marka - wiadomości i porady tematyczne
-
Co-branding: biznesowa wymiana usług
00:06 08.08.2010
Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że ciężko pracować należy tylko i wyłącznie na siebie. Firmy szukają przeróżnych sposobów na wyciągniecie marki z kryzysu, zwiększenie sprzedaży, kosztowne zabiegi marketingowe. A gdyby tak połączyć siły? Co-branding często jest mylony ze sponsoringiem czy udzielaniem licencji. Jest to bardzo niesłuszne ...
Tematy: co-branding, marka, wizerunek marki, kreowanie marki -
Marketing: strategie wzrostu
09:37 05.08.2010
Gdyby przyjąć za prawdę słowa Petera Druckera: "Rezultaty mogą być osiągnięte dzięki wykorzystaniu okazji, a nie rozwiązywaniu problemów", to wszystkie firmy zorientowane na minimalizującą działalność, restrukturyzację, obniżanie zatrudnienia i kosztów nie miałyby racji bytu. Większość firm albo już jest bliska wykorzystania wszystkich możliwości ...
Tematy: strategia marketingowa, marka, wizerunek marki, strategia sprzedaży -
Wartość finansowa marki
13:26 26.07.2010
... oraz wycenianym na określoną sumę pieniędzy. Wspomnieć należy, że przez pojęcie ''marka'' rozumie się również atrybuty i właściwości przedmiotu, i są to zazwyczaj pozytywne ... rzetelność i dokładność). Tak więc kapitał marki jest tym większy, im częściej marka obecna jest w świadomości klientów, czyli posługuje się nazewnictwem i symboliką ...
Tematy: wartość marki, marki, marka, promocja marki -
Cebra 2010: znane osobistości + marki
10:56 18.06.2010
... osób Cebra. Badanie pozwala na wyłonienie odpowiednich par typu "znana osoba + marka". Jak podaje MillwardBrown, przy doborze „pary” należy dobrze poznać daną ... połączeniu z dodatkową analizą osobowości marek i znanych osób – pozwala wyłonić te pary „marka + znana osoba”, które mają największy potencjał rynkowy. Wskaźnik może osiągać wartość od 1 do ...
Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki -
Rebranding
10:27 19.05.2010
... wchodzą nowi konkurenci, produkty się komodyzują, grupa docelowa starzeje, potrzeby zmieniają, a marka z czasem wchodzi w inny etap swojego życia. Właściciel marki, który ... na utratę rynku. Innym przykładem jest kategoria prasy codziennej i dziennik „Rzeczpospolita”. Marka chciała pozyskać młodszych czytelników, nie tracąc jednak dotychczasowych. Z ...
Tematy: rebranding, marka, marki, silna marka -
Polacy wybierają polskie marki
13:52 18.05.2010
... sondażu to: PZU, Orlen i TVN. Od momentu wprowadzenia kategorii, w których dana marka występowała, każda z nich rokrocznie wybierana była przez Polaków jako godna ... (kategoria do 2004 r. występowała jako samodzielna kategoria „Soki", od 2005 r. jako „Soki i woda"). Marka Onet wygrywała 6 razy w ciągu 10 lat w kategorii „Firma internetowa" (2001-2006 ...
Tematy: polskie marki, marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka -
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
11:05 30.04.2010
... najwyższego szczebla, gdy zorientują się, że ich firma czy dana marka nie spełnia oczekiwań i nie przynosi zakładanych rezultatów, najczęściej stwierdzają, ... i przewodzenia, który stworzoną przez siebie marką Virgin rozwiał wieloletni spór, czy jedna marka może "obsłużyć" produkty z zupełnie różnych branż, w swojej autobiografii napisał: "Zawsze ...
Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki -
Marki godne zaufania 2010
10:33 27.04.2010
... nieprzerwanie od kilku lat największym zaufaniem wśród Europejczyków cieszy się marka Nivea. Marka ta uzyskała godło European Trusted Brand we wszystkich 16 krajach ... Spośród wszystkich kategorii, jakie wymienione zostały w ankiecie, zwyciężyła marka Osram, jako marka sprzętu oświetleniowego o najlepszej reputacji ekologicznej. Ponadto w swoich ...
Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands -
Osobowość marki a social media
13:35 21.04.2010
... Dla szefostwa rozwiązanie preferowane przez Facebooka, gdzie na Fan page mówi marka, a nie konkretni ludzie, było nie do przyjęcia. - "Press" nie należy do ... wypowiadamy się publicznie, to mówimy to w swoim imieniu, jako pracownicy "Press", a nie marka. - I ewentualne błędy obarczają nas osobiście - dodawali. Po długich dyskusjach ustaliliśmy, ...
Tematy: marka, marki, osobowość marki, najlepsza marka -
Jak stworzyć dobrą nazwę?
11:51 30.03.2010
... jednak proces kreatywny został zrealizowany w sposób poprawny potrzebne jest stworzenie odpowiedniego briefu, a z tym jest już pewien problem. Jaka jest nasza marka Nazwa to podstawowy nośnik informacji na temat marki i jako pierwsza dociera do klienta komunikując mu jej cechy. Dlatego dobrze stworzone ...
Tematy: nazwa, znak firmowy, logo firmowe, nazwa marketingowa
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- smartfony
- monitoring mediów
- media
- branża motoryzacyjna
- Orange
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- badania internautów
- marki
- decyzje zakupowe
- reklama internetowa
- działania marketingowe
- rynek motoryzacyjny
- marketing
- karty płatnicze
- badania konsumentów