eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing

marketing - wiadomości i porady tematyczne

  • E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?

    E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?

    11:01 23.03.2016

    ... , że skuteczność takich działań promocyjnych marki jest łatwa do zmierzenia. Siła dobrego contentu Badania pokazują, że w porównaniu z kampaniami reklamowymi, content marketing generuje o 62 proc. mniejsze koszty, a jednocześnie może zapewnić nawet 3 razy więcej leadów sprzedażowych. Stąd też przemyślane działania content marketingowe są ...

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, handel online, Wielkanoc
  • Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?

    Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?

    00:20 14.12.2015

    ... do klienta, np. za pośrednictwem mailingu czy wydarzeń specjalnych. Obecnie jednak marketing charakteryzuje się dużą dynamiką i nieustannymi modyfikacjami dostępnych narzędzi ... do naszych odbiorców bardziej pomogą nam działania w internecie, takie jak content marketing, SEO czy social media, czy raczej powinniśmy skupić się na np. bezpośrednich ...

    Tematy: projekty unijne, dotacje unijne, fundusze unijne, marketing
  • Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

    Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

    13:25 02.12.2015

    ... do mierzenia swojej efektywności. Ułuda budowania wielkich strategii firm w oparciu o marketing trwa zatem w najlepsze. To kluczowe wnioski, jakie nasuwa trzecia już ... czwarta ankietowana firma (24%) w sposób zdecydowany zgadzała się ze stwierdzeniem, że marketing i PR współtworzą strategię sprzedażową, a kolejne 35% badanych raczej się z nim ...

    Tematy: marketing, PR, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa
  • B2B marketing - trendy 2015

    B2B marketing - trendy 2015

    11:35 25.09.2015

    ... zdania, że e-mail pozostaje skutecznym narzędziem wspomagającym sprzedaż. Wkrótce jednak działania oparte na mailu mogą zostać zdetronizowane przez marketing mobilny, a potem przez aktywności w mediach społecznościowych. W marketing mobilny, który obejmuje m.in. powiadomienia SMS (w tym komunikację typu push), aplikacje mobilne i kampanie oparte na ...

    Tematy: marketing, B2B, reklama online, content marketing
  • Marketing i sprzedaż w sektorze MSP

    Marketing i sprzedaż w sektorze MSP

    10:20 08.07.2015

    ... i marketingowców. To główny wniosek, jaki nasuwa lektura raportu „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż”, wspólnego opracowania Mind Progress Group i Instytutu badawczy ... zatrudniania marketingowców. Tylko 55,1% małych przedsiębiorstw posiada osoby odpowiedzialne za marketing. Na brak marketerów w szeregach dużych firm wskazuje ok. 28% badanych. ...

    Tematy: sektor MSP, małe i średnie przedsiębiorstwa, marketing, dział sprzedaży
  • 7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu

    7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu

    09:48 01.07.2015

    ... całego procesu zakupowego konsumentów - od zapoznania się z marką, poprzez konwersję, aż do budowania długoterminowej lojalności. #2: Usprawnienie procesu email marketing Email marketing jest jedną z najbardziej sprawdzonych i popularnych taktyk marketingowych. Jednak sposób, w jaki użytkownicy konsumują treści otrzymywane przez email, zmienił się ...

    Tematy: automatyzacja marketingu, marketing, kampania marketingowa, e-mail marketing
  • Landing page: mała litera przyciąga uwagę

    Landing page: mała litera przyciąga uwagę

    14:26 20.04.2015

    ... może zwiększyć konwersję i przełożyć się na lepszy wynik finansowy. Michał Hryniszyn, prezes agencji Migomedia.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .

    Tematy: landing page, landing pages, marketing, marketing internetowy
  • Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    15:11 13.04.2015

    Najnowszy raport opublikowany przez Blink.pl dostarcza informacji o tym, jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową online klubów fitness i siłowni. Okazuje się bowiem, że poszczególne frazy, takie jak „zumba”, „crossfit” czy „fitness” różnią się popularnością w poszczególnych województwach. Również miesiące mają wpływ na zainteresowanie tego ...

    Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing
  • Marketing personalizacją stoi

    Marketing personalizacją stoi

    10:48 19.02.2015

    ... potrzeby konsumentów. Nic zatem dziwnego, że dla 90 procent marketerów, przebadanych na potrzeby najnowszego globalnego badania Teradata 2015 Global Data-Driven Marketing Survey, priorytetem jest personalizacja działań marketingowych. GŁÓWNE WNIOSKI Z BADANIA Marketerzy coraz częściej oczekują dostępu do spersonalizowanych danych Aż 90 proc ...

    Tematy: kampania marketingowa, marketing, analiza danych
  • Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.

    Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.

    00:45 05.02.2015

    ... , które dobrze prezentują się zarówno na większych, jak i mniejszych ekranach – zdradza Kaźmierczak. Content marketing – metodą małych kroków Pod tą anglojęzyczną nazwą kryje się skądinąd prosty mechanizm: content marketing („marketing treści”) oznacza proces docierania do klienta poprzez dystrybucję interesujących go treści. Konsumenci wykazują ...

    Tematy: promocja firmy, content marketing, e-mail marketing, strona responsywna

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: