marketing społecznościowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
10:44 06.09.2024
Stwierdzenie, że media społecznościowe zamieniły się w słupy reklamowe, nie jest przesadą. Nie jest też jednak zaskoczeniem, że przeciętny marketingowiec nader chętnie stawia na reklamę właśnie w social mediach. Przemawia za tym chociażby ich zasięg. Nie wszystkie serwisy cieszą się jednakową popularnością. Jak donosi najnowsza odsłona raportu ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe
08:50 21.08.2023
Gemius przedstawia wyniki raportu „Social Media 2023” - zrealizowanego we współpracy z PBI oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska, na podstawie badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Opracowanie rzuca światło na media społecznościowe, które są obecnie najlepszymi kanałami reklamowymi. Zdecydowanych liderów jest dwóch, ale czy oznacza to, że ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Facebook czeka na pośredników nieruchomości
00:50 17.08.2019
Niemal co czwarty agent nieruchomości nie korzysta w swojej pracy z mediów społecznościowych. 65% pośredników nie prowadzi żadnych kampanii w social mediach. Poza ich zasięgiem pozostaje więc ponad 20 milionów użytkowników facebooka – wynika z badania przeprowadzonego przez Domiportę. Ponad 25 tysięcy – tylu licencjonowanych agentów figuruje w ...
Tematy: obrót nieruchomościami, marketing społecznościowy, social marketing, agenci nieruchomości -
Snapchat w rękach e-commerce
10:41 08.10.2015
Niezauważalnie, niemalże z dnia na dzień Facebook i Twitter stały się przestarzałe. Tworzenie wirtualnych pamiętników, w których wydarzenia, zdjęcia i refleksje zostają na stałe wyryte na społecznościowym „wallu”, przestało odpowiadać coraz bardziej dynamicznym, młodym pokoleniom. Dla tych, którzy nie przypominają sobie czasów sprzed Internetu, ...
Tematy: snapchat, media społecznościowe, marketing społecznościowy, sklepy internetowego -
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
11:02 23.07.2013
... , inwestuje mniej niż 5% posiadanych budżetów w oparte na technologii usprawnienia procesów marketingowych. W prowadzonym przez firmę Teradata eCircle badaniu “The Data-Driven Marketing Survey 2013, Europe” wzięło udział ponad 1,1 tys. specjalistów ds. marketingu różnych szczebli – począwszy na dyrektorach działów marketingu i osobach podejmujących ...
Tematy: nowoczesne technologie, marketing, social media, działania marketingowe -
Marki odzieżowe w social media
10:29 02.07.2013
... produktach i samych markach. Typy źródeł Najpopularniejszymi typami mediów, które uwzględniono w badaniu były mikroblogi, fora internetowe oraz portal społecznościowy Facebook. Znaczny udział procentowy posiadają również blogi i serwisy informacyjne. Popularność Najwięcej wzmianek zanotowano w kontekstach trzech z pięciu marek należących ...
Tematy: social media, media społecznościowe, marketing społecznościowy, marki odzieżowe -
Czym jest branded content?
10:33 28.12.2012
... przez samych użytkowników. Wystarczy tylko dać im do tego powód i odpowiednie miejsce (takie, jak dedykowany serwis społecznościowy czy aplikacja konkursowa). Oprócz dystrybucji w społecznościówkach content marketing zapewni także lepszą widoczność w wyszukiwarce. Mierz, optymalizuj i reaguj na zmiany Bez odpowiedniego pomiaru nie jesteśmy w stanie ...
Tematy: branded content, content marketing, marketing internetowy, marketing społecznościowy -
Polscy internauci a konkursy na Facebooku
00:20 15.11.2012
Tylko 4% posiadaczy konta na Facebooku potrafi wskazać, w jakim konkursie wzięło ostatnio udział. Ponad jedna trzecia (36%) tego nie pamięta, a większość w ogóle nigdy nie bierze udziału w takich konkursach - wynika z badania "Marki w serwisach społecznościowych", zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). W opinii ...
Tematy: marketing internetowy, marketing społecznościowy, Facebook, budowanie marki -
Marki w social media
11:31 11.09.2012
Z serwisów społecznościowych korzysta już prawie każdy internauta. Tak duża grupa ludzi siłą rzeczy nie może być jednorodna. Jacy są użytkownicy spędzający czas na portalach social media? Jak się zachowują i jakimi wartościami się kierują przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Na te pytania odpowiada raport "Marki w serwisach społecznościowych", ...
Tematy: marketing social media, działania marketingowe, strategia marketingowa, kampanie marketingowe -
Social media a B2B
12:05 25.07.2012
... tak prawdziwa. Dowodzą tego badania HiveFire „The Future of B2B Marketing: Content Marketing” opublikowane przez serwis eMarketer.com. 82 proc. amerykańskich specjalistów wykorzystuje marketing oparty na różnych treściach. Na drugim miejscu znalazł się marketing w wyszukiwarkach z wynikiem tylko 70 proc. Jaki typ kontentu najbardziej ceni ...
Tematy: marketing, social media, B2B, marketing społecznościowy
Podobne tematy:
- obrót nieruchomościami
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- badania internautów
- marki
- wydatki na reklamę
- reklama online
- działania marketingowe
- marketing
- badania przedsiębiorców
- badania firm
- marketing internetowy
- marka
- strategia marketingowa
- nowoczesne technologie
- wydatki reklamowe
- content marketing
- uczelnie wyższe