eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarka

marka - wiadomości i porady tematyczne

  • Najbardziej wpływowe marki świata

    Najbardziej wpływowe marki świata

    12:48 30.01.2007

    Internetowy gigant Google znów przegonił Apple w rankingu najbardziej wpływowych marek świata. W pierwszej piątce znalazły się także Wikipedia oraz YouTube. Coroczne badanie przeprowadzane przez magazyn internetowy brandchannel.com, często prezentują zaskakujące wyniki. Jednym z najciekawszych rezultatów badania było pojawienie się w 2004 roku ...

    Tematy: marka, marki, najdroższe marki, ranking najsilniejszych marek
  • Nazwy handlowe w wyszukiwarkach

    Nazwy handlowe w wyszukiwarkach

    11:28 12.12.2006

    Reklama tekstowa w wyszukiwarkach internetowych daje spore pole manewru tym, którzy chcą podpierać się popularnością innych. Firma X, która próbuje zyskać na popularności i prestiżu firmy Y - to nie nowość. Obecnie zdarza się to jednak coraz częściej także w internecie. Internauta, wpisując w wyszukiwarce nazwę jakiejś firmy, może otrzymać w ...

    Tematy: marka, reklama w wyszukiwarkach, linki sponsorowane, nazwa handlowa
  • Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach

    Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach

    13:45 18.10.2006

    Stworzenie rozpoznawalnej, popularnej nazwy handlowej dla produktu to sukces dla marketingowego specjalisty. Co jednak zrobić, gdy konkurencja wykorzystuje tę nazwę w wyszukiwarkach internetowych do promocji własnego produktu? Jak ograniczyć ryzyko, że nasi potencjalni klienci będą komunikować się z kimś, kto się pod nas podszywa? Szukałem ...

    Tematy: marka, reklama w wyszukiwarkach, linki sponsorowane, nazwa handlowa
  • Polacy a marka handlowa towaru

    Polacy a marka handlowa towaru

    14:14 03.10.2006

    ... dla wytwórców produktów nie markowych mogły by oznaczać koniec ich działalności. Marka umożliwia utrzymanie stabilnej i rentownej sprzedaży, siłę do walki z konkurencją i do ... koniunktury i krótkotrwałymi modami oraz przed impulsywnymi działaniami konkurencji. Mocna marka to mocna pozycja firmy, ułatwiająca chociażby otwieranie korzystnych linii ...

    Tematy: marka, znajomość marki, branding
  • Public relations dla banku

    Public relations dla banku

    13:39 19.07.2006

    ... . Odpowiednio wykorzystane, nawet w krótkiej perspektywie stanowią silne wsparcie działań prosprzedażowych. W marketingu usług finansowych liczy się przede wszystkim zaufanie. To zaufana marka jest najistotniejszym czynnikiem wyboru banku dla większości Polaków. Naiwnością byłoby liczyć na to, że ktokolwiek zechce powierzyć prowadzenie np. rachunku ...

    Tematy: public relations, działania PR, rynek bankowy, marketing usług finansowych
  • Ciemne strony internetu

    Ciemne strony internetu

    11:46 16.05.2006

    ... (). I choć hasło to wskazuje, iż atakowany jest sposób działania koncernu General Motor, a nie marka Opel, to nie zmienia to faktu, że cierpi na tym wizerunek ... zostać przedstawione efektywnie i skutecznie. A może prawo? Zagrożona atakami anty site’ów marka, w przypadku nieprawdziwych informacji tam zamieszczonych, może próbować podjąć walkę za ...

    Tematy: marka, budowanie znajomości marki, wizerunek, kreowanie wizerunku
  • Czy marce potrzebny jest bohater?

    Czy marce potrzebny jest bohater?

    11:29 21.04.2006

    ... strony internetowej właściciela marki (www.kp.pl) mówią, że Żubr to marka kojarzona przede wszystkim z nieskażoną przyrodą, a swój aromat i smak zawdzięcza surowcom pochodzącym ... wyciszenia się – jaka postać, o jakich cechach podkreśli kluczową korzyść marki? Jeśli marka ma kojarzyć się z bezpieczeństwem, to jaka postać ludzka mogłaby to zakomunikować ...

    Tematy: marka, znajomość marki, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Marki godne zaufania

    Marki godne zaufania

    00:05 17.04.2006

    Ogłoszone zostały wyniki 6. edycji największego europejskiego badania konsumenckiego European Trusted Brands 2006 przeprowadzonego przez Reader's Digest. Ponad 25 tysięcy respondentów z 14 krajów wskazało marki, które darzą największym zaufaniem, w 30 kategoriach - 20 wspólnych dla całej Europy i 10 wybranych lokalnie. W tegorocznym badaniu ...

    Tematy: badanie konsumenckie, marka, marki, badanie zaufania
  • Ranking najsilniejszych marek

    Ranking najsilniejszych marek

    11:09 12.04.2006

    ... znaczenia jako czynniki stymulujące zachowania konsumenckie: wiele firm działających w sektorze handlu detalicznego wykazuje duże zyski, których źródłem jest ich własna marka. Niekiedy zyski te są większe niż zyski związane z markami sprzedawanych przez te firmy produktów. Oznacza to, że robienie zakupów stało ...

    Tematy: ranking najsilniejszych marek, marka, badania konsumenckie, marki
  • Wizerunek firmy podstawą sukcesu

    Wizerunek firmy podstawą sukcesu

    13:29 21.02.2006

    ... oczach klienta, obrazu przekładającego się na wymierny zysk. Co zrobić, aby marka zaistniała na rynku? Twoja wizja: Otwierasz nową firmę, albo prowadzisz już ... Jednak statystycznie Nike stał się najpopularniejszą i najwartościowszą marką butów na świecie. Często marka firmy jest więcej warta niż jej fizyczne aktywa! Znak potwierdzenia w połączeniu z ...

    Tematy: marka, znajomość marki, logo, budowanie świadomości marki

poprzednia  

1 ... 9 10 11 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: