marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Konkurs na najlepszą reklamę
00:02 06.08.2004
Już tylko niespełna 4 tygodnie pozostały polskim firmom i agencjom marketingu internetowego, aby zgłosić się do międzynarodowego konkursu na najlepszą kampanię internetową AD:TECH Awards. Do udziału w konkursie zaproszone są wszystkie firmy, które mogą pochwalić się interaktywnym projektem WWW zrealizowanym po 1 maja 2003. Główny cel ...
Tematy: reklama internetowa, konkurs reklamy, marketing, reklama -
Niedostępny dział marketingu
16:11 04.07.2004
Idea istnienia działu marketingu w firmie nie powinna być przypadkiem, gdyż ma on do spełnienia bardzo ważne zadania. Dobrze działający marketing ma zapewnić dostosowanie produktów lub usług do oczekiwań rynku, dbać o dobry wizerunek przedsiębiorstwa, posługując się ceną, produktem, promocją i dystrybucją. W długiej ...
Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, obsługa klienta -
Marketing relacji z klientem
13:59 10.06.2004
... wartościowych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami. Kluczowe słowo w tym zdaniu? Relacje. Jeżeli myślisz o skutecznej promocji online, marketing relacji staje się kluczem do sukcesu. CZYM JEST MARKETING RELACJI? Marketing relacji to proces budowania bliskich relacji z obecnymi i nowymi klientami. Polega on na stałym dialogu w określonym czasie ...
Tematy: marketing, relacje z klientem, pr -
Nowe oblicze reklamy?
02:27 09.06.2004
Przez lata marketing w Internecie opierał się głównie na konwencjonalnych banerach. Teraz agencje reklamowe pracują nad materiałami reklamowymi, które Internauci sami będą chcieli oglądać, ...
Tematy: reklama internetowa, marketing, banery, rynek reklamy -
Skuteczny link sponsorowany
13:21 07.06.2004
... Research, czerwiec 2003, http://www.iab.net/ 3 za Google, więcej: https://adwords.google.com/select/faq/network.html#1 Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce wejdź .
Tematy: marketing, reklama, linki sponsorowane -
K2 dla motoryzacji
11:03 28.04.2004
Agencja e-marketingowa K2 Internet rozszerza współpracę z firmą Michelin oraz uczestniczy w kampanii nowego modelu Volvo. Firma Michelin podjęła decyzję o powierzeniu K2 Internet większości swoich działań internetowych w Polsce nie objętych międzynarodową centralizacją. Na mocy tej decyzji, agencja rozpoczęła przejmowanie obsługi komunikacji ...
Tematy: k2 internet, michelin, volvo, marketing -
Jak nie przegrać wojny cenowej
13:09 29.03.2004
... cenową", "Harvard Business Review" Polska, maj 2003 2 "Poradnik szefa działu sprzedaży", www.sprzedaz.info.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce wejdź .
Tematy: wojna cenowa, ceny, marketing -
Internet - wymagające medium
00:13 21.11.2003
... @martis.pl W artykule wykorzystano informacje z raportu firmy DoubleClick - "DoubleClick Q2 2003 Ad Serving Trend Report" - Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce wejdź .
Tematy: marketing, reklama internetowa, marka -
Baza Claritas na sprzedaż
12:09 23.10.2003
Po raz pierwszy, Claritas Polska zdecydował się udostępniać, na zasadzie licencji, swoją konsumencką bazę danych nawet w całości innym firmom. Z bazy można korzystać na preferencyjnych warunkach, bez ograniczeń, przez rok. Ciekawostką jest, że Claritas zapewnia nieodpłatną obsługę analityczną prowadzonych akcji oraz badanie ich efektów. Najnowsza ...
Tematy: claritas, marketing
Podobne tematy:
- rynek pracy
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- tendencje na rynku pracy
- ulgi podatkowe
- podatek VAT
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT
- zakupy online