media - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
00:03 27.07.2006
25 lipca br. w Polskiej Radzie Biznesu odbyło się ogłoszenie wyników XI fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkta i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Utrzymujący się od kilku ...
Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex -
Najbardziej wpływowe osoby w mediach
12:14 23.07.2006
Dziennik The Guardian opublikował ranking stu najbardziej wpływowych osób w brytyjskich mediach. Listę otwiera Mark Thompson, dyrektor BBC. Duży wpływ na media w Wlk. Brytanii mają również m.in. Steve Jobs (Apple) i szefowie Google. Mark Thompson został wyróżniony za wpływ na dobrą pracę swojego ...
Tematy: media, monitoring mediów, najbardziej wpływowe osoby, Steve Jobs -
Kadra zarządzająca w mediach VI 2006
00:03 21.07.2006
... - publikacje im poświęcone mają w przeważającym stopniu negatywny wydźwięk. Stosunkowo pochlebnie media informowały natomiast o szefie Grupy Lotos Pawle Olechnowiczu oraz o byłym prezesie ... Orlen. Nadal omawiano przede wszystkim kwestię zakupu rafinerii w Możejkach. W czerwcu media zwykle przytaczały nazwiska szefów firm lub powoływały się na ich ...
Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm -
Branża PR w mediach VI 2006
00:02 17.07.2006
... wzbudzało to zagadnienie w opinii publicznej. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (44,7%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (38,3%). ... , pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media ośmiokrotnie. Mimo tzw. sezonu ogórkowego w mediach, liczba publikacji o public relations ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Optymistyczna przyszłość reklamy
00:01 14.07.2006
... firmy analitycznej Schonfeld & Associates. Opublikowany niedawno przez dom mediowy Universal McCann raport zapowiadał zaledwie 5,6 proc. wzrost, podobne zestawienie TNS Media Intelligence przewidywało wzrost wydatków na poziomie 4,9 proc. Największy przewidywany udział wydatków na reklamę w stosunku do całkowitej sprzedaży netto zanotują produkty ...
Tematy: reklama, wydatki na reklamę, media -
Internet nie zniszczy prasy
00:03 12.07.2006
Wydawcy nie postrzegają internetu w kategoriach zagrożenia dla prasy tradycyjnej i coraz częściej zwracają uwagę na jego potencjał - wynika z raportu firmy Deloitte. Badanie przeprowadzone zostało we współpracy z Association of Online Publishers (AOP). Trzydzieści brytyjskich przedsiębiorstw wydawniczych wypowiedziało się na temat przyszłości ...
Tematy: prasa, internet, wydawcy, firmy wydawnicze -
Polacy przeciwni agentom w mediach
10:53 08.07.2006
Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej", większość Polaków jest przeciwna werbowaniu dziennikarzy przez służby specjalne. 52 procent respondentów jest zdania, że wprowadzenie zakazu werbowania dziennikarzy jest dobrym pomysłem. Ankietowani są zdania, że zakaz werbowania powinien obowiązywać również w ...
Tematy: dziennikarze, media, służby specjalne, badania dziennikarzy -
Najczęściej cytowane media V 2006
00:04 29.06.2006
... .pl utrzymał pierwszą pozycję w zestawieniu portali internetowych, za nim uplasowały się portale Interia.pl i Gazeta.pl. Nowymi tematami podejmowanymi przez media w maju były m.in. współpraca księży z SB, afera korupcyjna w Ministerstwie Finansów, kontrowersje wokół działań Samoobrony oraz afery związane ze służbą zdrowia ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Kadra zarządzająca w mediach V 2006
11:07 26.06.2006
Po trzech miesiącach przerwy Igor Chalupec, szef PKN Orlen powrócił na pierwsze miejsce rankingu "Bossowie polskiej gospodarki w mediach". W czołówce majowego zestawienia przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów znaleźli się również Cezary Stypułkowski, ówczesny prezes PZU i Krzysztof Skóra, prezes KGHM. O szefach największych firm w ...
Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm -
Branża PR w mediach V 2006
00:04 19.06.2006
... i instytucją była Polska Organizacja Turystyczna. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w maju, ich liczba w mediach utrzymuje się nadal na stosunkowo wysokim poziomie. Na takie kształtowanie ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto