lojalność klientów - wiadomości i porady tematyczne
-
Polscy konsumenci a programy lojalnościowe
12:35 14.05.2012
Prawie połowa Polaków twierdzi, że nic nie jest w stanie zachęcić ich do brania udziału w konsumenckich programach lojalnościowych - tak wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network. Program lojalnościowy jako długotrwała strategia marketingowa budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientami jest ogromnym wyzwaniem dla ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, lojalność klientów, badania konsumentów -
Budowanie lojalności klientów to podstawa
00:16 12.12.2011
... % planuje zwiększyć swoje kompetencje technologiczne, natomiast 10% proc. – wiedzę na temat finansów. Najistotniejsze dla sukcesu zawodowego wciąż pozostają: zrozumienie potrzeb klientów (79%), twórcze myślenie (76%) oraz rozpoznanie trendów rynkowych (72%). Zaledwie dla 49% dyrektorów marketingu w Polsce zdolności przywódcze mają wpływ na ...
Tematy: marketing, lojalność klientów, strategia marketingowa, działania marketingowe -
Klienci banków coraz mniej lojalni
11:51 05.04.2011
... jedną trzecią wszystkich posiadaczy RORów, oba banki stanowiły naturalny rezerwuar potencjalnych klientów dla pozostałych banków. Różnica między tymi bankami polegała na tym, że ... tę stratę przyciągając podobną liczbę klientów z innych banków, o tyle bankowi Pekao SA wiodło się nieco gorzej – znacząco mniej klientów deklarowało w tym czasie ...
Tematy: lojalność klientów, banki, zachowania klientów, przeniesienie konta -
Obsługa klienta: Internet i Web 2.0
10:06 26.07.2010
... kanałach i dążyć do poprawy usług w oparciu o zdefiniowane, długoterminowe plany działań i opinie klientów. Wprowadzenie nowej strategii obsługi klienta stanowić będzie znaczne wzmocnienie inicjatyw operatora na rzecz zmniejszenia zjawiska migracji klientów do innych operatorów. Dane: "Potrzeba lepszej obsługi klienta" została wybrana jako kluczowy ...
Tematy: obsługa klienta, lojalność klientów, relacje z klientem, jakość obsługi klienta -
Polski konsument lubi promocje
10:48 20.07.2010
... Środkowo-Wschodniej znamy się na cenach i najczęściej zauważamy ich zmianę. W tym względzie pilniejsi od Polaków są Węgrzy (95 procent dobrze zorientowanych klientów), jednak nad Wisłą zaledwie 5 procent mniej nie zwraca uwagi na metki na towarach. Sugerujemy się też promocjami. Trzy czwarte polskich ...
Tematy: polscy konsumenci, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, badania konsumentów -
Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy
12:52 09.06.2010
... się na to narzędzie marketingowe. Niedoszacowanie liczby korzystających z systemu, skutkujące wyczerpaniem się nagród, problem z obsługą dużej ilości klientów czy inne kłopoty organizacyjne zniechęcają klientów. Warto zastanowić się wcześniej nad ewentualnymi problemami w przyszłości, aby uniknąć takich sytuacji. Nagradzanie nie tych co trzeba ...
Tematy: programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, polskie programy lojalnościowe, program lojalnościowy -
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
11:44 17.05.2010
... większość marketerów w oderwaniu od rzeczywistości segregowała klientów wg psychografii lub demografii. Dokonywała się ... klientów nie przychodzi ze skargą, tylko po prostu odchodzi 65% klientów tracisz przez ich złe doświadczenie z Twoją firmą 75% tych doświadczeń nie jest związanych z produktem, najpowszechniejszym powodem odchodzenia klientów ...
Tematy: zachowania konsumentów, marketing, lojalność klientów, badania konsumenckie -
Jak budować lojalność klienta?
01:45 18.03.2010
... W zdrowiu i w biedzie? Mówi się, że coraz trudniej jest o lojalność, ale czy o prawdziwą lojalność kiedykolwiek było łatwo? Zawsze była ona pożądana i zawsze była rzadka w swojej ... Zjednoczonych i że zatrudnia półtora miliona pracowników. Mają również 140 milionów klientów, którym łatwo jest dokonywać wyboru, bo strategia Wall Mart jest jasna, ...
Tematy: marka, lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów -
Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?
10:24 23.11.2009
... Rynek i Opinia. Właśnie w czasie dekoniunktury szczególna powinna być dbałość o zatrzymanie wiernych klientów. I tu dobrym narzędziem są programy lojalnościowe. Wyniki tegorocznej fali BTL ... . Po drugie, lojalność w „czasie kryzysu” ulega redefinicji – Polacy oczekują szybkiego zaspokojenia potrzeb konsumenckich. Efekt czyni lojalność Wprowadzenie ...
Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, lojalność klientów, wspieranie sprzedaży -
Biura podróży: jakość obsługi klienta
11:15 17.11.2009
... (czy otrzymali np. katalogi, ulotki, broszury, wizytówkę). Niemniej najistotniejszym i najwyżej punktowanym elementem badania był poziom konsultacji oferowany przez sprzedawców. Spośród klientów wybranych do przeprowadzenia badania najliczniejszą grupę stanowiły osoby z przedziału wiekowego 25-35 lat (71,4 proc.), później 46-55 lat (14,3 proc.), 12 ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta