marka - wiadomości i porady tematyczne
-
Najbardziej wpływowe marki świata
12:48 30.01.2007
Internetowy gigant Google znów przegonił Apple w rankingu najbardziej wpływowych marek świata. W pierwszej piątce znalazły się także Wikipedia oraz YouTube. Coroczne badanie przeprowadzane przez magazyn internetowy brandchannel.com, często prezentują zaskakujące wyniki. Jednym z najciekawszych rezultatów badania było pojawienie się w 2004 roku ...
Tematy: marka, marki, najdroższe marki, ranking najsilniejszych marek -
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
11:28 12.12.2006
Reklama tekstowa w wyszukiwarkach internetowych daje spore pole manewru tym, którzy chcą podpierać się popularnością innych. Firma X, która próbuje zyskać na popularności i prestiżu firmy Y - to nie nowość. Obecnie zdarza się to jednak coraz częściej także w internecie. Internauta, wpisując w wyszukiwarce nazwę jakiejś firmy, może otrzymać w ...
Tematy: marka, reklama w wyszukiwarkach, linki sponsorowane, nazwa handlowa -
Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach
13:45 18.10.2006
Stworzenie rozpoznawalnej, popularnej nazwy handlowej dla produktu to sukces dla marketingowego specjalisty. Co jednak zrobić, gdy konkurencja wykorzystuje tę nazwę w wyszukiwarkach internetowych do promocji własnego produktu? Jak ograniczyć ryzyko, że nasi potencjalni klienci będą komunikować się z kimś, kto się pod nas podszywa? Szukałem ...
Tematy: marka, reklama w wyszukiwarkach, linki sponsorowane, nazwa handlowa -
Polacy a marka handlowa towaru
14:14 03.10.2006
... dla wytwórców produktów nie markowych mogły by oznaczać koniec ich działalności. Marka umożliwia utrzymanie stabilnej i rentownej sprzedaży, siłę do walki z konkurencją i do ... koniunktury i krótkotrwałymi modami oraz przed impulsywnymi działaniami konkurencji. Mocna marka to mocna pozycja firmy, ułatwiająca chociażby otwieranie korzystnych linii ...
Tematy: marka, znajomość marki, branding -
Public relations dla banku
13:39 19.07.2006
... . Odpowiednio wykorzystane, nawet w krótkiej perspektywie stanowią silne wsparcie działań prosprzedażowych. W marketingu usług finansowych liczy się przede wszystkim zaufanie. To zaufana marka jest najistotniejszym czynnikiem wyboru banku dla większości Polaków. Naiwnością byłoby liczyć na to, że ktokolwiek zechce powierzyć prowadzenie np. rachunku ...
Tematy: public relations, działania PR, rynek bankowy, marketing usług finansowych -
Ciemne strony internetu
11:46 16.05.2006
... (). I choć hasło to wskazuje, iż atakowany jest sposób działania koncernu General Motor, a nie marka Opel, to nie zmienia to faktu, że cierpi na tym wizerunek ... zostać przedstawione efektywnie i skutecznie. A może prawo? Zagrożona atakami anty site’ów marka, w przypadku nieprawdziwych informacji tam zamieszczonych, może próbować podjąć walkę za ...
Tematy: marka, budowanie znajomości marki, wizerunek, kreowanie wizerunku -
Czy marce potrzebny jest bohater?
11:29 21.04.2006
... strony internetowej właściciela marki (www.kp.pl) mówią, że Żubr to marka kojarzona przede wszystkim z nieskażoną przyrodą, a swój aromat i smak zawdzięcza surowcom pochodzącym ... wyciszenia się – jaka postać, o jakich cechach podkreśli kluczową korzyść marki? Jeśli marka ma kojarzyć się z bezpieczeństwem, to jaka postać ludzka mogłaby to zakomunikować ...
Tematy: marka, znajomość marki, budowanie świadomości marki, kreowanie marki -
Marki godne zaufania
00:05 17.04.2006
Ogłoszone zostały wyniki 6. edycji największego europejskiego badania konsumenckiego European Trusted Brands 2006 przeprowadzonego przez Reader's Digest. Ponad 25 tysięcy respondentów z 14 krajów wskazało marki, które darzą największym zaufaniem, w 30 kategoriach - 20 wspólnych dla całej Europy i 10 wybranych lokalnie. W tegorocznym badaniu ...
Tematy: badanie konsumenckie, marka, marki, badanie zaufania -
Ranking najsilniejszych marek
11:09 12.04.2006
... znaczenia jako czynniki stymulujące zachowania konsumenckie: wiele firm działających w sektorze handlu detalicznego wykazuje duże zyski, których źródłem jest ich własna marka. Niekiedy zyski te są większe niż zyski związane z markami sprzedawanych przez te firmy produktów. Oznacza to, że robienie zakupów stało ...
Tematy: ranking najsilniejszych marek, marka, badania konsumenckie, marki -
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
13:29 21.02.2006
... oczach klienta, obrazu przekładającego się na wymierny zysk. Co zrobić, aby marka zaistniała na rynku? Twoja wizja: Otwierasz nową firmę, albo prowadzisz już ... Jednak statystycznie Nike stał się najpopularniejszą i najwartościowszą marką butów na świecie. Często marka firmy jest więcej warta niż jej fizyczne aktywa! Znak potwierdzenia w połączeniu z ...
Tematy: marka, znajomość marki, logo, budowanie świadomości marki
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- smartfony
- monitoring mediów
- media
- branża motoryzacyjna
- Orange
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- badania internautów
- marki
- reklama internetowa
- decyzje zakupowe
- działania marketingowe
- rynek motoryzacyjny
- marketing
- karty płatnicze
- badania konsumentów