media - wiadomości i porady tematyczne
-
Radio w Internecie - zwyczaje słuchaczy
12:30 15.06.2011
... strony internetowej – w ten sposób słucha ich 81 proc. badanych. Co trzeci (35 proc.) używa playera – najczęściej jest to WinAmp i Windows Media Player. Mniejszą popularnością niż radio online cieszą się w Polsce podcasty – korzysta z nich 28 proc. badanych, z czego połowa rzadziej niż raz ...
Tematy: media, Internet, radio, radio internetowe -
Spółki giełdowe a komunikacja z mediami
11:21 13.06.2011
... . Dziennikarze za interesujące uznają także takie informacje jak: zamiany w akcjonariacie, zmiany personalne i życiorysy oraz opinie publikowane przez inne media. Z otoczenia spółki za najważniejsze uznają informacje makroekonomiczne. Dziennikarze, zbierając informacje, najchętniej wykorzystują stronę internetową spółki, kontakt telefoniczny ...
Tematy: media, dziennikarze, spółki giełdowe, spółki na GPW -
Kadra zarządzająca w social media I kw. 2011
11:41 10.06.2011
... wniosków płynących z badania "Bossowie gospodarki w social media", wykonanego przez Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media „Niektórzy chcą i starają się, by ... tego, że tak mało się dyskutuje o prezesach branży ubezpieczeniowej w social media. Z badania wynikam że najwięcej zainteresowania wzbudził Andrzej Klesyk, prezes ...
Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów -
Najczęściej cytowane media IV 2011
11:28 31.05.2011
... zakwalifikowało się: 4 dzienniki ogólnopolskie, 3 tygodniki, 1 dziennik ekonomiczny oraz 2 tabloidy. Media powoływały się na Rzeczpospolitą głównie w kontekście polityki polskiej, ... hazardowej. Przy okazji informowania o umorzeniu przez prokuraturę śledztwa w tej sprawie media przypominały, że afera wybuchła po tym, jak Rzeczpospolita opublikowała ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
12:20 05.05.2011
... TVP – 29%, Grupa TVN – 27% oraz Grupa Polsat – 26%. Największy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym odnotowało TV4 i brokerzy kanałów tematycznych – At Media i Discovery. Niższe zapełnienie przerw reklamowych TVP spowodowane było ograniczeniami prawnymi (brak możliwości przerywania programów blokami reklamowymi), przy czym wzrosło w porównaniu ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Najczęściej cytowane media III 2011
12:34 27.04.2011
... Joanna Kluzik – Rostkowska. Rozpoczęła się „ofensywa medialna”, która najwięcej cytowań przysporzyła zwycięzcy marcowego rankingu – Gazecie Wyborczej. Poza Gazetą Wyborczą (1078) media najczęściej cytowały Rzeczpospolitą (965) i tygodnik Polityka (384). Na kolejnych miejscach znalazły się TVN24 (343) i RMF FM (340) - podaje Instytut Monitorowania ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Najczęściej cytowane media II 2011
10:33 29.03.2011
... TOK FM) oraz jeden portal internetowy (onet.pl), podał Instytut Monitorowania Mediów. Media powoływały się na Rzeczpospolitą i Gazetę Wyborczą głównie w kontekście polityki ... ekonomiczny oraz 1 tabloid. Uważam Rze po raz pierwszy zagościł w rankingu periodyków. Media przywoływały wywiad z Martą Kaczyńską opublikowany na jego łamach. Jak podaje IMM ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Europejska Stolica Kultury 2016: kandydaci a media
12:43 22.03.2011
Instytut Monitorowania Mediów przeprowadził wielowymiarową analizę wizerunku pięciu miast - finalistów do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury. Najbardziej medialnym kandydatem okazało się najmniejsze miasto - Lublin. Drugą z kolei największą liczbą wystąpień w prasie, radiu i telewizji mogą pochwalić się Katowice, a na trzecim miejscu znalazła się ...
Tematy: Europejska Stolica Kultury, miasta Polski, media, prasa -
Najczęściej cytowane media I 2011
13:39 28.02.2011
... Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem biznesowym został money.pl, telewizją - TVN CNBC, a rozgłośnią - Radio PiN. Media regionalne Czołówka mediów regionalnych to Życie Warszawy, Dziennik Polski i gazeta Metro. Wśród najczęściej cytowanych mediów regionalnych znalazły się również 2 stacje ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Reklama telewizyjna wciąż na topie
13:11 18.02.2011
W 2011 roku telewizja umocni swoją pozycję jako najsilniejsze medium reklamowe - informuje Deloitte. Nie spełni się zatem prognoza mówiąca o tym, że ofensywa portali społecznościowych spowoduje, iż Internet uzyska pierwsze miejsce pod względem przychodów z reklamy. Cyfryzacja telewizji spowoduje za to zmiany na rynku reklamy i wzrost znaczenia ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę