykładów anty – zachowań, które bez wątpienia nie przysporzą Ci sympatii i szacunku kolegów z biura. Nie czytasz maili Ignorowanie maili, które otrzymujesz to poważne przewinienie. Nigdy nie wiesz, czy dana wiadomość nie zawiera cennych ...
Tematy: relacje w pracy, relacje w firmie, relacje interpersonalne w pracy, relacje między pracownikami -
Relacje w pracy: przyjaźnie przełożonego
00:10 26.07.2014
... sprawdzać, ale zastanów się dobrze, czy naprawdę chcesz mieć najlepszego przyjaciela pracującego obok całe dnie? Jeśli zaś już zawarłeś bliskie relacje w pracy, unikaj dzikich imprez i codziennych wspólnych wypadów. Idź na drinka, aby pokazać, że jesteś częścią zespołu, ale lepiej szybko się ...
Tematy: przyjaźń w pracy, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, relacje w pracy -
Nadchodzi era „ERP przedmiotów”
10:38 27.06.2014
... posiadanym informacjom i w oparciu o nie podejmować trafne decyzje. Świat stanie się efektywniejszy dzięki „Internetowi przedmiotów”, gdzie urządzenia i maszyny będą komunikowały się między sobą oraz z nami. Wyobraźmy sobie świat, w którym monitory pracy serca dostosowują się do potrzeb pacjenta, a lekarze mogą przepisać lekarstwa szybko ...
Tematy: erp, systemy erp, relacje między pracownikami, zarządzanie projektami -
Konflikt w miejscu pracy: kiedy i jak interweniować?
00:45 09.05.2014
W Polsce w stosunkach międzyludzkich bardzo staramy się nie naruszać swojej sfery prywatnej. „Zajmij się swoimi sprawami i nie wtykaj nosa w cudze” – to powiedzenie jest na porządku dziennym. I rzeczywiście, czasami niewtykanie nosa w nie swoje sprawy może być zaletą. Takie podejście sprawia, że ludzie rzadko następują sobie na odcisk, szczególnie ...
Tematy: konflikt w miejscu pracy, konflikt w pracy, atmosfera w pracy, jak unikać konfliktów -
Rywalizacja w pracy o awans może być ekstremalna
00:12 01.05.2014
W idealnym świecie ciężka praca i szczerość zawsze zostałyby nagrodzone. Jednak w rzeczywistości nie zawsze tak jest. Współpracownicy mogą awansować wcześniej niż Ty, nawet jeśli bardziej na to zasługujesz. Do tego nie wszyscy starający się o awans stosują zasady fair play. Z reguły kandydaci, którzy przystępują do negocjacji pensji w ...
Tematy: awans, awans w pracy, rywalizacja w pracy, relacje między pracownikami
Podobne tematy:
- rynek pracy
- tendencje na rynku pracy
- obowiązki pracodawcy
- badania pracowników
- pracownicy
- rozwój zawodowy
- work-life balance
- internet rzeczy
- atmosfera w pracy
- wypalenie zawodowe
- zdrowie psychiczne
- motywacja do pracy
- relacje w pracy
- nowa praca
- miejsce pracy
- komunikacja w firmie
- dobrostan psychiczny
- awans
- ERP
- komunikacja interpersonalna