marka - wiadomości i porady tematyczne
-
Najpopularniejsze marki odzieżowe
01:02 16.02.2006
Jak wynika z rankingu popularności marek odzieżowych, stworzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) w ramach badania Fashion Trend, najpopularniejszymi markami wśród młodych ludzi są Adidas, Puma i Nike. Marki znane, popularne i kupowane Zgodnie z wynikami styczniowego badania Fashion Trend realizowanego przez Interaktywny ...
Tematy: marki odzieżowe, najpopularniejsze marki, marka, znajomosc marki -
Badanie znajomości marki Orange
01:14 24.11.2005
... efektywna. W październiku Orange spontanicznie wymieniało o 24 punktów procentowych badanych mniej niż markę Idea. Podobna różnica widoczna jest w przypadku znajomości wspomaganej – marka ta była rozpoznawana przez 67% respondentów (Idea przez 87%). Z badania TNS Telecoms Index & Interbus wynika ponadto, że co czwarty użytkownik ...
Tematy: badanie znajomości marki, Orange, marka, znajomość marki -
Lubimy wyroby markowe
12:26 11.08.2005
... kupuje artykuły markowe). Mniej niż 1/5 Polaków powiedziało, że kupuje towary markowe ,,bardzo rzadko” lub ,,nigdy”. Przeczy to opinii, że marka jest ekskluzywna i osiągalna tylko dla nielicznych. Konsumenci kupują produkty markowe głównie z powodów racjonalnych: oceniają je jako bardziej trwałe i wyższej jakości ...
Tematy: wyroby markowe, marka, zwyczaje zakupowe, Co Polacy sądzą o marce -
Nokia szóstą marką na świecie
15:25 07.08.2005
... firmy Interbrand Corporation. Przy ocenie najbardziej wartościowych marek świata branych jest pod uwagę wiele czynników. W celu równej kwalifikacji firm każda marka powinna mieć wartość powyżej 1 USD miliarda, z czego 1/3 tej wartości powinna być zarabiana poza granicami kraju pochodzenia marki, oprócz tego ...
Tematy: najbardziej wartościowe marki, marka, Nokia, Coca-Cola -
Branding
22:05 30.07.2005
Budowanie marki poprzez trwałą kampanię z wykorzystaniem obecnego wizerunku firmy.
Tematy: marka, reklama, Branding -
Bezpieczeństwo marki w internecie
22:48 28.04.2005
... czynniki skłaniające użytkowników do odwiedzania milionów stron internetowych w sieci. Są to: • marka – użytkownik spodziewa się, iż serwis internetowy dostarcza określone wartości. ... najlepiej o polityce bezpieczeństwa zaatakowanej firmy. Im bardziej rozpoznawalna marka uległa działalności hackerów, tym większym odbija się to echem w internecie. ...
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Najsilniejsze marki internetowe
00:04 27.04.2005
Firma Envisional przygotowała ranking najsilniejszych marek internetu. Zwyciężyła rozpoczynająca właśnie działalność w Polsce firma aukcyjna eBay. Z badań wynika, że najważniejsze marki internetu to Microsoft, Google, Yahoo, Sony i HP. Dla analityków Envisional ta klasyfikacja była jednak punktem wyjścia do analizy wizerunku poszczególnych firm w ...
Tematy: marka, marki internetowe, eBay, HP -
Marki godne zaufania
22:17 16.04.2005
... Alicja Fuksiewicz zajmująca się badaniem Reader’s Digest w Polsce. Konsumenci europejscy wykazują się również patriotyzmem gospodarczym w kategorii sprzętu AGD i samochodów osobowych. Marka Miele - będąca liderem w wielu krajach - przegrywa z Amicą w Polsce, Brandtem we Francji i Fagorem w Hiszpanii. Podobnie Czesi za najbardziej wiarygodną markę ...
Tematy: marki, godne zaufania, marka, Nokia -
Visa odświeża markę
00:00 17.03.2005
... jak internet, telefonia komórkowa, czy przenośne urządzenia typu handheld. Obok odświeżenia logo Visa, umieszczanego na kartach i widocznego w punktach handlowo-usługowych unowocześniona marka pozwoli na wprowadzenie nowego wzornictwa kart, lepiej współgrającego z logo banku-wydawcy kart Visa. Dobrze znany hologram ze znakiem gołębia znajdzie się ...
Tematy: Visa, karty płatnicze, płatności, marka -
Imitowanie marki - jak się bronić
00:43 07.02.2005
... produktów. Podkreślono dlaczego należy walczyć z tym problemem i opisano rzeczywiste przykłady film, które zmierzyły się nieuczciwymi producentami. Znana, ceniona i chętnie kupowana marka jest nie tylko atrakcyjna dla konsumentów. Przyciąga również uwagę innych firm, które mogą chcieć ją naśladować lub bez jakichkolwiek nakładów ...
Tematy: produkty podobne, podrabianie marki, marki, marka
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- smartfony
- monitoring mediów
- media
- branża motoryzacyjna
- Orange
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- badania internautów
- marki
- decyzje zakupowe
- reklama internetowa
- działania marketingowe
- rynek motoryzacyjny
- marketing
- karty płatnicze
- badania konsumentów