marka - wiadomości i porady tematyczne
-
Pozycjonowanie marki - koncept
13:44 23.07.2008
... i zrozumiały dla konsumenta opis marki odnoszący się do potrzeb konsumenckich i osadzony w cechach funkcjonalnych produktów (definiuje czym i po co jest nasza marka), jest podstawą tworzenia planów aktywności marketingowej dla marki, które powinny realizować ideę zawartą w koncepcie strategicznym (umożliwia uzyskanie synergii działań marketingowych ...
Tematy: marka, kreowanie marki, komunikacja marketingowa, pozycjonowanie marki -
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
13:18 07.05.2008
... w tej sytuacji o zrozumienie wszystkich uwarunkowań i niuansów oraz jasną wizję rozwoju. Jedna marka może być budowana na różnych fundamentach i rozwijana w zupełnie różnych kierunkach w ... nieco leniwego świata natury, w nim czuje się bezpiecznie i spokojnie. Żubr to marka, która daje im takie właśnie poczucie i dodaje do tego lekki posmak ...
Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa -
Marki godne zaufania 2008
00:16 25.04.2008
... polscy respondenci po raz pierwszy wybrali markę Toshiba. Także po raz pierwszy marką godną zaufania w kategorii operator telefonii komórkowej została marka ERA. Każdego roku respondenci wskazują marki, którym najbardziej ufają w 20 kategoriach globalnych, które są wspólne dla wszystkich krajów europejskich objętych ...
Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands -
Czym jest nazwa marketingowa?
12:48 21.12.2007
... także adresat marki, jego potrzeby, preferencje i kompetencja komunikacyjna mają swoje znaczenie. Nazwa a marka W dzisiejszej sytuacji rynkowej tylko produkty markowe mają szansę na trwały ... to niebagatelna, co dobrze ilustruje fakt, że w potocznym języku słów "nazwa" i "marka" używa się często zamiennie. Mówimy "samochód marki Mercedes", "jakiej ...
Tematy: nazwa handlowa, nazwa przedsiębiorstwa, nazwa marketingowa, marka -
Marka i wizerunek kraju 2007
00:38 16.11.2007
... trzeci rok z rzędu. W tworzeniu rankingu wzięło udział ponad 2 600 podróżników, turystów oraz ekspertów w dziedzinie turystyki i hotelarstwa z całego świata. „Silna marka kraju pomaga w ugruntowaniu jego pozycji w każdym sektorze” – mówi Rina Plapler, Dyrektor Zarządzający FutureBrand. „W tegorocznym CBI dokładnie pokazaliśmy w jaki sposób kraje ...
Tematy: marka, wizerunek państwa, międzynarodowy wizerunek Polski, marka dla Polski -
"Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach
11:28 29.07.2007
... ją uczuciem i w momencie, kiedy uczucie to zaniknie, zniknie z nim również marka. Marka jest coraz bardziej uczłowieczana, posiada swój system wartości, osobowość, wg niektórych ... Trzeba jednak pamiętać starając się przekształcić wiązkę emocji, jaką jest marka, w trwałe miłosne uczucie, aby była ona zgodna z oferowaną korzyścią emocjonalną, systemem ...
Tematy: marka, marki, lovemark, kreowanie marki -
Marki wiernych wyznawców
00:51 29.05.2007
... hasła „BA No way”, nadał zwykłej rynkowej przepychance inny, większy wymiar. Nike, mimo bycia liderem, stosuje ten sam zabieg. Jako marka wyrażająca ducha zwycięstwa, pokonywanie słabości, za wroga ma świat leniwy, ospały i pozbawiony wiary w siebie. Cały ten świat, który jest „not ...
Tematy: marka, marki, kreowanie marki, komunikacja marketingowa -
Jakim markom ufają Europejczycy?
00:08 14.05.2007
... krajach), Kellogg’s (zwycięzca w kategorii płatki śniadaniowe w 9 krajach). Wybory te potwierdzają, że w kwestii zaufania do marki istotne jest dla Europejczyków czy marka ma długie tradycje i czy jest dobrze znana. Tegoroczne wyniki pokazują również kilka ciekawych zmian w dotychczasowych wyborach polskich respondentów. Po raz ...
Tematy: badania konsumentów, preferencje konsumentów, marki godne zaufania, trusted brand -
Marki godne zaufania 2007
13:19 24.04.2007
Europejczycy obdarzają największym zaufaniem marki, które oferują produkty wysokiej jakości. Zaledwie co trzeci Europejczyk jest zdania, że marka godna zaufania to marka szeroko reklamowana - wynika z sondażu European Trusted Brands 2007. Przypisywana sobie przez mieszkańców Starego Kontynentu uczciwość znajduje odzwierciedlenie w ich zachowaniach ...
Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands -
Marki rosną nam wszerz
13:56 26.03.2007
... o sylwetkę, a nie potrafią odmówić sobie piwa. Zgodnie z nową strategią, jedna marka zaspokaja różne potrzeby konsumentów. Proces rozszerzania marki wiąże się jednak z ryzykiem ... są przez konsumentów jako produkty z górnej półki. Fantasia pozycjonowana jako marka premium, oferuje oprócz wyjątkowego smaku także możliwość dowolnego mieszania dodatków ...
Tematy: marka, kreowanie marki, pozycjonowanie marki, branding
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- smartfony
- monitoring mediów
- media
- branża motoryzacyjna
- Orange
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- badania internautów
- marki
- reklama internetowa
- decyzje zakupowe
- działania marketingowe
- rynek motoryzacyjny
- marketing
- karty płatnicze
- badania konsumentów