eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing

marketing - wiadomości i porady tematyczne

  • Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    00:21 11.09.2014

    ... do ograniczenia poziomu ruchu na stronie, co z kolei prowadzi do niskich wskaźników konwersji i braku możliwości zbudowania długoterminowych relacji z konsumentami. Marketing w sieci odgrywa bardzo ważną rolę szczególnie na etapie pozyskiwania uwagi klientów oraz utrzymywania regularnego kontaktu. W marketingu internetowym, do utrzymania relacji ...

    Tematy: działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa, marketing
  • Marketing treści - 7 najnowszych trendów

    Marketing treści - 7 najnowszych trendów

    13:14 03.09.2014

    ... marketingu w jakimś stopniu wykorzystywało marketing treści. 58% procent działów marketingu na rynku B2B i 60% na rynku B2C planuje rozwój budżetów przeznaczanych na marketing treści w ciągu ... trend, na który warto zwrócić uwagę to wyższa rozpoznawalność terminu „marketing treści” wśród pracowników działów marketingu. Jak wspomniałem wcześniej, ...

    Tematy: marketing treści, marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?

    Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?

    00:12 24.08.2014

    Klienci dysponując komputerami, urządzeniami mobilnymi oraz możliwością pójścia osobiście do sklepu, stają się coraz mniej przewidywalni dla marketerów. Z jednej strony już 50 proc. mieszkańców Europy Zachodniej i 24 proc. Polaków korzysta z tabletów i smartfonów podczas robienia zakupów, z drugiej zaś, zakupy o większej wartości robią w sklepach ...

    Tematy: ROPO, showrooming, zakupy, decyzje zakupowe
  • Czas na marketing mobilny

    Czas na marketing mobilny

    13:46 05.08.2014

    Wiele firm, które zbudowały swój biznes na początku ery dot-com, często odnosi się dość sceptycznie do marketingu mobilnego. Już od początku XXI wieku można było przecież usłyszeć, że każdy kolejny rok przyniesie niesamowite zmiany w tym zakresie. W ciągu ostatniego roku pojawiło się jednak wiele danych, które radykalnie zmieniły nasz pogląd na to ...

    Tematy: marketing mobilny, reklama mobilna, akcje marketingowe, marketing
  • Sprzedaż i Marketing - jakie zarobki w branży?

    Sprzedaż i Marketing - jakie zarobki w branży?

    10:46 01.08.2014

    ... na specjalistów e-commerce – mówi Paweł Woźniak, Manager Zespołu Sprzedaż i Marketing w międzynarodowej firmie doradztwa personalnego Michael Page. Sprzedaż – stabilne zatrudnienie ... . zł, a dyrektora sprzedaży w handlu detalicznym od 16 do 40 tys. zł. Marketing – online i mobile Znakiem naszych czasów jest także skokowy wzrost zapotrzebowania na ...

    Tematy: zarobki, wynagrodzenia, wysokość zarobków, marketing
  • Zadania menedżera ds. social media

    Zadania menedżera ds. social media

    10:39 10.07.2014

    Próby znalezienia osoby odpowiedzialnej za marketing w social media często prowadzą do frustracji. Jeśli aplikant będzie w stanie wymienić jakieś sukcesy lub cele, które udało mu się osiągnąć w ...

    Tematy: social media, menedżer social media, marketing social media, marketing
  • Wyzwania CMO 2014

    Wyzwania CMO 2014

    11:45 05.06.2014

    ... i zwiększania efektywności kampanii. Ponadto z perspektywy dyrektorów marketingu znaczenia nabierze zarządzanie innowacją (64%), content marketing (66%) oraz wielokanałowość (62%). Na znaczeniu stracą eventy (30%), marketing bezpośredni (20%) oraz programy lojalnościowe (14%). „W branży doradztwa biznesowego stosujemy tradycyjne i sprawdzone ...

    Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, CMO
  • Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm

    Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm

    13:42 27.05.2014

    ... badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu”, zrealizowanego przez Platformę SerwerSMS.pl wynika, że marketing przeprowadzany za pomocą wiadomości SMS jest skutecznym narzędziem w rękach przedsiębiorstw. Aż 91,4% zbadanych firm potwierdziło jego efektywność, a 70% spośród tych, ...

    Tematy: marketing, marketing sms, działania marketingowe, marketing mobilny
  • Czy online marketing warto personalizować?

    Czy online marketing warto personalizować?

    00:59 18.04.2014

    ... samym okresie, według raportów IAB badających budżety online marketingowe w Polsce, wydatki na e-mail marketing spadły ze 140 mln zł do nieco ponad 110 mln zł (po ... o użytkowniku z różnych części organizacji równocześnie – z takich działów, jak sprzedaż, marketing czy IT. Mimo że personalizacja potrafi dać użytkownikowi satysfakcję, pozbawiając ...

    Tematy: marketing, marketing online, e-mail marketing, mailing
  • Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces

    Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces

    00:49 11.04.2014

    ... najważniejsze dla biznesu. 1. Zrozum cykl informacyjno-sprzedażowy, przez który przechodzą klienci Marketing treści powinien osiągać trzy podstawowe cele - przyciągać, angażować i ... potrzebom kluczowych odbiorców. 3. Pomóż kupującym zrozumieć i „poczuć” Z każdym dniem marketing treści przyciąga większą liczbę konkurentów. Powiększa się liczba firm, ...

    Tematy: social media, strategia marketingowa, marketing, content marketing

poprzednia  

1 ... 9 10 11 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: