marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Bezpłatny poradnik: 4 filary stabilnego e-biznesu, bez marketingowej ściemy. 250+ stron!
11:34 05.05.2020
... ważny jest sam produkt, czasem jego cena i polityka sprzedaży. Swoje znaczenie mają marketing, obsługa przed- i posprzedażowa oraz wiele innych elementów biznesu. Jednak, to są ... popatrz. Narzędzia współpracy na odległość. „Jak zarobiłem 100 tys. w 3 dni?” Rozdział VI. Marketing – nie musisz mieć milionów, byle mądrze. A niby tutaj co mi grozi? ...
Tematy: e-commerce, e-handel, e-biznes, marketing internetowy -
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
13:19 31.03.2020
Artykuł sponsorowany to skuteczny sposób na przekazanie odbiorcy wielu treści związanych z naszymi produktami. Pozwala także zwiększyć sprzedaż i budować wizerunek naszej firmy oraz dobre relacje z użytkownikami. By jednak było to możliwe, musimy pamiętać o właściwym przygotowaniu artykułu i jego publikacji. Jakie są najczęstsze błędy i co zrobić, ...
Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy -
Linki dofollow i nofollow - jakie są różnice i czy linki nofollow mają sens?
16:13 23.02.2020
Jeśli zależy nam na pozycjonowaniu naszej strony, to link dofollow, jest czymś czego będziemy potrzebowali w pierwszej kolejności. Jednak linki nofollow, wbrew powszechnej opinii, też są nam potrzebne. Jakie mają znaczenie, jak je odróżnić i gdzie je warto je mieć? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule. Pozycja naszej strony w ...
Tematy: linki sponsorowane, reklama internetowa, artykuł sponsorowany, marketing internetowy -
Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet
17:12 26.01.2020
W ostatnich latach obserwujemy gwałtowną zmianę sposobów, w jaki użytkownicy internetu korzystają z zasobów dostępnych w sieci. Radykalnie zmieniło się również podejście do tradycyjnych form reklamy, które są coraz mniej skuteczne. Konieczne jest więc szukanie nowych dróg i form dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z rozwiązań jest reklama ...
Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe -
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
21:44 07.09.2019
Jeśli decydujemy się na reklamę w postaci publikacji artykułu, mamy zazwyczaj do wyboru dwa podstawowe rodzaje: artykuł sponsorowany lub artykuł natywny. Wielu osobom wydaje się, że jeśli płacimy za publikację artykułu, to nie ma znaczenia jego nazwa, możemy w nim zamieścić wszystko, niezależnie od rodzaju publikacji i przeznaczenia tego formatu ...
Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, promocja marki -
Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
17:45 09.06.2019
Remarketing to bardzo skuteczna forma działań reklamowych, bo docierająca do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Warto wykorzystać ją w swoich działaniach. Dzięki remarketingowi możemy ponownie do nich dotrzeć i w wielu przypadkach skutecznie przekonać do określonych działań. Działając w internecie, prowadząc sklep czy oferując swoje ...
Tematy: remarketing, Google AdWords, marketing automation, spersonalizowana reklama -
Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?
15:03 15.03.2019
Jednym z miejsc, gdzie możemy dotrzeć do naszych potencjalnych klientów jest wyszukiwarka Google. To tutaj często kierują oni swoje pierwsze kroki, poszukując jakiegoś towaru lub usługi. Wiele firm stara się więc zadbać o to, by w wynikach wyszukiwania znaleźć się możliwie najwyżej. Możemy to zrobić w formie linków sponsorowanych lub dbając o ...
Tematy: linki sponsorowane, reklama internetowa, artykuł sponsorowany, marketing internetowy -
Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?
15:51 09.03.2019
Artykuł sponsorowany to dobry sposób na promocję naszej firmy - dzięki niemu budujemy pozytywny wizerunek marki, możemy dotrzeć do potencjalnych klientów i przekonać ich do naszych produktów lub usług. Czy artykuł sponsorowany może być skuteczną formą reklamy? Tak, jeśli dobrze go przygotujemy i zadbamy o odpowiednie miejsce publikacji. Jak to ...
Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy -
Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?
22:22 05.03.2019
Artykuł natywny, czyli forma reklamy skupiająca się na dostarczeniu odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych badań, taki sposób komunikacji marki z odbiorcą będzie zyskiwał coraz większe znaczenie. Dzięki nieinwazyjnej obecności marki, jest pozytywnie odbierany i dobrze kojarzony przez ...
Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe -
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
21:09 02.03.2019
... . Czy odpowiedzą na jego potrzeby. Gdy użytkownik otrzymuje konkretną wartość, wymiar marketingowy jest przez niego odbierany jako dodatek. Dlaczego content marketing? W obecnych czasach internauci coraz mniejszą uwagę zwracają na komunikaty reklamowe w postaci wszechobecnej reklamy banerowej. Coraz bardziej się na nią uodparniają ...
Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa