marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Kiedy wysłać newsletter?
08:58 19.11.2012
Najlepsze wyniki newslettery osiągają w ciągu godziny po ich wysłaniu, emaile wysyłane wieczorem są otwierane najczęściej, a niedziela i piątek to dni, w których wiadomości osiągają najwyższy wskaźnik otwarć – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy ...
Tematy: e-mail, konta e-mail, e-maile, poczta elektroniczna -
Polscy internauci a konkursy na Facebooku
00:20 15.11.2012
Tylko 4% posiadaczy konta na Facebooku potrafi wskazać, w jakim konkursie wzięło ostatnio udział. Ponad jedna trzecia (36%) tego nie pamięta, a większość w ogóle nigdy nie bierze udziału w takich konkursach - wynika z badania "Marki w serwisach społecznościowych", zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). W opinii ...
Tematy: marketing internetowy, marketing społecznościowy, Facebook, budowanie marki -
Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów
00:12 01.11.2012
... innych zawodów, takich jak bankowiec (32%), prawnik (34%) lub aktor (13%). Na pytanie, czy marketing przynosi korzyści społeczeństwu, tylko 13% respondentów odpowiedziało twierdząco. Ponadto większość stwierdziła, iż marketing to najczęściej „stek bzdur” (53%). „Marketerzy należą do najbardziej kreatywnych ludzi na świecie” – mówi ...
Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa -
Personalizacja w Internecie
12:18 20.06.2012
W dobie ogromnego szumu informacyjnego w Internecie, firmy i portale internetowe w coraz większym stopniu oferują nam możliwość korzystania z personalizacji. Choć nie wszystkie firmy i portale dają nam możliwość wyboru. W większości przypadków jesteśmy do personalizacji przymuszeni. Możemy (lub musimy) już czytać spersonalizowane gazety i ...
Tematy: personalizacja, personalizacja w Internecie, targetowanie, targetowanie reklamy -
E-mail marketing w Polsce
10:17 12.04.2012
... odbiorców (46%). - Wyniki badania GetResponse pokazują, że kondycja polskiego email marketingu oraz świadomość dostępnych narzędzi rośnie z roku na rok. Email marketing, będący jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych kanałów komunikacji online (wskaźnik ROI za rok 2011 wyniósł 4000%), nadal pozwala zarówno małym jak ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
09:42 07.02.2012
... ogłoszenia w serwisach ogłoszeniowych (np. Allegro, Otodom, Gratka, itp.). Tylko 2% drobnych przedsiębiorców wykorzystuje serwisy społecznościowe (np. Facebook, Nasza Klasa). Marketing szeptany bardziej skuteczny Wykorzystywanie Internetu do zdobywania klientów tylko przez jedną trzecią małych firm nie jest rezultatem świadczącym o ich dużej ...
Tematy: badania przedsiębiorców, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online -
Skuteczny e-mail marketing
08:45 01.02.2012
... otrzymywanie mailingu oraz brak pomysłu na zmobilizowanie odbiorcy do otworzenia wiadomości. W pierwszym przypadku musimy pamiętać, że mailing to tzw. permission marketing, czyli forma reklamy, na której otrzymywanie subskrybent musi w sposób świadomy wyrazić zgodę, w przeciwnym razie ryzykujemy konsekwencje prawne a nasz mail zostanie ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Zainwestuj w e-marketing
12:23 18.08.2011
... nauczyć się nowych narzędzi i zrozumieć, że marketing internetowy nie jest odpowiednikiem tradycyjnego marketingu, tyle że w Internecie. Reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie to tylko niektóre z jego ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, e-marketing, Google -
Media elektroniczne - trendy 2011
00:16 15.01.2011
... (np. viral potential pre-test firmy Millward Brown czy Kantar Videos) marketerzy mogą lepiej planować, monitorować i dostosowywać swoje działania do potrzeb. Marketing wirusowy nie jest już postrzegany jako „fajny dodatek”, lecz staje się kluczowym czynnikiem sukcesu dla każdego nowego pomysłu komunikacyjnego. Jednak ...
Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe -
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
14:05 18.10.2010
... po prostu zgubne. e-Wizerunek Podobnie jak w tradycyjnych kanałach sprzedaży, powinniśmy zadbać o marketing i wizerunek w Internecie. W sieci rządzą się one w dużej mierze innymi prawami. ... ich użytkowników, a nie na przykład przez konkurencję? Wymagający klient Sklep internetowy, katalog produktów w sieci czy wizerunek stają się kluczowe dla sukcesu ...
Tematy: marketing internetowy, zakupy przez Internet, ewolucja Internetu, firmowe strony www