marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?
10:03 04.11.2014
... , od organizacji niewykorzystujących tej strategii. Poziom konwersji uzyskiwany z tego kanału jest średnio o 29% wyższy na stronach internetowych stosujących marketing treści. Marketing treści prowadzi również do pozyskania potencjalnych klientów wyższej jakości, ponieważ odwiedzają oni poszczególne strony, kierując się specyficznymi słowami ...
Tematy: social media, marketing treści, marketing, media społecznościowe -
Marketing behawioralny w social media
01:10 18.09.2014
... sposobami, które ludzie wykorzystują do analizy najbliższego otoczenia może się tu okazać szczególnie pomocne. Spójrzmy na kilka podstawowych technik z zakresu marketing behawioralnego i to jak możesz ich użyć na własną korzyść. Z marketingowego punktu widzenia, mózg można podzielić na dwie główne części: „lewą ...
Tematy: marketing behawioralny, social media, marketing, działania marketingowe -
Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?
00:21 11.09.2014
... do ograniczenia poziomu ruchu na stronie, co z kolei prowadzi do niskich wskaźników konwersji i braku możliwości zbudowania długoterminowych relacji z konsumentami. Marketing w sieci odgrywa bardzo ważną rolę szczególnie na etapie pozyskiwania uwagi klientów oraz utrzymywania regularnego kontaktu. W marketingu internetowym, do utrzymania relacji ...
Tematy: działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa, marketing -
Marketing treści - 7 najnowszych trendów
13:14 03.09.2014
... marketingu w jakimś stopniu wykorzystywało marketing treści. 58% procent działów marketingu na rynku B2B i 60% na rynku B2C planuje rozwój budżetów przeznaczanych na marketing treści w ciągu ... trend, na który warto zwrócić uwagę to wyższa rozpoznawalność terminu „marketing treści” wśród pracowników działów marketingu. Jak wspomniałem wcześniej, ...
Tematy: marketing treści, marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe -
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
00:12 24.08.2014
Klienci dysponując komputerami, urządzeniami mobilnymi oraz możliwością pójścia osobiście do sklepu, stają się coraz mniej przewidywalni dla marketerów. Z jednej strony już 50 proc. mieszkańców Europy Zachodniej i 24 proc. Polaków korzysta z tabletów i smartfonów podczas robienia zakupów, z drugiej zaś, zakupy o większej wartości robią w sklepach ...
Tematy: ROPO, showrooming, zakupy, decyzje zakupowe -
Czas na marketing mobilny
13:46 05.08.2014
Wiele firm, które zbudowały swój biznes na początku ery dot-com, często odnosi się dość sceptycznie do marketingu mobilnego. Już od początku XXI wieku można było przecież usłyszeć, że każdy kolejny rok przyniesie niesamowite zmiany w tym zakresie. W ciągu ostatniego roku pojawiło się jednak wiele danych, które radykalnie zmieniły nasz pogląd na to ...
Tematy: marketing mobilny, reklama mobilna, akcje marketingowe, marketing -
Sprzedaż i Marketing - jakie zarobki w branży?
10:46 01.08.2014
... na specjalistów e-commerce – mówi Paweł Woźniak, Manager Zespołu Sprzedaż i Marketing w międzynarodowej firmie doradztwa personalnego Michael Page. Sprzedaż – stabilne zatrudnienie ... . zł, a dyrektora sprzedaży w handlu detalicznym od 16 do 40 tys. zł. Marketing – online i mobile Znakiem naszych czasów jest także skokowy wzrost zapotrzebowania na ...
Tematy: zarobki, wynagrodzenia, wysokość zarobków, marketing -
Zadania menedżera ds. social media
10:39 10.07.2014
Próby znalezienia osoby odpowiedzialnej za marketing w social media często prowadzą do frustracji. Jeśli aplikant będzie w stanie wymienić jakieś sukcesy lub cele, które udało mu się osiągnąć w ...
Tematy: social media, menedżer social media, marketing social media, marketing -
Wyzwania CMO 2014
11:45 05.06.2014
... i zwiększania efektywności kampanii. Ponadto z perspektywy dyrektorów marketingu znaczenia nabierze zarządzanie innowacją (64%), content marketing (66%) oraz wielokanałowość (62%). Na znaczeniu stracą eventy (30%), marketing bezpośredni (20%) oraz programy lojalnościowe (14%). „W branży doradztwa biznesowego stosujemy tradycyjne i sprawdzone ...
Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, CMO -
Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm
13:42 27.05.2014
... badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu”, zrealizowanego przez Platformę SerwerSMS.pl wynika, że marketing przeprowadzany za pomocą wiadomości SMS jest skutecznym narzędziem w rękach przedsiębiorstw. Aż 91,4% zbadanych firm potwierdziło jego efektywność, a 70% spośród tych, ...
Tematy: marketing, marketing sms, działania marketingowe, marketing mobilny
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- wynagrodzenia
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- koszty uzyskania przychodów
- tendencje na rynku pracy
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT