marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Działania marketingowe w sklepie
11:19 31.10.2012
... Zwłaszcza w całym tym kryzysowym marazmie. Podejmując ryzyko działań w sklepie, marketing musi pamiętać o dramatycznej przemianie psychologicznej, której podlegamy, gdy ... kupowania dobrobyt to posiadanie sprzętu i nieustające nabywanie nowych produktów. Uprawiając marketing w sklepie, musimy złapać w nasze sidła tego sklepowego szaleńca i wrzucić mu ...
Tematy: kampanie marketingowe, działania marketingowe, marketing w sklepie, marketing -
ETS: informacje o wygranej nie mogą wiązać się z kosztami dla konsumenta
22:13 21.10.2012
Działania promocyjne takie jak listy, ulotki czy ogłoszenia w prasie z zapewnieniem o wygranej nie mogą wiązać się z koniecznością ponoszenia jakichkolwiek kosztów w celu odebrania nagrody - orzekł Europejski Trybunał Sprawiedliwości. ETS rozpatrywał sprawę brytyjskiego urzędu Office of Fair Trading (OFT), zajmującego się ochroną konsumentów, ...
Tematy: ETS, konkursy, nagrody, promocja -
Internet a strategie marketingowe firmy
11:00 08.08.2012
Od początku poprzedniej dekady widoczny jest ogromny wzrost znaczenia Internetu w działalności gospodarczej przedsiębiorstw. Dynamicznie rosnąca liczba internautów sprawia, że organizacje gospodarcze stają obecnie nieomal przed koniecznością uwzględniania tego medium w planowaniu strategii marketingowej. Wyniki cyklicznego badania Net Track ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki -
Social media a B2B
12:05 25.07.2012
... tego potencjału. Niestety, w większości przypadków social media marketing sprowadza się do założenia strony na Facebooku i dbania o przyrost fanów ... Marketing: Content Marketing” opublikowane przez serwis eMarketer.com. 82 proc. amerykańskich specjalistów wykorzystuje marketing oparty na różnych treściach. Na drugim miejscu znalazł się marketing ...
Tematy: marketing, social media, B2B, marketing społecznościowy -
E-mail marketing - jak pozyskać adresy?
13:37 10.07.2012
... „Marketingu w Praktyce”, na pewno nie muszę już przekonywać, że e-mail marketing jest niesamowicie efektywnym narzędziem komunikacji. Ani też, że z badań wynika, ... zostawił nam swój adres e-mail ? Analizując wyniki raportu „MarketingSherpa 2012. E‑mail Marketing Benchmark Report”, poznamy 10 najpopularniejszych metod zbierania adresów. Pierwszym, ...
Tematy: e-mail marketing, e-mail, e-marketing, marketing -
Marketing mobilny a nowe technologie
12:45 13.01.2012
... takie społeczności, jak Foursquare czy Gowalla, jednak wciąż brakuje pomysłu, jak czerpać z tego wymierne korzyści. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: marketing mobilny, marketing, działania marketingowe, technologie mobilne -
Budowanie lojalności klientów to podstawa
00:16 12.12.2011
... nie są dostatecznie przygotowani, aby przedstawić dane dotyczące zwrotu z inwestycji. Jeśli dyrektorzy marketingu mają ponosić odpowiedzialność za finansową efektywność inwestycji w marketing, muszą mieć realny wpływ na tzw. „cztery P”: promocję, produkty, dystrybucję i cenę. W rzeczywistości, jak pokazuje badanie IBM, mają wpływ głównie na ...
Tematy: marketing, lojalność klientów, strategia marketingowa, działania marketingowe -
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
13:57 20.10.2011
... przypadku każdej nowości - i tu łatwo o popełnianie błędów. Jak ich uniknąć? Marketing bezpośredni w handlu to idealne połączenie działań promocyjnych, których ideą jest pobudzanie ... w tym temacie nadal są mailingi i smsy - to również nie ulega wątpliwości. Niemniej marketing, niezależnie od branży, to ta dziedzina, która by utrzymać firmę na ...
Tematy: marketing bezpośredni, marketing, działania marketingowe, promocja -
Partie polityczne a e-mail marketing
13:20 09.09.2011
... radzi sobie lepiej niż partie "nowoczesne" tj. PO czy SLD – mówi dr Sergiusz Trzeciak, ekspert ds. marketingu politycznego, autor książki "Marketing polityczny w Internecie". - Wszystkie partie w swoich programach "stawiają" na Internet i modernizację kraju dzięki wykorzystaniu współczesnych technologii informatycznych. Deklaracje te są jednak ...
Tematy: partie polityczne, działania marketingowe, marketing, e-mail marketing -
Zainwestuj w e-marketing
12:23 18.08.2011
... nauczyć się nowych narzędzi i zrozumieć, że marketing internetowy nie jest odpowiednikiem tradycyjnego marketingu, tyle że w Internecie. Reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie to tylko niektóre z jego ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, e-marketing, Google
Podobne tematy:
- rynek pracy
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- tendencje na rynku pracy
- ulgi podatkowe
- podatek VAT
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT
- zakupy online