lojalność klientów - wiadomości i porady tematyczne
-
Polski konsument lojalny w kryzysie
11:58 11.09.2009
... marki, a impulsem, to ¼ badanych Polaków. Z badania więc wynika, że lojalność staje się mocną stroną polskich konsumentów, nawet w obliczu spowolnienia gospodarczego. Dokładna ... Marzena Białasek. Z badania BTL Monitor wynika, że na wagę złota jest więc lojalność, która w przypadku polskich konsumentów „dojrzewa” – choć liczba uczestników programów ...
Tematy: lojalność klientów, polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe -
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
07:15 11.07.2009
... przyszedł czas, aby klienci testowi przyjrzeli się bliżej firmom oferującym usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu. Tajemniczy klient w swoim żywiole Spośród klientów testowych, zarejestrowanych w bazie International Service Check, zostały wybrane te osoby, które wyraziły zainteresowanie zakupem lub zmianą dostawcy szerokopasmowego dostępu do ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta -
Lojalność klientów - rodzaje
14:07 28.01.2009
... jest zdobyć lojalność ze względu na miejsce oraz na personel. Te typy lojalności nie decydują jednak o długoterminowej lojalności, dlatego po ich uzyskaniu warto szybko rozpocząć budowanie lojalności względem innych obiektów. Więcej informacji i wskazówek jak z zyskiem budować lojalność klientów znajdziesz w książce „Lojalność klientów. Modele ...
Tematy: lojalność klientów, lojalność, kreowanie marki -
Jakość obsługi klienta u jubilera
00:03 20.12.2008
... oraz druga pani - blondynka w sweterku) i nie padło żadne pytanie." W większości przypadków (75 proc.) sprzedawcy starali się jednak aktywnie badać preferencje klientów. Natomiast kiedy w grę wchodziła konsultacja dotycząca produktu nie przeznaczonego dla klienta testowego, tylko prezentu dla partnerki/partnera, to pracownicy zadawali pytania ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta -
Programy lojalnościowe w stagnacji
14:04 01.12.2008
... wadą jest systematyczność, a 30% ich uczestników można nazwać aktywnymi - programy lojalnościowe - budują przede wszystkim lojalność "kupioną", nie "emocjonalną" - pokazuje raport ARC Rynek i Opinia "BTL Monitor 2008". Lojalność wobec marki jest dla polskiego konsumenta trudna w świecie, który oferuje tyle możliwości. Stagnacja to odpowiednie ...
Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, lojalność klientów, wspieranie sprzedaży -
Kawiarnie a jakość obsługi klienta
01:06 16.11.2008
... klientów testowych wygląd kawiarni zachęcał do jej odwiedzenia, a 93,8 proc. klientów określiło ją jako czystą i zadbaną. Czasami jednak pierwsze wrażenie pozostawiało wiele do myślenia. Jeden z klientów ... dla 12,5 proc. klientów szybkość obsługi była nieakceptowalna, a 9,4 proc. osób miało wrażenie, że obsługa innych klientów nie szła sprawnie. ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta -
Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji
13:43 18.09.2008
... absolutnie nie buduje lojalności. Jeśli więc chcesz mieć lojalnych klientów, musisz mieć i właściwe podejście, sprawny system. Jeśli chcesz poznać inne motywy lojalności klientów, ciekawe informacje na ten temat znajdziesz w książce „Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar” Wiesława Urbana i Dariusza Siemieniako (Wydawnictwo Naukowe ...
Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klienta, kontakty z klientami -
Programy lojalnościowe przyszłością banków?
10:54 21.04.2008
... lojalnych klientów, pokazują wyniki badań z całego świata. Z tych przeprowadzanych przez BAI Research w USA wynika, że lojalni klienci banku mają o 24 proc. większe depozyty i o 14 proc. większe wykorzystanie kredytów niż średnia krajowa. Z kolei 83 proc. klientów przeniosłoby oszczędności do banku, który nagradza lojalność – wynika ...
Tematy: banki, programy lojalnościowe, lojalność klientów, klienci banków -
Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne
12:37 18.03.2008
Kobiety są zdecydowanie mniej lojalne niż mężczyźni - przynajmniej w sferze zakupów. Mężczyźni częściej przywiązują się do marek i trudniej promocją zachęcić ich do zmian. Kobieca część konsumentów chętniej "poluje" na okazje. Niemal 50% konsumentów tylko wyjątkowa promocja jest w stanie oderwać od ulubionego produktu. Instytut ARC Rynek i Opinia ...
Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe -
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
01:29 27.11.2007
... poniżej 25 lat (10%), następnie osoby powyżej 46 roku życia (3,3%). Panie stanowiły 70% ogółu klientów testowych, panowie – 30%. Średni wiek towarzyszącego rodzicom dziecka wynosił 4,1 roku; 56,7% małych klientów testowych stanowili chłopcy, 43,3% – dziewczynki. Dostosowana specjalnie do potrzeb sklepów z artykułami dziecięcymi ankieta składała ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, jakość usług w sklepach