relacje między pracownikami - wiadomości i porady tematyczne
-
Atmosfera w pracy: czujesz się nielubiany?
00:55 29.12.2013
Jeśli naprawdę czujesz się nielubiany w miejscu pracy, może to negatywnie odbić się na Tobie, a nawet na całej Twojej karierze zawodowej. To nie ja, to Ty Naturalną reakcją jest obwinianie czynników zewnętrznych oraz osób, których zachowania nam się nie podobają. Przykładowo, jeśli Twoi współpracownicy stale nie zapraszają Cię na wspólny lunch, ...
Tematy: relacje między pracownikami, konflikt w pracy, atmosfera w pracy -
Praca zespołowa: wady i zalety
01:10 14.12.2013
Praca zespołowa to - w założeniu - doskonale zgrana grupa osób poświęcających wspólnie wiele czasu na osiągnięcie zamierzonych celów. Niestety, w rzeczywistości nie zawsze wygląda to tak idealnie. Zdarzają się konflikty osobowości, konflikty wewnętrzne i problemy z przywództwem, które prowadzą do frustracji. Powstaje pytanie: czy praca zespołowa ...
Tematy: praca zespołowa, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, konflikt w pracy -
Relacje w pracy: nie bądź biurowym popychadłem!
00:41 12.12.2013
Bycie miłym jest przereklamowane - pewnie często to słyszysz. To samo dotyczy pracy w firmie. Zazwyczaj brak umiejętności odmawiania i przyjmowanie wszystkiego z uśmiechem na ustach kończy się byciem chłopcem na posyłki, co rzadko przynosi realne korzyści. Prawda jest taka: trzeba nauczyć się od czasu do czasu mówić „nie”. Dowiedz się, dlaczego, ...
Tematy: zachowania asertywne, relacje między pracownikami, atmosfera w firmie, zachowania asertywne -
Asertywna odmowa: jak mówić nie?
00:16 18.10.2013
Ile razy postąpiłeś niezgodnie z własną wolą, bo nie potrafiłeś odmówić? Jeżeli przynajmniej kilka – koniecznie zapoznaj się z poniższym poradnikiem. Naucz się podstaw asertywnego zachowania, dzięki któremu będziesz potrafił mówić stanowcze „nie” w sytuacjach, w których twoje prawa i interesy są naruszane. Podstawą asertywnego zachowania jest nie ...
Tematy: asertywność, trening asertywności, zachowania asertywne, relacje między pracownikami -
Systemy klasy ERP docenione
10:50 31.07.2013
... nowych systemów przebiegł sprawnie, kierownictwo musi zaangażować w niego wszystkie grupy odbiorców, zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Konieczne jest więc porozumienie między zarządem a pracownikami zespołu. Zmiana dokona się w pełni tylko wtedy, gdy pracownicy otrzymają niezbędne szkolenie i wsparcie – tłumaczy Katarzyna Stromecka, Dynamics AX ...
Tematy: ERP, systemy ERP, relacje między pracownikami, zarządzanie projektami -
Po co asertywność w pracy?
00:33 31.03.2013
... ”, „brakuje Ci profesjonalizmu”, czy „zachowujesz się w sposób niezorganizowany”. Buduj pozytywne relacje Trudno dojść do konsensusu w ciągu paru chwil, szczególnie jeśli relacja w ... Zwłaszcza w przypadku osób, na których spoczywa duża odpowiedzialność, kierujących pracownikami, brak takiej umiejętności może bardzo utrudniać pracę i kontakty służbowe ...
Tematy: asertywność, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami -
Rywalizacja w pracy: typy graczy
00:12 15.12.2012
... tego, że znają także pracowników kadr, są nieoficjalnymi doradcami zarządu. Powinniśmy się liczyć z takimi osobami – starajmy się nawiązać z nimi dobre relacje, jednak nie uciekajmy się do donosicielstwa czy plotkarstwa. Najlepszym sposobem na uniknięcie prawdopodobieństwa współpracy z biurowymi politykami, jest zwrócenie uwagi na ...
Tematy: gry w pracy, manipulacja w pracy, manipulacja, rywalizacja w pracy -
Wdrożenie systemu ERP - korzyści
11:54 26.11.2012
W organizacjach o rozproszonej strukturze systemy ERP pozwalają na integrację danych i procesów. Niezależnie czy firma posiada oddziały w różnych lokalizacjach, wykorzystuje model rozproszonej sprzedaży czy pracy zdalnej, dobry system ERP powinien usprawniać zarządzanie dowolną strukturą organizacyjną. Rozwój w naturalny sposób wpisuje się w życie ...
Tematy: ERP, systemy ERP, relacje między pracownikami, zarządzanie projektami -
Konflikty w pracy warto rozwiązywać
00:17 25.08.2012
Czy w twojej firmie zdarzają się konflikty? Czy wiesz, w jaki sposób diagnozować przyczyny ich powstawania oraz wybierać konstruktywne, a zarazem efektywne sposoby rozwiązywania tego typu sytuacji? Poznaj najważniejsze wskazówki, dzięki którym nie tylko nauczysz się panować nad kryzysami w pracy, ale dodatkowo - dowiesz się jak im zapobiegać. 1. ...
Tematy: pracownicy, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami -
Wdrożenie systemu ERP a zespół roboczy
13:16 25.04.2012
... nie planowanie. Do porażek wdrożeń systemów ERP najczęściej prowadzi jakość współpracy konsultantów z informatykami firmowymi. Dlatego należy zwrócić baczną uwagę na relacje w zespole roboczym. Negatywne zjawiska związane z relacjami w zespole roboczym, które mają szczególny wpływ na zagrożenie projektu, dzielą się na (a) przekonania konsultantów ...
Tematy: ERP, systemy ERP, relacje między pracownikami, zarządzanie projektami
Podobne tematy:
- rynek pracy
- tendencje na rynku pracy
- obowiązki pracodawcy
- badania pracowników
- pracownicy
- rozwój zawodowy
- work-life balance
- internet rzeczy
- atmosfera w pracy
- wypalenie zawodowe
- zdrowie psychiczne
- motywacja do pracy
- relacje w pracy
- nowa praca
- miejsce pracy
- dobrostan psychiczny
- komunikacja w firmie
- awans
- ERP
- komunikacja interpersonalna