marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Wyzwania CMO 2014
11:45 05.06.2014
... i zwiększania efektywności kampanii. Ponadto z perspektywy dyrektorów marketingu znaczenia nabierze zarządzanie innowacją (64%), content marketing (66%) oraz wielokanałowość (62%). Na znaczeniu stracą eventy (30%), marketing bezpośredni (20%) oraz programy lojalnościowe (14%). „W branży doradztwa biznesowego stosujemy tradycyjne i sprawdzone ...
Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, CMO -
Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm
13:42 27.05.2014
... badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu”, zrealizowanego przez Platformę SerwerSMS.pl wynika, że marketing przeprowadzany za pomocą wiadomości SMS jest skutecznym narzędziem w rękach przedsiębiorstw. Aż 91,4% zbadanych firm potwierdziło jego efektywność, a 70% spośród tych, ...
Tematy: marketing, marketing sms, działania marketingowe, marketing mobilny -
Czy online marketing warto personalizować?
00:59 18.04.2014
... samym okresie, według raportów IAB badających budżety online marketingowe w Polsce, wydatki na e-mail marketing spadły ze 140 mln zł do nieco ponad 110 mln zł (po ... o użytkowniku z różnych części organizacji równocześnie – z takich działów, jak sprzedaż, marketing czy IT. Mimo że personalizacja potrafi dać użytkownikowi satysfakcję, pozbawiając ...
Tematy: marketing, marketing online, e-mail marketing, mailing -
Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
00:49 11.04.2014
... najważniejsze dla biznesu. 1. Zrozum cykl informacyjno-sprzedażowy, przez który przechodzą klienci Marketing treści powinien osiągać trzy podstawowe cele - przyciągać, angażować i ... potrzebom kluczowych odbiorców. 3. Pomóż kupującym zrozumieć i „poczuć” Z każdym dniem marketing treści przyciąga większą liczbę konkurentów. Powiększa się liczba firm, ...
Tematy: social media, strategia marketingowa, marketing, content marketing -
Crowdmarketing nadchodzi
00:40 13.03.2014
... technologicznych. A czym bardziej popularne będzie zbiorowe tworzenie produktu, tym bardziej zbiorowy będzie również jego marketing. Tłum może nawet stać się społeczną agencją reklamową, podejmującą się zadania wypromowania produktu. Kto ... zrozumieją, na czym naprawdę ta przemiana polega. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: crowdmarketing, crowdsourcing, działania marketingowe, strategia marketingowa -
Gamifikacja: zasady skutecznego wdrażania
10:46 11.02.2014
Gamifikacja od dobrych kilku lat święci prawdziwe triumfy, zarówno wśród start-upów, jak i dużych korporacji. Z jej mechanizmów korzysta się dziś na wielu płaszczyznach – od nowoczesnego marketingu, przez projektowanie produktu i usług, aż po zarządzanie kadrami. Polskie firmy coraz śmielej zaczynają swą przygodę na tym polu, czego najlepszym ...
Tematy: gamifikacja, marketing, działania marketingowe, zarządzanie kadrami -
Działania marketingowe i PR w 2013 r.
00:15 21.12.2013
Jednym z najważniejszych celów działów marketingu i PR kończącego się roku była budowa i utrzymywanie relacji z klientami. W większości firm bowiem działania marketingowe i PR są ściśle powiązane z procesem sprzedaży i strategią sprzedażową, co widoczne jest m.in. w strukturze organizacyjnej firm – w 38% przedsiębiorstw działy marketingu i PR są ...
Tematy: działania marketingowe, działania PR, PR, marketing -
Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?
12:57 29.11.2013
Jaka jest cecha wspólna najbardziej skutecznych postów na Facebooku? Fani jakiej kategorii są najbardziej zaangażowani, a która odnotowała w przeciągu ostatniego pół roku największy ich przyrost. Na te i wiele innych pytań dotyczących komunikacji marek na Facebooku odpowiada najnowszy raport przygotowany przez Sotrender i Mindshare Polska. W ...
Tematy: social media, Facebook, fanpage, marki -
Współpraca społecznościowa to większa efektywność pracy
00:59 09.11.2013
Z najnowszego badania firmy Oracle wynika, że ponad 2/3 szefów działów marketingu i informatyki uważa, że są „bardziej efektywni” dzięki współpracy; jednak tylko mniej niż 1/3 ankietowanych twierdzi, że współpracuje „często”. Respondenci zgłaszali też takie korzyści biznesowe, jak silniejszy przekaz komunikatów marketingowych, szybsze wprowadzanie ...
Tematy: kadra zarządzająca, badania menedżerów, marketing, działy IT -
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
14:04 25.09.2013
... może zaspokoić ich potrzeby. Jak już zbudujesz świadomość, wtedy takie narzędzia jak e-mailing sprzedażowy, linki sponsorowane Adwords, porównywarki cenowe czy marketing afiliacji (sprzedaż przez partnerów i afiliantów) powinny pozwolić na przypływ zamówień. 3. Buduję wizerunek. Teoretycznie najprostszy cel kampanii wcale nie musi pochłaniać ...
Tematy: e-marketing, marketing internetowy, reklama online, reklama w sieci
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- wynagrodzenia
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- koszty uzyskania przychodów
- tendencje na rynku pracy
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT