marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
11:05 23.07.2020
... tego roku wynosi 44%. - mówi Ewa Stachowiak, Head of Marketing w SentiOne. Inną kwestią jest zastosowanie big data. E-sklepy posiadają dużą liczbę ... marcu ten temat był wspominany 3 razy częściej, niż w styczniu. E-mail marketing nadal najpopularniejszym kanałem komunikacji Wielokanałowe i zautomatyzowane działania marketingowe oparte na danych ...
Tematy: e-commerce, działania marketingowe, marketing, jak podwyższyć sprzedaż -
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
11:24 08.07.2020
... możliwości Internetu przyniosą rozwój projektów np. z obszaru wirtualnej rzeczywistości, co stanie się elementem strategii customer experience. Marketing przejmuje strategiczne funkcje w firmach Światowy marketing coraz mocniej angażuje się w zarządzanie zaangażowaniem klientów w czasie rzeczywistym. Z jednej strony klienci domagają się od firm ...
Tematy: marketing, trendy marketingowe, narzędzia marketingowe, sztuczna inteligencja -
Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje
00:36 23.05.2020
... sprawdza, a co nie podczas obsługi klienta. Specjaliści ds. marketingu B2B odgrywają wyjątkowo istotną rolę w rozwoju biznesu dzięki ukierunkowanemu marketingowi (account-based marketing — ABM). W Polsce 41% specjalistów ds. marketingu śledzi wartość klienta w czasie (lifetime value — LTV), aby mierzyć skuteczność swoich działań. Na potrzeby ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja -
Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?
00:55 06.10.2019
... sposoby oraz formy komunikacji. Z pomocą przyjdzie Ci filozofia inbound marketingu, czyli strategia „bycia odnalezionym”, której kluczowym składnikiem jest content marketing. Content marketing – co musisz o nim wiedzieć? Istotą content marketingu są wartościowe treści publikowane w internecie i kierowane do wybranej grupy docelowej. Zanim zaczniesz ...
Tematy: content marketing, marketing, działania marketingowe, strategia marketingowa -
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
11:13 02.10.2019
... działań marketingowych znajdują dziś najszersze zastosowanie. Bazujący na badaniach przeprowadzonych w wielu krajach raport "Trends and Tactics Driving Marketing ROI" dowodzi, że efektywny marketing wymaga obecnie zastosowania nowoczesnych i bardziej wyrafinowanych narzędzi niż kiedykolwiek wcześniej. Jednocześnie firmy muszą dokładać starań, aby ...
Tematy: działania marketingowe, marketing, skuteczna reklama, jak podwyższyć sprzedaż -
7 pomysłów na akcję promocyjną z nagrodami
09:45 29.07.2019
Podaż produktów leżących na sklepowych półkach jest dziś w zasadzie nieograniczona. Jak skłonić klienta, aby sięgnął właśnie po to, co oferuje nasza firma? Jednym ze sposobów zachęty może być akcja promocyjna z nagrodami. Podjęcie decyzji o tym, czy będzie to loteria, konkurs czy może program typu „Buy & Get”, to jednak dopiero początek całego ...
Tematy: promocja, marketing, jak podwyższyć sprzedaż -
Co technologia 5G oznacza dla reklamy?
11:40 28.07.2019
Reklamę czekają zmiany. Technologia 5G oznacza rewolucję. Popularyzacja wideo, wzrost znaczenia analityki danych oraz rozszerzona rzeczywistość – to główne oczekiwania konsumentów wobec branży reklamowej w kontekście nadchodzącej rewolucji telekomunikacyjnej związanej z wejściem na rynek sieci 5G. Reklamę mobilną czekają wielkie zmiany, a ...
Tematy: 5G, dostęp do internetu, mobilny internet, reklama -
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
10:47 04.06.2019
... dział marketingu? Jeśli chcemy w przedsiębiorstwie stworzyć profesjonalny dział marketingu, musimy liczyć się z tym, iż wymaga to stworzenia kilkunastu miejsc pracy. Marketing online nieustannie się rozwija. Ilość profesji związanych z tą sferą cały czas rośnie. Wśród najważniejszych specjalistów, których trzeba zatrudnić przy tworzeniu ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
Usługa marketingowa na gruncie przepisów o VAT
13:54 26.03.2019
Usługa marketingowa świadczona przez spółkę, gdzie wydawanie towarów podmiotom trzecim w ramach usługi marketingowej jest jednym z jej elementów, nie jest uznawana na gruncie przepisów o VAT za jedno świadczenie. Przekazanie zaś przedstawicielom grupy docelowej w ramach usługi marketingowej materiałów promocyjnych, informacyjnych i reklamowych, ...
Tematy: reklama, marketing, reprezentacja, opodatkowanie VAT -
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
12:18 06.03.2019
... już blisko dwie trzecie (62%) klientów oczekuje, że firmy będą przewidywać ich potrzeby. Ponieważ ciągle przybywa form kontaktu klientów z firmami, marketing zmuszony jest sięgać po nowoczesne technologie, zdolne do szybkiej analizy wieloźródłowych danych i generowania zbiorczej informacji o poszczególnych klientach. Zdolność odpowiadania na ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- wynagrodzenia
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- tendencje na rynku pracy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- zakupy online
- faktura VAT