marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne
-
E-mail marketing: lista odbiorców podstawą sukcesu
00:32 28.12.2013
Śmiało można powiedzieć, że lista odbiorców jest jednym z najważniejszych czynników, decydujących o sukcesie kampanii e-mail marketingowej. Bo cóż z tego, że napiszemy genialnego newslettera, jeśli nie będziemy mieli go do kogo wysłać albo wyślemy do osób, które tak naprawdę nie są nim zainteresowane? Tylko jak zbudować taką bazę odbiorców? Od ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Małe firmy a e-marketing
11:41 18.11.2013
... w wynikach wyszukiwania (13,4 proc. wskazań). Na kolejnych miejscach znalazły się: Facebook (8,9 proc.), Google AdWords (5,3 proc.), Google Analytics (4,1 proc.), sklep internetowy (3,5 proc.). Zaledwie 2,5 proc. korzysta z mailingu i narzędzi mailingowych, 2 proc. z Google Maps, 1,3 proc. z Google+, a tylko 0,9 proc. z oprogramowania do SEO. Jeśli ...
Tematy: e-marketing, małe firmy, MSP, SEO -
Marketing internetowy - reklama natywna
09:37 07.11.2013
... skuteczne w tej sytuacji. Ostatnimi czasy głośno zrobiło się o reklamie natywnej, która wpisuje się w modny ostatnio trend w komunikacji marketingowej, czyli Content Marketing. Reklama natywna to komunikat reklamowy, który nie nosi znamion klasycznej reklamy. Reklama natywna ma być przyjazna dla odbiorcy, ma dostarczać ...
Tematy: reklama natywna, reklama, reklama internetowa, marketing internetowy -
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
14:04 25.09.2013
... serwisu firmowego, przynajmniej moduł, a najlepiej na początek chociaż prosty sklep internetowy jak iStore, WellCommerce czy IAI. Koszt takiego przedsięwzięcia to ... jak e-mailing sprzedażowy, linki sponsorowane Adwords, porównywarki cenowe czy marketing afiliacji (sprzedaż przez partnerów i afiliantów) powinny pozwolić na przypływ zamówień ...
Tematy: e-marketing, marketing internetowy, reklama online, reklama w sieci -
Polscy internauci a e-mail marketing
00:40 02.09.2013
... pozytywnie, czy negatywnie? I przede wszystkim - czy taka forma dotarcia do klienta naprawdę działa. Co szesnasta złotówka wydana w ubiegłym roku na marketing w internecie przeznaczona została na kanał e-mailowy. Tak wynika z raportu AdEx publikowanego cyklicznie przez IAB Polska i PwC. Sześcioprocentowy udział w całym, internetowym ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Email marketing: aspekty prawne
00:25 30.07.2013
93% marketerów wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą emaila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem, a 40% wysyła ofertę handlową na adres email znaleziony na stronie internetowej firmy - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
00:45 20.06.2013
... oraz rabatów, ma jeszcze jedną żelazną zasadę zbierania danych: konkursy. Jeden z najbardziej prominentnych serwisów marketingowych, Marketing Sherpa, co roku w porozumieniu z firmą Marketing Experiments przyznaje międzynarodowe nagrody za najskuteczniejsze kampanie e‑mail marketingowe. W roku 2012 wszystkie trzy wyróżnione kampanie w zakresie ...
Tematy: e-mail marketing, e-mailing, marketing internetowy, e-marketing -
Polscy internauci a email marketing
09:30 11.03.2013
Email to najczęściej wybierana forma komunikacji z firmą, ponad 80% badanych sprawdza pocztę email codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymują - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Czym jest branded content?
10:33 28.12.2012
... tylko dać im do tego powód i odpowiednie miejsce (takie, jak dedykowany serwis społecznościowy czy aplikacja konkursowa). Oprócz dystrybucji w społecznościówkach content marketing zapewni także lepszą widoczność w wyszukiwarce. Mierz, optymalizuj i reaguj na zmiany Bez odpowiedniego pomiaru nie jesteśmy w stanie ocenić, czy nasze działania ...
Tematy: branded content, content marketing, marketing internetowy, marketing społecznościowy -
Rynek mediów: trendy 2013
09:15 14.12.2012
... przekazują swoje dane osobowe i informacje osobiste, otrzymując w zamian wygodę oraz dostęp do wydarzeń, ofert i treści niedostępnych w inny sposób. Marketing wielokanałowy „Marketing wielokanałowy” oznacza obecność lub dostępność marek na ścieżce, którą podąża konsument w swoich zachowaniach – każdy potencjalny punkt kontaktu jest zintegrowany ze ...
Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe