marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
11:01 23.03.2016
... , że skuteczność takich działań promocyjnych marki jest łatwa do zmierzenia. Siła dobrego contentu Badania pokazują, że w porównaniu z kampaniami reklamowymi, content marketing generuje o 62 proc. mniejsze koszty, a jednocześnie może zapewnić nawet 3 razy więcej leadów sprzedażowych. Stąd też przemyślane działania content marketingowe są ...
Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, handel online, Wielkanoc -
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
00:20 14.12.2015
... do klienta, np. za pośrednictwem mailingu czy wydarzeń specjalnych. Obecnie jednak marketing charakteryzuje się dużą dynamiką i nieustannymi modyfikacjami dostępnych narzędzi ... do naszych odbiorców bardziej pomogą nam działania w internecie, takie jak content marketing, SEO czy social media, czy raczej powinniśmy skupić się na np. bezpośrednich ...
Tematy: projekty unijne, dotacje unijne, fundusze unijne, marketing -
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
13:25 02.12.2015
... do mierzenia swojej efektywności. Ułuda budowania wielkich strategii firm w oparciu o marketing trwa zatem w najlepsze. To kluczowe wnioski, jakie nasuwa trzecia już ... czwarta ankietowana firma (24%) w sposób zdecydowany zgadzała się ze stwierdzeniem, że marketing i PR współtworzą strategię sprzedażową, a kolejne 35% badanych raczej się z nim ...
Tematy: marketing, PR, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa -
B2B marketing - trendy 2015
11:35 25.09.2015
... zdania, że e-mail pozostaje skutecznym narzędziem wspomagającym sprzedaż. Wkrótce jednak działania oparte na mailu mogą zostać zdetronizowane przez marketing mobilny, a potem przez aktywności w mediach społecznościowych. W marketing mobilny, który obejmuje m.in. powiadomienia SMS (w tym komunikację typu push), aplikacje mobilne i kampanie oparte na ...
Tematy: marketing, B2B, reklama online, content marketing -
Marketing i sprzedaż w sektorze MSP
10:20 08.07.2015
... i marketingowców. To główny wniosek, jaki nasuwa lektura raportu „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż”, wspólnego opracowania Mind Progress Group i Instytutu badawczy ... zatrudniania marketingowców. Tylko 55,1% małych przedsiębiorstw posiada osoby odpowiedzialne za marketing. Na brak marketerów w szeregach dużych firm wskazuje ok. 28% badanych. ...
Tematy: sektor MSP, małe i średnie przedsiębiorstwa, marketing, dział sprzedaży -
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
09:48 01.07.2015
... całego procesu zakupowego konsumentów - od zapoznania się z marką, poprzez konwersję, aż do budowania długoterminowej lojalności. #2: Usprawnienie procesu email marketing Email marketing jest jedną z najbardziej sprawdzonych i popularnych taktyk marketingowych. Jednak sposób, w jaki użytkownicy konsumują treści otrzymywane przez email, zmienił się ...
Tematy: automatyzacja marketingu, marketing, kampania marketingowa, e-mail marketing -
Landing page: mała litera przyciąga uwagę
14:26 20.04.2015
... może zwiększyć konwersję i przełożyć się na lepszy wynik finansowy. Michał Hryniszyn, prezes agencji Migomedia.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: landing page, landing pages, marketing, marketing internetowy -
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
15:11 13.04.2015
Najnowszy raport opublikowany przez Blink.pl dostarcza informacji o tym, jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową online klubów fitness i siłowni. Okazuje się bowiem, że poszczególne frazy, takie jak „zumba”, „crossfit” czy „fitness” różnią się popularnością w poszczególnych województwach. Również miesiące mają wpływ na zainteresowanie tego ...
Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing -
Marketing personalizacją stoi
10:48 19.02.2015
... potrzeby konsumentów. Nic zatem dziwnego, że dla 90 procent marketerów, przebadanych na potrzeby najnowszego globalnego badania Teradata 2015 Global Data-Driven Marketing Survey, priorytetem jest personalizacja działań marketingowych. GŁÓWNE WNIOSKI Z BADANIA Marketerzy coraz częściej oczekują dostępu do spersonalizowanych danych Aż 90 proc ...
Tematy: kampania marketingowa, marketing, analiza danych -
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
00:45 05.02.2015
... , które dobrze prezentują się zarówno na większych, jak i mniejszych ekranach – zdradza Kaźmierczak. Content marketing – metodą małych kroków Pod tą anglojęzyczną nazwą kryje się skądinąd prosty mechanizm: content marketing („marketing treści”) oznacza proces docierania do klienta poprzez dystrybucję interesujących go treści. Konsumenci wykazują ...
Tematy: promocja firmy, content marketing, e-mail marketing, strona responsywna
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- wynagrodzenia
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- koszty uzyskania przychodów
- tendencje na rynku pracy
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT