eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing internetowy

marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama wideo. Jakie trendy w Europie Wschodniej?

    Reklama wideo. Jakie trendy w Europie Wschodniej?

    12:34 19.10.2018

    ... na to, że wideo jeszcze przez długi czas będzie najchętniej wykorzystywanym formatem zarówno przez marketerów, jak i klientów. Andrzej Goleta, Digital Marketing Manager sieci reklamowej

    Tematy: reklama wideo, reklama internetowa, marketing internetowy
  • Pracy w e-marketingu nie powinno zabraknąć

    Pracy w e-marketingu nie powinno zabraknąć

    10:06 15.10.2018

    ... chatbox w e-commerce czy w końcu video wizytówki, to tylko nieliczne narzędzia wspierające działania sprzedażowe i ciężko byłoby wyobrazić sobie bez nich współczesny marketing. Co za tym idzie, do najbardziej pożądanych należą kandydaci o doświadczeniu w e-marketingu, czyli ci z praktyczną znajomością narzędzi internetowych. Kluczową rolę ogrywają ...

    Tematy: rynek pracy, e-marketing, praca w marketingu, marketing internetowy
  • Opis produktu: po pierwsze słowa kluczowe

    Opis produktu: po pierwsze słowa kluczowe

    11:58 30.08.2017

    Na sukces w branży e-commerce składa się wiele kwestii. Do tego, ze względu na wyrastającą jak grzyby po deszczu konkurencję, nie jest o niego łatwo. Jak się wyróżnić i przy okazji zostawić w tyle konkurentów? Jak przekonać właśnie do siebie? W przypadku handlu przez internet kluczowe znaczenie ma sprawnie skonstruowany opis produktu oraz - nomen ...

    Tematy: e-commerce, opis produktu, sprzedaż online, marketing internetowy
  • Big Data: korzyści i zagrożenia

    Big Data: korzyści i zagrożenia

    13:23 28.08.2017

    Ilość danych, jakie generujemy na swój temat, korzystając z różnych urządzeń i aplikacji, jest coraz większa, a przedsiębiorcy coraz częściej wykorzystują potencjał, jaki daje technologia Big Data, pozwalająca na ich skuteczne analizowanie i wykorzystywanie. Analityka danych to jednak nie tylko ogromne możliwości, ale również wiele zagrożeń ...

    Tematy: Big Data, prywatność w sieci, Prawo telekomunikacyjne, marketing internetowy
  • Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing

    Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing

    00:40 24.02.2017

    Obecne ramy prawne dla marketingu internetowego, czyli przykładowo dla wysyłania mailingów, są bardzo skomplikowane. Nadzór oddany został trzem regulatorom oraz pośrednio Policji i każdy z nich często inaczej patrzy na przepisy. Nie sprzyja to pewności prawa po stronie przedsiębiorców, którzy nie wiedzą, jak powinni się zachować. Dodatkowym ...

    Tematy: Prawo telekomunikacyjne, marketing internetowy, e-mail marketing, świadczenie usług drogą elektroniczną
  • Trendy w programmatic A.D. 2017

    Trendy w programmatic A.D. 2017

    11:02 16.01.2017

    Programmatic to jeden z trendów, który dość mocno zaznacza swoją obecność na rynku reklamy online. ZenithOptimedia szacuje, że w bieżącym roku wykorzystanie tej technologii wzrośnie o 31%, a więc będzie rosło w szybszym tempie niż np. social media (25 proc.) oraz video online (20 proc.). Jednocześnie dostrzegalne jest rosnące zainteresowanie ...

    Tematy: reklama online, marketing internetowy, programmatic
  • Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    09:44 16.11.2016

    Podczas planowania kampanii e-mail marketingowych z okazji świąt, takich jak Dzień Zakochanych czy Boże Narodzenie, łatwo popaść w rutynę i złapać się na powtarzaniu schematycznych wzorów newsletterów. Być może przy kolejnym świątecznym mailingu warto wyjść poza ramy standardowego myślenia i zaskoczyć odbiorców nietuzinkowym konceptem? Anita Wata, ...

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, newslettery, e-marketing
  • Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci

    Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci

    11:13 20.05.2016

    ... kontekst i content marketing. W wyniku tych działań powstał raport “Rynek reklamy internetowej w Polsce - kontekst i content marketing 2015/2016” - ... dane o użytkownikach poprawiają skuteczność działań reklamowych (68,4% odpowiedzi) Content marketing: jakość i szeroki zasięg Marketing treści, popularny w Polsce już od kilku lat, w 2016 roku ...

    Tematy: content marketing, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • Content marketing: poznaj najnowsze trendy

    Content marketing: poznaj najnowsze trendy

    09:54 07.04.2016

    ... i jakie nowe trendy są najskuteczniejsze w pozyskiwaniu klientów przy wykorzystaniu content marketingu? W dobie ślepoty bannerowej i rosnącego grona osób korzystających z adBlocków, content marketing stale zyskuje na znaczeniu. Jak mówi stare porzekadło – kto posiada informację, ten ma władzę. Które działania w content marketingu są najgorętszymi ...

    Tematy: content marketing, copywriting, e-marketing, marketing internetowy
  • E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości

    E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości

    12:24 25.03.2016

    Aż 90 proc. klientów odwiedzających placówki bankowe deklaruje, że mogłoby skorzystać z kanałów zdalnych do załatwienia swojej sprawy. Dodatkowo 2/3 z nich wolałoby kupić interesującą ich usługę przez internet – wynika z raportu Deloitte „Jakich oddziałów bankowych oczekują dzisiaj klienci”. Jednocześnie badani zadeklarowali, że oczekują ...

    Tematy: bankowość elektroniczna, banki, bankowość online, marketing internetowy

poprzednia  

1 2 3 4 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: