marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?
09:57 16.08.2021
Stare przysłowie mówi "przez żołądek do serca". Czy nadal jednak jest aktualne? Obecnie konsumenci opierają swoje decyzje zakupowe na wielu zmiennych. Nie zawsze kierując się "żołądkiem". W jaki sposób zatem zaplanować tworzenie strategii firmy z branży kulinarnej? Eksperci podpowiadają. Liczby, które nie kłamią Na początku kilka ważnych faktów. ...
Tematy: strategia marketingowa, strategia firmy, budowa strategii, działania marketingowe -
Content marketing, czyli treść to dopiero początek
00:22 04.08.2021
... , czy inwestycja w wartościowe treści ma jakikolwiek sens. Według Content Marketing Institute biznesy typu B2B w 42 proc. deklarują, iż tego typu działania ... większe zaufanie wobec marek, które dystrybuowały unikalny oraz spersonalizowany content. Contentowe pułapki Content marketing po prostu działa – jest to fakt, którego potencjał poszerzany jest ...
Tematy: content marketing, marketing, działania marketingowe, strategia marketingowa -
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
00:33 03.08.2021
... się z twoją marką i korzystają z jej produktów lub usług. Istnieją marki, które wykorzystują marketing masowy (ich oferta jest skierowana do wszystkich), jednak pozwolić na taki ... przez Hubspot wykazały, że w 2020 roku aż 70% marketerów inwestowało w content marketing. Dzieje się tak, ponieważ treści na stronie internetowej funkcjonują obecnie jako ...
Tematy: strategia marketingowa, plan marketingowy, działania marketingowe, marketing -
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
00:15 27.07.2021
Marketing w internecie dla coraz większej liczby branż staje się jednym z najważniejszych źródeł pozyskiwania klientów. Konkurencja stale rośnie, więc posiadanie strony internetowej ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, SEO, działania SEO -
7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"
10:27 19.11.2020
... z czynników kształtujących przewagę konkurencyjną – mówi Natalia Załęcka, Head of Marketing Trasnformation, Deloitte Digital w Europie Środkowej. Jak wskazują eksperci Deloitte, ... badania, na których opiera się druga edycja raportu „Global Marketing Trends”. W „The Global Marketing Trends Consumer Pulse Survey” wzięło udział 2 447 konsumentów ze ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, komunikacja z klientem, pandemia -
Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?
00:35 30.10.2020
... grupie docelowej. Oto, co udało się ustalić. Problemem jest know-how, ale nie tylko Marketing w gamingu nie jest rzeczą najprostszą. Przebadani przez Havas Media Group ... grupie casual to 61% badanych, natomiast wśród hard gamerów aż 80%. Czy zatem marketing w gamingu działa? Wyniki badania, szczególnie wśród gamerów, pokazują, że tak. Szczególnie ...
Tematy: marketing, formy marketingu, działania marketingowe, skuteczność reklamy -
Czy krytycy eko marketingu to przeciwnicy ekologii?
09:42 16.09.2020
Eko marketing, a więc nawiązująca do ekologii promocja marek i produktów, zyskuje coraz większą popularność. Jednocześnie okazuje się jednak, że wielu konsumentów podchodzi do ...
Tematy: green marketing, marketing, skuteczna reklama, jak podnieść sprzedaż -
Działy marketingu vs COVID-19: wzrost znaczenia i redukcja etatów
12:31 10.09.2020
... firmach B2C i dużych przedsiębiorstwach.” - mówi Natalia Załęcka Head of Marketing Transformation w Deloitte Digital. Około 30 procent specjalistów od marketingu deklaruje ... odnotowali zmian w swoim budżecie marketingowym. W czasie pandemii wydatki na marketing w kanałach mobilnych oraz mediach społecznościowych wzrosły o odpowiednio 70 i 74 procent ...
Tematy: marketing, branża marketingowa -
Czy eko marketing ma sens? Polacy wątpią w jego szczerość
13:55 28.08.2020
... informują w komunikacji marketingowej. Czy ich przekaz trafia na podatny grunt? Niekoniecznie. Eko marketing to trend, który coraz silniej zaznacza się w promocji marek i ... pokaz Budowanie wizerunku firmy na wartościach ekologicznych wymaga solidnych fundamentów. Zielony marketing przynosi pożądane efekty tylko wtedy, gdy za słowami idą czyny ...
Tematy: green marketing, marketing, skuteczna reklama, jak podnieść sprzedaż -
Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii
00:22 29.07.2020
... uległy również marketing i komunikacja, które w znacznej mierze przeniosły się do sieci. Jak można się domyślić, nie zabrakło przy tym problemów. Marketing i komunikacja nie ... Nie inaczej jest w przypadku kryzysowej sytuacji związanej z pandemią. Marketing, podobnie zresztą jak działania PR-owe, bazują najczęściej na długofalowych strategiach ...
Tematy: zarządzanie firmą, zarządzanie kryzysowe, koronawirus, działania marketingowe
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- wynagrodzenia
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- tendencje na rynku pracy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- zakupy online
- faktura VAT