nastroje społeczne - wiadomości i porady tematyczne
-
Koniunktura konsumencka I-III 2010
13:41 23.04.2010
I kwartał 2010 r. był kolejnym kwartałem, w którym odnotowano wyraźną poprawę nastrojów konsumenckich społeczeństwa polskiego. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący bieżące tendencje konsumpcji indywidualnej, ukształtował się I kwartale 2010 r. na poziomie -17,1 p.proc. i był wyższy o 2,1 p.proc. niż w IV kwartale ...
Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźniki ufności konsumenckiej -
Wskaźnik optymizmu III 2010
13:17 30.03.2010
Po ostatnich wzrostach optymizmu nastroje konsumenckie w marcu nieco się pogorszyły. Wskaźnik Optymizmu Konsumentów WOK, mierzony przez Ipsos, wynosi 90,8 pkt., co oznacza spadek o 2 pkt. w porównaniu ...
Tematy: Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, WOK, nastroje społeczne -
Koniunktura konsumencka III 2010
11:50 24.03.2010
W marcu 2010 r. odnotowano różnokierunkowe tendencje zmian nastrojów konsumenckich. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, zmniejszył się w stosunku do poprzedniego miesiąca o 1,6 p.proc. i osiągnął poziom - 17,3 p.proc. Zanotowany poziom wskaźnika jest jednak wyższy niż w ...
Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźniki ufności konsumenckiej -
Wskaźnik optymizmu II 2010
12:32 01.03.2010
Luty jest kolejnym miesiącem, w którym następuje poprawa nastrojów konsumentów. Obecna wartość Wskaźnika Optymizmu Konsumentów WOK mierzonego przez Ipsos wynosi 93,1 pkt., co oznacza wzrost o 4 pkt. w porównaniu do stycznia. Wzrosty obserwowane od kwietnia ubiegłego roku przywróciły WOK do poziomu z końca 2008 roku, po którym nastąpił wielki ...
Tematy: Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, WOK, nastroje społeczne -
Koniunktura konsumencka II 2010
11:28 01.03.2010
W lutym 2010 r. odnotowano poprawę nastrojów konsumenckich. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, zwiększył się w stosunku do stycznia 2010 r. o 2,7 p.proc. i osiągnął poziom -15,7 p.proc., który jest wyższy niż 12 miesięcy wcześniej o 10,7 p.proc. - poinformował Główny ...
Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźniki ufności konsumenckiej -
Koniunktura konsumencka I 2010
13:22 29.01.2010
W styczniu 2010 r., podobnie jak w grudniu 2009 r., odnotowano różnokierunkowe tendencje nastrojów konsumenckich - poinformował Główny Urząd Statystyczny. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, zwiększył się w stosunku do grudnia 2009 r. o 0,5 p.proc. i osiągnął poziom –18,4 ...
Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźniki ufności konsumenckiej -
Koniunktura konsumencka X-XII 2009
13:03 28.01.2010
IV kwartał 2009 r. był trzecim z kolei kwartałem, w którym odnotowano dalszą poprawę nastrojów konsumenckich, jednak tempo poprawy zaobserwowane w tym kwartale było nieco niższe niż w poprzednim kwartale - poinformował Główny Urząd Statystyczny. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący bieżące tendencje konsumpcji ...
Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźniki ufności konsumenckiej -
Wskaźnik optymizmu I 2010
11:12 27.01.2010
Konsumenci rozpoczęli rok 2010 w zdecydowanie lepszych nastrojach. Mierzony przez Ipsos wskaźnik WOK wzrósł o 5 pkt. (do 89,4 pkt.) w porównaniu do grudnia 2009. Konsumenci myślą bardziej optymistycznie zarówno o sytuacji gospodarczej kraju, jak i o własnych finansach. Świadczą o tym lepsze oceny klimatu gospodarczego oraz skłonności do zakupów. ...
Tematy: Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, WOK, nastroje społeczne -
Wskaźnik optymizmu XII 2009
11:51 31.12.2009
... grudniu nastroje konsumentów nieco spadły. W porównaniu z listopadem mierzony przez Ipsos Wskaźnik optymizmu konsumentów WOK obniżył się o 2 pkt. do 84,8 pkt. Pogorszyły się ...
Tematy: Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, WOK, nastroje społeczne -
Koniunktura konsumencka XII 2009
11:36 30.12.2009
W grudniu 2009 r. odnotowano różnokierunkowe tendencje nastrojów konsumenckich polskiego społeczeństwa - poinformował Główny Urząd Statystyczny. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, zmniejszył się o 0,4 p.proc. i osiągnął poziom –18,9 proc., który jest w dalszym ciągu ...
Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźniki ufności konsumenckiej
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- usługi bankowe
- koronawirus
- bezrobocie
- ceny
- polska gospodarka
- oszczędności Polaków
- praca zdalna
- koniunktura gospodarcza
- COVID-19
- Polacy
- badania internautów
- pandemia
- finanse gospodarstw domowych
- nastroje konsumentów
- spłata kredytu
- ceny towarów i usług konsumpcyjnych
- koniunktura konsumencka
- sytuacja gospodarcza
- wskaźnik ufności konsumenckiej