nastroje społeczne - wiadomości i porady tematyczne
-
Koniunktura konsumencka I 2006
00:47 01.02.2006
... miesiącem 2005 i 2004 roku. Przedstawione powyżej obserwacje pozwalają stwierdzić, że w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego, a także roku 2004, nastroje społeczne mierzone wartością wskaźników koniunktury konsumenckiej uległy daleko idącej poprawie. Jest to najlepiej widoczne w przypadku obydwu wskaźników oceny zmian ogólnej ...
Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźniki ufności konsumenckiej -
Koniunktura konsumencka XII 2005
13:56 01.01.2006
... . Przedstawione powyżej obserwacje pozwalają stwierdzić, że w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego, koniec 2005 r. jawi się jako względnie pomyślny, w którym nastroje społeczne mierzone wartością wskaźników koniunktury konsumenckiej poprawiły się w sposób istotny w przypadku wszystkich bez wyjątku sald ocen. Wniosek ten jest równie ...
Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźniki ufności konsumenckiej -
Polacy mają lepsze samopoczucie
00:03 28.12.2005
Jak wynika z najnowszego sondażu CBOS samopoczucie Polaków w 2005 roku jest najlepsze od kilku lat. Prawie połowa ankietowanych - 49 procent przyznała się, że doświadcza w życiu pozytywnych emocji, a 43 procent jest zdania, że wszystko układa się dobrze, przy czym jednocześnie prawie połowa respondentów często odczuwa rozdrażnienie. Coraz mniej ...
Tematy: nastroje społeczne, samopoczucie Polaków, pozytywne emocje, rozdrażnienie -
Koniunktura konsumencka XI 2005
16:44 03.12.2005
... . procentowego wyższa od notowanej przed rokiem. Przedstawione powyżej obserwacje pozwalają stwierdzić, że listopad 2005 r. jest drugim z kolei miesiącem, w którym nastroje społeczne mierzone wartością wskaźników koniunktury konsumenckiej poprawiły się w sposób istotny w przypadku wszystkich niemal sald ocen. Jest to najlepiej widoczne w zakresie ...
Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne -
Koniunktura konsumencka X 2005
12:48 02.11.2005
... –53,6, a więc jest wyższa o 2,9 pkt. procentowego od obserwowanej przed rokiem. Przedstawione powyżej obserwacje pozwalają stwierdzić, że w październiku 2005 r. nastroje społeczne mierzone wartością wskaźników koniunktury konsumenckiej poprawiły się w sposób istotny w przypadku wszystkich niemal sald ocen. Jest to najlepiej widoczne w zakresie ...
Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne -
Wskaźnik Optymizmu X 2005
00:43 27.10.2005
Zmiana rządu sprzyja poprawie nastrojów konsumentów. W październiku Wskaźnik Optymizmu Konsumentów wzrósł o 4 punkty w porównaniu z poprzednim miesiącem do poziomu 92,74 punktów - podał instytut badawczy Ipsos. Poprawa obejmuje zarówno oczekiwania dotyczące gospodarki jak i aspekty związane z własną zamożnością i zakupami. Klimat Gospodarczy ...
Tematy: Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, WOK, nastroje społeczne -
Koniunktura konsumencka IX 2005
12:33 01.10.2005
... niższy od odnotowanego w II kwartale. Przedstawione powyżej obserwacje wartości wskaźników koniunktury konsumenckiej pozwalają stwierdzić, że we wrześniu 2005 r. nastroje społeczne poprawiły się w sposób istotny (względem ubiegłego miesiąca) jedynie w przypadku oczekiwanych (w najbliższych 12 miesiącach) zmian sytuacji gospodarczej kraju oraz ...
Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźnik ufności konsumenckiej -
Wskaźnik Optymizmu IX 2005
00:17 28.09.2005
Nastroje konsumentów dotyczące gospodarki oraz własnej zamożności mierzone Wskaźnikiem Optymizmu Konsumentów pozostały we wrześniu na poziomie z poprzedniego miesiąca - podał instytut badawczy ...
Tematy: Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, WOK, nastroje społeczne -
Koniunktura konsumencka VIII 2005
02:02 02.09.2005
... przed rokiem. Przedstawione powyżej obserwacje wartości wskaźników koniunktury konsumenckiej wskazują, że odnotowany w sierpniu 2005 r. wzrost optymizmu, charakteryzujący nastroje społeczne dotyczył w szczególności oceny obecnych możliwości dokonywania poważniejszych zakupów oraz oceny oczekiwanych zmian sytuacji finansowej gospodarstw domowych ...
Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźnik ufności konsumenckiej -
Wskaźnik Optymizmu VIII 2005
00:03 27.08.2005
Jak podaje firma badawcza Ipsos nastroje konsumentów dotyczące gospodarki oraz własnej zamożności mierzone Wskaźnikiem Optymizmu Konsumentów poprawiły się w sierpniu. Wskaźnik wzrósł o ponad 3 punkty w porównaniu z poprzednim miesiącem ...
Tematy: Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, WOK, nastroje społeczne
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- usługi bankowe
- koronawirus
- bezrobocie
- polska gospodarka
- ceny
- oszczędności Polaków
- praca zdalna
- koniunktura gospodarcza
- COVID-19
- badania internautów
- Polacy
- pandemia
- finanse gospodarstw domowych
- nastroje konsumentów
- koniunktura konsumencka
- spłata kredytu
- ceny towarów i usług konsumpcyjnych
- sytuacja gospodarcza
- wskaźnik ufności konsumenckiej