eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing

marketing - wiadomości i porady tematyczne

  • Marketerzy a kreatywność w reklamie

    Marketerzy a kreatywność w reklamie

    02:24 30.06.2008

    Według badania ankietowego przeprowadzonego przez On Board PR we współpracy z Flashbook.pl wśród pracowników reklamy, specjalistów ds. marketingu i PR-owców, zaledwie 30% z nich wskazuje użyteczność jako jedno z kryteriów kreatywności. Pozostali uważają m.in., że kreatywność to umiejętność fantazjowania (33%) lub umiejętność wpadania na masę ...

    Tematy: branża PR, public relations, marketing, reklama
  • Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe

    Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe

    09:36 12.12.2007

    ... . W starożytności istniały specjalne szkoły uczące retoryki czyli sztuki krasomówstwa. Dziś jedną z dziedzin, w których słowo może być skutecznym orężem jest marketing. Jednak aby posługiwanie się słowem przyczyniało się do odniesienia rynkowego sukcesu, konieczna jest znajomość charakteru i funkcji poszczególnych elementów komunikacji takich ...

    Tematy: reklama, marketing, komunikacja marketingowa, nazwa handlowa
  • Język ciała konsumentów a reklama produktu

    Język ciała konsumentów a reklama produktu

    00:46 08.09.2007

    Dla konsumentów chcących kupić napój energetyczny ważne jest opakowanie, a dla tych poszukujących w sklepie kawy to, że mogą ją szybko znaleźć. Najnowsze badania Nielsena nad językiem ciała konsumentów wskazują, że marketerzy niepotrzebnie głowią się nad tym, jak odpowiednio zareklamować np. majonez, gdyż dla klientów sklepu najważniejsze jest to, ...

    Tematy: marketing, marketing i reklama, język ciała, promocja produktu
  • Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

    Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

    01:14 03.09.2007

    Nowym mediom nie udało się jeszcze całkowicie zdeklasować mediów tradycyjnych. Podobnie jest z marketingiem dla konsumentów nadal liczą się kampanie wykorzystujące tradycyjne media. Prawie 2/3 respondentów, mając do wyboru magazyn w tradycyjnej, drukowanej formie i w wersji elektronicznej, stawia na tradycję. Preferencje respondentów dotyczące ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, formy reklamy
  • Marketing offline wpływa na zachowanie online

    Marketing offline wpływa na zachowanie online

    08:53 31.08.2007

    Marketing offline motywuje konsumentów do poszukiwania informacji o produkcie w sieci i wpływa na ich decyzje zakupowe. W badaniu JupiterResearch 67 proc. respondentów do poszukiwania w ...

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing offline, reklama telewizyjna
  • Marketing mobilny: jak dotrzeć do odbiorcy?

    Marketing mobilny: jak dotrzeć do odbiorcy?

    01:25 28.08.2007

    Marketerzy wykorzystujący marketing mobilny muszą się zdecydowanie bardziej postarać - sugeruje najnowsze badanie Universal McCann. Aby kampania mobilna odniosła sukces nie wystarczą już sprawdzone ...

    Tematy: marketing mobilny, marketing, kampanie reklamowe, użytkownicy telefonów komórkowych
  • Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze

    Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze

    01:04 25.08.2007

    Stali bywalcy barów zwracają uwagę nie tylko na ilość piwa w kuflu. Okazuje się, że dostrzegają reklamy wyświetlane na ekranach przyczepionych do cyfrowych szaf grających. Arbitron informuje, że rozpoznawalność marki wśród osób odwiedzających bary sięga 43 proc. Firma monitorowała zapamiętywanie marek, których reklamy pojawiały się na monitorach ...

    Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów
  • Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?

    Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?

    11:00 19.08.2007

    ... w domu klienta. Jak wiadomo Polacy niechętnie wpuszczają do domu akwizytorów i sztuką komunikacji z klientami będzie odpowiednie „sprzedanie” takiej wizyty w domu. Trudny marketing Problemem dla firm branży energetycznej może okazać się znalezienie pomysłu na przekaz i dotarcie z nim do klienta. Wbrew pozorom - zmiana myślenia ...

    Tematy: rynek energetyczny, rynek energii, energia elektryczna, marketing
  • Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców

    Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców

    10:41 17.08.2007

    71 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat spędza czas w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych. Blisko 40 proc. respondentów, odwiedzających te miejsca, przyznało, że rejestruje zamieszczone wewnątrz nich reklamy - wynika z najnowszych badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor), które na zlecenie agencji Polonia Indoor ...

    Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów
  • Jaka reklama działa na matki?

    Jaka reklama działa na matki?

    01:20 16.11.2006

    Zaledwie 20 proc. matek uważa, że reklamodawcy skutecznie do nich docierają ze swoimi przekazami. Okazuje się że podczas podejmowania decyzji zakupowych, większość z nich najchętniej korzysta z rekomendacji i informacji innych mam. 70 proc. matek uważa, iż reklamy nie są adresowane do nich, a 30 proc. podkreśla, że niektóre nawet je obrażają, ...

    Tematy: ciąża, matki, preferencje zakupowe, reklama

poprzednia  

1 ... 10 ... 15 16 17 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: