eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymedia

media - wiadomości i porady tematyczne

  • Kadra zarządzająca w mediach I 2006

    Kadra zarządzająca w mediach I 2006

    00:04 25.02.2006

    ... miesiącach przerwy wrócił na miejsce lidera w rankingu "Bossowie polskiej gospodarki" przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. W związku z rozpoczęciem nowego roku, media najczęściej publikowały informacje o szefach firm w kontekście strategii i planów kierowanych przez nich spółek. W styczniu 2006 roku nazwiska szefów 50 największych ...

    Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm
  • Najczęściej cytowane media I 2006

    Najczęściej cytowane media I 2006

    01:03 24.02.2006

    ... wśród stacji radiowych zajęło Rado ZET, wśród stacji telewizyjnych - TVN, pośród portali internetowych Onet.pl. Te media najczęściej w ostatnim roku zajmowały pozycję lidera w swoich kategoriach. Media były zwykle przywoływane w przeglądach prasy, a także w kontekście polskiej polityki i życia społecznego. Spośród afer i spraw bieżących najwyżej ...

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Branża PR w mediach I 2006

    Branża PR w mediach I 2006

    02:01 10.02.2006

    ... wzrosła liczba publikacji dotyczących PR w mediach innych niż prasa. W telewizji pojawiło się 30, a w radiu 12 materiałów. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (51%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (35%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się Puls ...

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Prasa w oczach Polaków

    Prasa w oczach Polaków

    00:02 07.02.2006

    Tandeta to rzadkość na rynku czasopism, wynika z monitoringu kupowania i czytania prasy, prowadzonego przez TNS OBOP w 2005 roku. "Niska jakość za małe pieniądze" - zaledwie 3% czytelników i kupujących ocenia tak czasopisma, z którymi najczęściej ma do czynienia. Znacznie więcej z nas (13%) dopatruje się "kanciarstwa" i określa czasopisma, z ...

    Tematy: prasa, media, czasopisma, tygodniki
  • Rynek mediów i reklamy I 2006

    Rynek mediów i reklamy I 2006

    00:39 02.02.2006

    Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wynosi 81,0 punktów i wzrósł w stosunku do poprzedniej fali badania o 0,25 (w październiku 2005 r. wynosił 80,75). Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Magazynu "Brief" w styczniu br. Utrzymujący się od kilku miesięcy wysoki ...

    Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex
  • Polacy chętnie czytają prasę

    Polacy chętnie czytają prasę

    14:28 26.01.2006

    Według sondażu Estymatora 90 procent Polaków czyta prasę. Najczęściej rodacy sięgają po dzienniki (71 procent) oraz tygodniki (68 procent). Statystyczny Polak czyta jeden dziennik, jeden tygodnik oraz pół miesięcznika. 24 procent osób czyta „Gazetę Wyborczą”, 21 procent sięga po „Fakt”, a 7 procent deklaruje czytelnictwo „Rzeczpospolitej”. Na ...

    Tematy: prasa, media, tygodniki, dzienniki
  • Prasa czy Internet?

    Prasa czy Internet?

    11:03 21.01.2006

    ... oczekiwań ludzi nie czytujących tradycyjnej prasy. Z badania Jupitera wynika, więc że tradycyjne media muszą wiele jeszcze zrobić, aby nie tracić swoich odbiorców, czy też ... czytelnictwo newsów online z roku na rok wzrasta. Według comScore Media Metrix, w ciągu ostatniego roku zanotowano siedmioprocentowy wzrost ich czytelnictwa. Za: Old media is ...

    Tematy: prasa, Internet, media
  • Najpopularniejsze media wg interneutów

    Najpopularniejsze media wg interneutów

    00:01 20.01.2006

    Stacja TVN, radio RMF FM, dziennik Gazeta Wyborcza oraz tygodnik Newsweek to ulubione media internautów - wynika z trzeciej fali badania "Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów wśród internautów" zrealizowanego przez firmę Gemius SA we współpracy w IAB ...

    Tematy: media, internauci, internet, telewizja
  • Raport "Konsument i Media"

    Raport "Konsument i Media"

    00:14 24.11.2005

    ... wynika z raportu "Konsument i media" przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR Raport firmy doradczej On Board PR „Konsument i media” ma pomóc przedsiębiorcom w planowaniu ... wydarzeń. Wg raportu, wśród Polaków największym zaufaniem cieszą się media elektroniczne: telewizja i radio. Okazuje się też, ze Polacy chętnie dzielą się z przyjaciółmi i ...

    Tematy: media, konsument, opinia publiczna, sytuacja kryzysowa
  • Rynek mediów i reklamy X 2005

    Rynek mediów i reklamy X 2005

    00:03 28.10.2005

    Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 6,50 punktów - z 74,25 do poziomu 80,75. To najwyższy wynik w historii BriefIndexu, czyli w ciągu ostatnich dwóch lat. BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie ...

    Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex

poprzednia  

1 ... 10 ... 50 ... 61 62 63 64

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: