relacje między pracownikami - wiadomości i porady tematyczne
-
Wdrożenie systemu ERP a zespół roboczy
13:16 25.04.2012
... nie planowanie. Do porażek wdrożeń systemów ERP najczęściej prowadzi jakość współpracy konsultantów z informatykami firmowymi. Dlatego należy zwrócić baczną uwagę na relacje w zespole roboczym. Negatywne zjawiska związane z relacjami w zespole roboczym, które mają szczególny wpływ na zagrożenie projektu, dzielą się na (a) przekonania konsultantów ...
Tematy: ERP, systemy ERP, relacje między pracownikami, zarządzanie projektami -
Trening asertywności
00:25 22.04.2012
... , ale asertywnie Nieasertywna prośba sprowadza się do tego, że nie dopuszcza możliwości odmowy, a to z kolei może bardzo negatywnie wpływać na relacje z otaczającym nas środowiskiem. Pamiętaj, że zanim wyrazisz prośbę lub oczekiwanie, przygotuj zaplecze, czyli zastanów się, co się stanie, jeżeli twój ...
Tematy: zachowania asertywne, trening asertywności, kontakty międzyludzkie, relacje między pracownikami -
Rozwijaj zachowania asertywne
00:25 05.02.2012
... szacunku dla innych osób. Pamiętaj, że zachowanie asertywne: Nie jest uległe, agresywne ani manipulacyjne Wzmacnia poczucie własnej wartości Buduje trwałe relacje z innymi osobami Asertywna komunikacja w relacjach zawodowych Asertywna postawa w środowisku pracy wiąże się z wieloma korzyściami. Po pierwsze ułatwia sprawną komunikację ze ...
Tematy: asertywność, zachowania asertywne, kontakty międzyludzkie, relacje między pracownikami -
Asertywność w pracy
10:34 31.10.2011
Znikające z lodówki mleko lub szynka, wiedza na temat przypadłości chorobowych kolegi zza biurka, plotki, brak higieny czy magicznie znikające dokumenty to tylko niektóre z sytuacji, które doprowadzają pracowników do szału. Jak poradzić sobie ze współpracownikiem, którego zachowanie nas irytuje radzi serwis rekrutacyjny Praca.pl. Międzynarodowy, ...
Tematy: asertywność, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami -
Jak ważna jest atmosfera w pracy?
10:19 01.07.2010
... to na nasze zaangażowanie oraz jakość wykonywania obowiązków służbowych. 18 proc. ankietowanych stwierdziło, że atmosfera w pracy wpływa wyłącznie na stosunki między pracownikami, a nie na ich lojalność wobec pracodawcy. Dla 4 proc. ankietowanych atmosfera w pracy nie ma żadnego znaczenia. Uciekniemy z firmy, w której jest źle ...
Tematy: badania pracowników, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami -
Rywalizacja w pracy nie dla Polaków
00:10 17.04.2010
... ta kwestia nie jest raczej poruszana, bo po prostu nie chcemy między sobą rywalizować. Potwierdzają to wyniki badań przeprowadzonych przez portal Praca.pl. ... chce być samcem alfa, woli być wodzem, który stara się współdziałać z pracownikami i wspólnie cieszyć się odnoszonymi sukcesami – uważa Jerzy Roziński z krakowskiego Instytutu Psychologii ...
Tematy: rywalizacja w pracy, badania pracowników, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami
Podobne tematy:
- rynek pracy
- tendencje na rynku pracy
- obowiązki pracodawcy
- badania pracowników
- pracownicy
- rozwój zawodowy
- work-life balance
- internet rzeczy
- atmosfera w pracy
- wypalenie zawodowe
- zdrowie psychiczne
- motywacja do pracy
- relacje w pracy
- nowa praca
- miejsce pracy
- komunikacja w firmie
- dobrostan psychiczny
- awans
- ERP
- komunikacja interpersonalna