marka - wiadomości i porady tematyczne
-
Branding - budowanie marki
13:18 07.06.2011
... na dwie firmy są niższe, a efektywność działań – wymierna. Mocna marka umożliwia licencjonowanie. Cena, jaką możemy uzyskać, licencjonując markę, ... Lojalność jest naturalnym czynnikiem stosowania brandingu. Buduje ją tożsamość marki. Marka musi odpowiadać oczekiwaniom klienta w zakresie osobowości, związanych z nią skojarzeń. Efektywny branding ...
Tematy: branding, budowanie świadomości marki, budowanie marki, marka -
Marki godne zaufania 2011 - leki
00:20 22.05.2011
... nasze zaufanie. W kategorii Środek przeciwbólowy Złote Godło zdobyła marka Apap, Godło Kryształowe – Pyralgina. Marka Apap, którą jako godną zaufania wybrało 30 proc. ... klienta. W kategorii Lek na przeziębienie Złote Godło zdobyła marka Gripex, Godło Kryształowe marka Rutinoscorbin. Osoby, które wybierały markę Gripex jako godną zaufania, bardzo ...
Tematy: polskie marki, marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka -
Marki godne zaufania 2011
11:34 11.05.2011
... największym zaufaniem Polaków (84%) cieszy się marka Nestlé, zdobywca Złotego i Kryształowego Godła. Na drugim miejscu znalazła się marka Nokia, również nagrodzona w dwóch kategoriach. Wiele ... tak, że marka mniej rzucająca się w oczy wygrywa w kategorii jakości i innych ważnych dla konsumenta atrybutów. Przykładem jest Volvo, marka najwyżej oceniona ...
Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands -
Cechy marek godnych zaufania
10:06 11.05.2011
... praktyczność (70 proc. zgodności wszystkich ankietowanych). Europejskich konsumentów interesuje też czy marka jest ekologiczna, prosta i dobrze znana. Pomimo dość nielicznych wskazań na cechy ... marki lokalne i tradycyjne, a także większą wagę przywiązujemy do tego, czy marka jest modna i nowoczesna. Sugeruje to, że mamy nie najlepsze doświadczenia z ...
Tematy: polskie marki, marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka -
Marka jako wartość finansowa
11:26 27.04.2011
... również jako zestaw skojarzeń lub wartości, które otrzymują konsumenci. Jednak w pierwszej kolejności, marka to wartość finansowa. Stoją za nią możliwość sprzedawania większych ilości ... . Na świecie pojawiają się różne opracowania mówiące o tym, jaką część wartości firmy stanowi marka. Uznaje się, że przeciętnie jest to od 5 do 15 proc. Jednak w ...
Tematy: wartość firmy, marka, marki, wartość finansowa marki -
Architektura marek i strategie portfolio ofertowego
13:53 30.03.2011
... pojęciem strategii architektury portfolio? Architektura marki to sposób, w jak marka firmy i wszystkie ofertowe marki, submarki, linie ofertowe i asortymenty, którymi ... różnych firm, produkcyjnej i dystrybucyjnej była zupełnie nowa organizacja. Nowa marka objęła wszystkie aspekty działania, te bezpośrednio związane z przetwórstwem i dystrybucją ...
Tematy: budowanie marki, strategia portfolio, budowanie świadomości marki, marki -
Strategie marketingowe: rozszerzanie marek
13:06 26.01.2011
... przez międzynarodowe korporacje. Coca-Cola to najlepszy przykład na to, że marka jest czymś znaczenie ważniejszym niż tylko sam znak towarowy. Na markę ... dystrybucji. Coca-Cola stworzyła prawie skończony model biznesowy, który powiela w kolejnych krajach. Marka powstała w 1886 r., a na początku XX wieku była sprzedawana, prócz Stanów, w Kanadzie, ...
Tematy: strategia marketingowa, marki, marka, budowanie marki -
Cebra 2011: znane osobistości + marki
12:54 18.01.2011
... SMG/KRC przedstawił wyniki badania CEBRA - narzędzia, które pozwala specjalistom w zakresie marketingu oraz agencjom mediowym na wyłonienie par typu "znana osoba + marka" o największym potencjale. Druga odsłona projektu CEBRA pozwala przyjrzeć się nietypowym celebrytom reprezentującym świat kultury wysokiej. Badanie Cebra (celebrity + brand) bazuje ...
Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki -
Kreowanie marki - maturalizm
13:48 22.11.2010
... wywiera on wpływ zarówno na biznes, jak i konsumentów na całym świecie. Nowoczesna marka przekracza granice w wielu różnych wymiarach. Wnikliwi obserwatorzy rynku dostrzegają już ... możliwość zaskoczenia i ekscytacji, stanów lubianych i cenionych przez dojrzałych konsumentów. Marka nie musi już mówić głosem poprawności politycznej, by zadowolić ...
Tematy: marka, marki, kreowanie marki, maturalizm -
Skuteczne zarządzanie marką
00:04 16.08.2010
... na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki (to, czym się marka zajmuje). Klienci kupują, gdy rozumieją – zrozumienie jest akceptacją oferty. Wartość dodana to ... charakter), najbardziej chrupiące wafle batonowe to GRZEŚKI. Ważna jest także uznana marka dostawcy, dlatego że znajomość firmy to akceptacja jej nowych ofert. Nowy lek ...
Tematy: marki, marka, strategia marketingowa, wizerunek marki
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- smartfony
- monitoring mediów
- media
- branża motoryzacyjna
- Orange
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- badania internautów
- marki
- decyzje zakupowe
- reklama internetowa
- działania marketingowe
- marketing
- rynek motoryzacyjny
- karty płatnicze
- badania konsumentów