eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing

marketing - wiadomości i porady tematyczne

  • Social media jako narzędzie marketingowe

    Social media jako narzędzie marketingowe

    10:46 28.07.2011

    ... wypromować, bądź zniszczyć. Toteż o opinie warto dbać, pielęgnować i o nią zabiegać. Do tego celu najlepiej - zdaniem osób odpowiedzialnych w polskich firmach za marketing - nadaje się Facebook, który lidera rodzimych społeczności, czyli NK.pl na tym polu pozostawia daleko w tyle. Z przeprowadzonego w ubiegłym roku przez ...

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, marketing
  • Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa

    Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa

    00:15 28.07.2011

    ... znaczącymi obszarami: marka, cena, dystrybucja, sprzedaż i marketing, logistyka, client service i inne. Agencja Rubikom Strategy Consultants zakończyła realizację II ... względnie zintegrowana ze wszystkimi znaczącymi obszarami: marka, cena, dystrybucja, sprzedaż i marketing, logistyka, client service, inne. Tylko 31% firm opiera swoją strategię ...

    Tematy: kondycja MSP, sektor msp, badania msp, małe i średnie przedsiębiorstwa
  • Firmy doceniają marketing społecznościowy

    Firmy doceniają marketing społecznościowy

    10:51 09.06.2011

    Serwisy społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji dla firm na całym świecie. Jak wskazuje badanie przeprowadzone przez firmę Regus, ich znaczenie rośnie z roku na rok. Wyniki badania wykazały, że zarówno polscy (88%), jak i światowi (74%) przedsiębiorcy uważają, iż uwzględnienie serwisów społecznościowych w strategii ...

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, marketing
  • Rosną nakłady na działania BTL

    Rosną nakłady na działania BTL

    00:22 08.05.2011

    ... Motivation Solutions pokazały, że kryzys nie odwiódł polskich firm od inwestowania w marketing bezpośredni. W tym roku wyraźnie widać, że nakłady na działania BTL ... w firmie Sodexo Motivation Solutions. BTL coraz bardziej popularny Analiza wydatków na marketing bezpośredni wykazała, że kwoty przeznaczane na aktywności z obszaru BTL systematycznie ...

    Tematy: marketing, działania marketingowe, b2b, b2c
  • Jest praca w marketingu

    Jest praca w marketingu

    11:07 15.03.2011

    ... na dotąd zamrożone projekty, ale oferują także nowe wakaty. Marketing Internetowy w usługach i FMCG Według HAYS, ożywienie dotyczy zarówno marketingu produktowego i ... społecznościowymi, na które organizacje ochoczo wydają pieniądze. „Firmy, które najchętniej inwestują w marketing związany z social media, to organizacje z sektora usług oraz dóbr ...

    Tematy: rynek pracy, sytuacja na rynku pracy, tendencje na rynku pracy, oferty pracy
  • Zmiany VAT a koszty działań promocyjnych

    Zmiany VAT a koszty działań promocyjnych

    13:02 25.02.2011

    Planowane zmiany w sposobie naliczania podatku VAT mogą spowodować wzrost kosztów prowadzenia działań promocyjnych nawet o 20%. Plany Ministerstwa Finansów przewidują, że nowe regulacje mogą obowiązywać już od 1 kwietnia 2011 r. W związku z tym firmy będą musiały zrewidować swoje plany marketingowe, by nie przekroczyć budżetów przeznaczonych na ...

    Tematy: podatek VAT, zmiany w VAT, nieodpłatne przekazanie w vat, nieodpłatne przekazanie towarów
  • Marketing referencyjny

    Marketing referencyjny

    11:48 03.01.2011

    ... robi”, a więc w produkt i markę, wobec czego pozytywny „feedback” z rynku, na przykład w ramach akcji rekomendacyjnej, bywa nieraz sztuczny, a przez to mylący. Marketing rekomendacji służy rekomendowaniu produktu przyszłym konsumentom, ale przede wszystkim samym marketerom. Klasyczne „wishfull thinking”. Gorzkie słowa prawdy usłyszeć możemy za ...

    Tematy: marketing referencyjny, marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach

    Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach

    10:28 27.12.2010

    ... wszelkiej maści banery. W tej kategorii SEM (search engine marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach) przegrywa – udział w rynku reklamy ma mniejszy o 19 punktów ... pierwszy jako osobne kategorie uwzględnione zostały wydatki na SEM, e-mail marketing i ogłoszenia, zanotowała trzykrotny skok. Dziś obraz mamy zdecydowanie szerszy i pełniejszy. A ...

    Tematy: badania przedsiębiorców, polskie firmy, badania firm, przedsiębiorcy
  • Wielozmysłowość w marketingu

    Wielozmysłowość w marketingu

    13:31 05.10.2010

    ... wystarczająco dobra i że chcemy ją „wymienić na lepszy model”. Wszystkie potrzeby w krajach, gdzie króluje marketing, wszystkie, które można zaspokoić (w każdym razie takie, za które można zapłacić kartą kredytową) - są ... poza rozwiązania (i zmysły), do których wcześniej byliśmy przyzwyczajeni. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...

    Tematy: marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe, marketing i sprzedaż
  • Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    13:54 24.06.2010

    ... reputacja reklamy (zasłużona czy też nie) rozlewa się na marketing, czyniąc zeń sprytny eufemizm manipulacji. A w istocie marketing jest pojęciem znacznie szerszym. Nie polega ... klientów – tych istniejących i tych jeszcze nieujawnionych, których określeniu służy właśnie marketing. Jeżeli nie trafi w cel, wówczas żadna reklama jej nie uratuje – towaru ...

    Tematy: marketing, reklama, promocja, marketing i reklama

poprzednia  

1 ... 12 13 14 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: