eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing

marketing - wiadomości i porady tematyczne

  • Crowdmarketing nadchodzi

    Crowdmarketing nadchodzi

    00:40 13.03.2014

    ... technologicznych. A czym bardziej popularne będzie zbiorowe tworzenie produktu, tym bardziej zbiorowy będzie również jego marketing. Tłum może nawet stać się społeczną agencją reklamową, podejmującą się zadania wypromowania produktu. Kto ... zrozumieją, na czym naprawdę ta przemiana polega. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...

    Tematy: crowdmarketing, crowdsourcing, działania marketingowe, strategia marketingowa
  • Gamifikacja: zasady skutecznego wdrażania

    Gamifikacja: zasady skutecznego wdrażania

    10:46 11.02.2014

    Gamifikacja od dobrych kilku lat święci prawdziwe triumfy, zarówno wśród start-upów, jak i dużych korporacji. Z jej mechanizmów korzysta się dziś na wielu płaszczyznach – od nowoczesnego marketingu, przez projektowanie produktu i usług, aż po zarządzanie kadrami. Polskie firmy coraz śmielej zaczynają swą przygodę na tym polu, czego najlepszym ...

    Tematy: gamifikacja, marketing, działania marketingowe, zarządzanie kadrami
  • Działania marketingowe i PR w 2013 r.

    Działania marketingowe i PR w 2013 r.

    00:15 21.12.2013

    Jednym z najważniejszych celów działów marketingu i PR kończącego się roku była budowa i utrzymywanie relacji z klientami. W większości firm bowiem działania marketingowe i PR są ściśle powiązane z procesem sprzedaży i strategią sprzedażową, co widoczne jest m.in. w strukturze organizacyjnej firm – w 38% przedsiębiorstw działy marketingu i PR są ...

    Tematy: działania marketingowe, działania PR, PR, marketing
  • Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

    Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

    12:57 29.11.2013

    Jaka jest cecha wspólna najbardziej skutecznych postów na Facebooku? Fani jakiej kategorii są najbardziej zaangażowani, a która odnotowała w przeciągu ostatniego pół roku największy ich przyrost. Na te i wiele innych pytań dotyczących komunikacji marek na Facebooku odpowiada najnowszy raport przygotowany przez Sotrender i Mindshare Polska. W ...

    Tematy: social media, Facebook, fanpage, marki
  • Współpraca społecznościowa to większa efektywność pracy

    Współpraca społecznościowa to większa efektywność pracy

    00:59 09.11.2013

    Z najnowszego badania firmy Oracle wynika, że ponad 2/3 szefów działów marketingu i informatyki uważa, że są „bardziej efektywni” dzięki współpracy; jednak tylko mniej niż 1/3 ankietowanych twierdzi, że współpracuje „często”. Respondenci zgłaszali też takie korzyści biznesowe, jak silniejszy przekaz komunikatów marketingowych, szybsze wprowadzanie ...

    Tematy: kadra zarządzająca, badania menedżerów, marketing, działy IT
  • E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

    E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

    14:04 25.09.2013

    ... może zaspokoić ich potrzeby. Jak już zbudujesz świadomość, wtedy takie narzędzia jak e-mailing sprzedażowy, linki sponsorowane Adwords, porównywarki cenowe czy marketing afiliacji (sprzedaż przez partnerów i afiliantów) powinny pozwolić na przypływ zamówień. 3. Buduję wizerunek. Teoretycznie najprostszy cel kampanii wcale nie musi pochłaniać ...

    Tematy: e-marketing, marketing internetowy, reklama online, reklama w sieci
  • Zarządzanie marką: ważna spójność

    Zarządzanie marką: ważna spójność

    13:42 20.09.2013

    Postępujące różnicowanie się społeczeństwa powoduje, że nie istnieją już marki dla każdego. Dla zarządzającymi brandami oznacza to mniej więcej tyle, że aby dalej funkcjonować, muszą się wyróżniać. Na to zaś mają szansę jedynie te marki, które w dłuższej perspektywie wywołują podobne skojarzenia w różnych grupach odniesienia – marki spójne. Brand ...

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka
  • Marketing: nowoczesne technologie to konieczność

    Marketing: nowoczesne technologie to konieczność

    11:02 23.07.2013

    ... , inwestuje mniej niż 5% posiadanych budżetów w oparte na technologii usprawnienia procesów marketingowych. W prowadzonym przez firmę Teradata eCircle badaniu “The Data-Driven Marketing Survey 2013, Europe” wzięło udział ponad 1,1 tys. specjalistów ds. marketingu różnych szczebli – począwszy na dyrektorach działów marketingu i osobach podejmujących ...

    Tematy: nowoczesne technologie, marketing, social media, działania marketingowe
  • Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają

    Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają

    12:45 14.12.2012

    Dobre slogany reklamowe muszą być oryginalne, zwięzłe, wieloznaczne i eufoniczne. Dobry slogan powinien być łatwy do zapamiętania. Slogany reklamowe są kreowane, aby umożliwiać skuteczne dotarcie z przekazem do grupy docelowej, ukazywać główną korzyść produktu, wyróżniać markę na tle konkurencji. Ale najważniejsze jest, aby slogan reklamowy ...

    Tematy: slogany reklamowe, slogan reklamowy, marketing, marketing i reklama
  • Zarządzanie marką: kontroling marki

    Zarządzanie marką: kontroling marki

    14:03 03.12.2012

    ... zaleceń i rekomendacji zmian, zmierzających do doskonalenia efektywności firmy. Zwrot z inwestycji w marketing (markę) [ROBI] Ocena zwrotu z inwestycji w marketing informuje o skuteczności ponoszonych nakładów. Dowiadujemy się, czy pieniądze wydawane przez nas na marketing (na markę) są wydawane właściwie. Ocena ta jest wykonywana na podstawie ...

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka

poprzednia  

1 ... 10 11 12 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: